DeletedUser
Guest
ff feiten op een rij:
- RF is geen massa en niet elite
- =3 is geen massa en niet elite. =3 en 3x3=6 mag wel bij leden aantal op genoemt worden omdat ze wel erg close zijn en ook forum delen als of het 1 stam is.
- RF heeft ook interns en MBtje buiten RF dus dan komen we ook weer op een hoger aantal uit. maar MB zijn persoonlijk dus dat maakt ons geen massa (zelfde geld voor =3 al is dat wel beetje anders)
- BB was een goede stam. ze zitten nu in een flink dal en zijn een omhulsel zonder kern. maar als ze daar samen aan werken komt het wel weer goed. maar of het gaat lukken?
- deze post is een beetje treurig. al vond ik hem wel erg leuk =]
- dat RF afgezeken werd was altijd al zo en dat zal zeker niet veranderen. het zelfde geld voor SR dat ze noob zijn. en dat iedereen denk(of is) dat =3 nu de beste stam op de wereld is zal ook nog wel ff blijven.
kan alleen zeggen holsappel beetje jammer van deze post. als RF heeft dit totaal geen toegevoegde waarde. en zeker niet voor het imago wat jij probeert te verbeteren
dankje wel, erg begripvol
waarom verbaast mij dit niks van je?
niet meer eens vind het erg grappig
ff serieus? nee totaal niet Rain was een goede BG van Dinc dat met de fusie is mee gegaan. maar nee dat had totaal niks te maken met familie
@basje999
het blijft jou mening maar RF is echt geen massaof je het wil accepteren of niet een massa stam is volgens de algemene TW begrippen pas bij 50+ leden. ook al is dit iedereen eigen mening.
Rofl, nog steeds de stammen bij elkaar optellen? gelukkig stel jij ook niks voor he? haha
3x3=6 is in mijn ogen een nap/bg die ons helpen in ruil voor bescherming dat zijn dus geen medeleden
Eigen mening huh?
RF is een massastam en dat is mijn mening
Rf is idd geen elite en zal het ook nooit worden, het is geen pro-stam het is niet eens een stam met bovengemiddeld niveau, het zijn 90% dwazen en simpele zielen met enkele redelijke spelers.
Maaaar even om ook SR af te zeiken, in jullie ogen (niet in de mijne) heeft SR dus 44 leden? (SR + SB)
Greetz, Bas