Nilva vs. Astra*

DeletedUser58516

Guest
Nilva vs. Astra*


Met het verdwijnen van FFF16 is alsook de forumpost van deze oorlog verloren gegaan. Maar deze oorlog is nog lang niet beslist of gedaan al missen we wel de bijkomende propaganda ! Daarmee kunnen we er hier weer vol tegenaan i.p.v de andere topics vol te spammen.


Side 1
Nilva
user_image.php


Side 2
Astra*
user_image.php



Op de kaart:
Nilva ; Paars
Astra* ; Wit
nl16


Een strijd tussen twee stammen die in het verleden samen de anderen versloegen , maar een vijandelijke band kreeg na onoplosbare meningsverschillen. Wereld 16 kwam dan even op zijn kop te staan als de gehele wereld het tegen Astra ging opnemen. Een actie waar Astra* ( met enkele verloren accounts na ) makkelijk doorheen ging. Enkel Nilva wist tijdens het FFF16 pact een resultaat te behalen tegen Astra , dat nu nog steeds op het scorebord staat.

Nu is de oorlog al ruim 85 dagen bezig en heeft Nilva een duidelijke voorsprong. Ondertussen is De heer bij nacht verslagen en buiten Astra waardoor het front nu ook een nieuwe vorm krijgt.


Tussenstand na 85 dagen oorlog :
naamloosyn.png




Nilva wenst Astra* veel succes met het vervolg van de oorlog en hoopt er nog een spannende en eerlijke strijd van te maken.
 

DeletedUser

Guest
En wij wensen jullie ook veel succes, al is het wel wat laat voor een topic :)
 

DeletedUser58516

Guest
Er zal wel nog genoeg gevochten worden om over te discussiëren of om rapporten te posten :)
 

DeletedUser3368

Guest
Leuk die statistieken. Die ODA en ODD lijken precies van die van 40+ en FUL op dit moment maar er zijn wel 10x zoveel dorpsovernamen. Erg interessant!
Veel succes aan beiden kanten. Al ben ik voor Nilva in deze oorlog en hoop dat ze door harde strijd de kaarten op deze wereld weer kunnen schudden. Wel leuke gebeurtenissen zo die het spel levendig houden. Daar bedoel ik mee dat het nu ook met propaganda vanuit Nilva kant gaat komen.
 

DeletedUser58516

Guest
Ik hoop dat jullie zonder CCC16 het ook nog kunnen, dus niet zoals jullie bondgenoten west nu presteren want das belabberd :)

Hoe de oorlog verder loopt zal de toekomst moeten uitwijzen ;) ( ik ga trouwens echt geen moeite meer doen om te zeggen dan 40+ geen bg is, je verstaat het toch niet :p )
 

DeletedUser

Guest
Maar deze oorlog is nog lang niet beslist of gedaan al missen we wel de bijkomende propaganda !

Al vond ik deze zin niet kloppen. Als 2 stammen hier op het AF bitchen zijn het Astra* en Nilva wel..
 

DeletedUser58516

Guest
Al vond ik deze zin niet kloppen. Als 2 stammen hier op het AF bitchen zijn het Astra* en Nilva wel..

daarvoor staat deze zin er ,

Daarmee kunnen we er hier weer vol tegenaan i.p.v de andere topics vol te spammen.

er word wel veel gediscussieerd maar je kan er gewoon geen overzicht meer in vinden, het staat soms door elkaar in verschillende topics.
 

DeletedUser

Guest
Ow echt ? :eek:
Wauw, het is niet alsof ik totaal sarcastisch was of dergelijke.
Bloedserieus was ik!
 
Reactiescore
254
Succes aan beiden ;)
 

DeletedUser

Guest
Niet echt een goede 'oorlogsverklaring' imo, maar okee veel succes Nilva.
 
Bovenaan