Nieuws van de dag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ff feiten op een rij:
- RF is geen massa en niet elite
- =3 is geen massa en niet elite. =3 en 3x3=6 mag wel bij leden aantal op genoemt worden omdat ze wel erg close zijn en ook forum delen als of het 1 stam is.
- RF heeft ook interns en MBtje buiten RF dus dan komen we ook weer op een hoger aantal uit. maar MB zijn persoonlijk dus dat maakt ons geen massa (zelfde geld voor =3 al is dat wel beetje anders)
- BB was een goede stam. ze zitten nu in een flink dal en zijn een omhulsel zonder kern. maar als ze daar samen aan werken komt het wel weer goed. maar of het gaat lukken?
- deze post is een beetje treurig. al vond ik hem wel erg leuk =]
- dat RF afgezeken werd was altijd al zo en dat zal zeker niet veranderen. het zelfde geld voor SR dat ze noob zijn. en dat iedereen denk(of is) dat =3 nu de beste stam op de wereld is zal ook nog wel ff blijven.

kan alleen zeggen holsappel beetje jammer van deze post. als RF heeft dit totaal geen toegevoegde waarde. en zeker niet voor het imago wat jij probeert te verbeteren

dankje wel, erg begripvol :D

waarom verbaast mij dit niks van je?

niet meer eens vind het erg grappig :D

ff serieus? nee totaal niet Rain was een goede BG van Dinc dat met de fusie is mee gegaan. maar nee dat had totaal niks te maken met familie

@basje999
het blijft jou mening maar RF is echt geen massa:eek: of je het wil accepteren of niet een massa stam is volgens de algemene TW begrippen pas bij 50+ leden. ook al is dit iedereen eigen mening.

Rofl, nog steeds de stammen bij elkaar optellen? gelukkig stel jij ook niks voor he? haha
3x3=6 is in mijn ogen een nap/bg die ons helpen in ruil voor bescherming dat zijn dus geen medeleden ;)

Eigen mening huh?
RF is een massastam en dat is mijn mening ;) get over it ;)
Rf is idd geen elite en zal het ook nooit worden, het is geen pro-stam het is niet eens een stam met bovengemiddeld niveau, het zijn 90% dwazen en simpele zielen met enkele redelijke spelers.

Maaaar even om ook SR af te zeiken, in jullie ogen (niet in de mijne) heeft SR dus 44 leden? (SR + SB)

Greetz, Bas

DeletedUser47307

Guest
Zullen we maar stoppen met dit hele topic , dit hele topic was een grapje , die nu opgevuld wordt met meningen over elkaar die we toch al kennen .
Denk aan voetbal individualiteit , stabiliteit en samenwerking tellen allemaal mee , er is geen pro of noob stam. In de top stammen hebben vele stammen deze kwaliteiten , dat die een wat beter is in het een is leuk maar wanneer er een ander onder deel ontbreekt kan dit de stam gewoon de kop kosten . BB was samenwerkend en indiviueel sterk maar ontbreekt stabiliteit na het weggaan van kern spelers .als gevolg grijze zeeen

DeletedUser3866

Guest
Rofl, nog steeds de stammen bij elkaar optellen? gelukkig stel jij ook niks voor he? haha
3x3=6 is in mijn ogen een nap/bg die ons helpen in ruil voor bescherming dat zijn dus geen medeleden ;)

Eigen mening huh?
RF is een massastam en dat is mijn mening ;) get over it ;)
Rf is idd geen elite en zal het ook nooit worden, het is geen pro-stam het is niet eens een stam met bovengemiddeld niveau, het zijn 90% dwazen en simpele zielen met enkele redelijke spelers.

Maaaar even om ook SR af te zeiken, in jullie ogen (niet in de mijne) heeft SR dus 44 leden? (SR + SB)

Greetz, Bas

ik ga er niet eens tegen in heeft toch geen nut.
en ik accepteer je mening. accepteer de mijne ook gwn maar.

ik weet niet. zodra SR een bg/nap heeft met SB dan zou je die stam inderdaad bij op kunnen tellen.

Zullen we maar stoppen met dit hele topic , dit hele topic was een grapje , die nu opgevuld wordt met meningen over elkaar die we toch al kennen .
Denk aan voetbal individualiteit , stabiliteit en samenwerking tellen allemaal mee , er is geen pro of noob stam. In de top stammen hebben vele stammen deze kwaliteiten , dat die een wat beter is in het een is leuk maar wanneer er een ander onder deel ontbreekt kan dit de stam gewoon de kop kosten . BB was samenwerkend en indiviueel sterk maar ontbreekt stabiliteit na het weggaan van kern spelers .als gevolg grijze zeeen

mee eens

(ow sorry praat ik weer iemand na -.-)

DeletedUser

Guest

Wat is jouw doel? proberen te zorgen dat je medeleden de stam niet nog meer voor schut zetten? whaha kom je wel wat laat mee ;)

ik ga er niet eens tegen in heeft toch geen nut.
en ik accepteer je mening. accepteer de mijne ook gwn maar.

ik weet niet. zodra SR een bg/nap heeft met SB dan zou je die stam inderdaad bij op kunnen tellen.

Damn, jij bent noob :eek:
het is geen mening ;) heft is een feit ;) (over dat MB)

Maaaar, jij wil dus zeggen dat alle Bg's en naps van RF geteld mogen worden als medeleden?

Greetz, Bas

DeletedUser

Guest

Jij bent de enigste die nog probeert het imago van ~RF~! een beetje te sparen ;)

DeletedUser3866

Guest
Damn, jij bent noob :eek:
het is geen mening ;) heft is een feit ;) (over dat MB)

Maaaar, jij wil dus zeggen dat alle Bg's en naps van RF geteld mogen worden als medeleden?

Greetz, Bas
als het een stam is waar duidelijk bijna alleen interns of MB zitten wel ja.
RF heeft geen diplomatieke relaties dus er valt niks bij op te tellen. (tenzij jullie er anders over denken.

het is nog steeds een mening. ook al zou 99% van de wereld er zo over denken dan blijft het een mening aangezien het voor iedereen anders is.
ik ben noob ja heb het zo vaak gehoord ga er in geloven.

Jij bent de enigste die nog probeert het imago van ~RF~! een beetje te sparen ;)
tevergeefs het is al verpest. sorry Prajarid:)

DeletedUser47656

Guest
ff serieus? nee totaal niet Rain was een goede BG van Dinc dat met de fusie is mee gegaan. maar nee dat had totaal niks te maken met familie

Jij zegt dus, hypothetisch gezien. Dat je met een "zwager" aanvalt. Maar dus is die "zwager" geen "familie"?

En btw, die "zwager" van jullie wordt er niet bij geteld. Maar onze "MB" stam wel?

For real task the advice: Blijf van het AF af..

EDIT. ik zag al dat basje ook wat had gezegd hierover. ik ben ff wat te langzaam.

DeletedUser3866

Guest
Jij zegt dus, hypothetisch gezien. Dat je met een "zwager" aanvalt. Maar dus is die "zwager" geen "familie"?

En btw, die "zwager" van jullie wordt er niet bij geteld. Maar onze "MB" stam wel?

For real task the advice: Blijf van het AF af..

EDIT. ik zag al dat basje ook wat had gezegd hierover. ik ben ff wat te langzaam.

nee slaat werkelijk nergens op. jullie BG of samen werking met BB op front maakt jullie toch ook geen famillie?

DeletedUser

Guest
als het een stam is waar duidelijk bijna alleen interns of MB zitten wel ja.
RF heeft geen diplomatieke relaties dus er valt niks bij op te tellen. (tenzij jullie er anders over denken.

het is nog steeds een mening. ook al zou 99% van de wereld er zo over denken dan blijft het een mening aangezien het voor iedereen anders is.
ik ben noob ja heb het zo vaak gehoord ga er in geloven.

xD Hoeveel krijg jij nou betaald om onzin te verkopen? :D

Laat ik ongeveer even dezelfde manier gebruiken van een mening hebben.
Ik vind dat alle stammen die om jullie heen liggen bij jullie mogen opgeteld mogen worden.
Waarom? omdat dat mijn mening is. dit geld niet voor =3 want dat is mijn mening.
Dus jullie zijn een massastam.

Kijk nu zitten we voor even op hetzelfde niveau, en ik moet zeggen, erg verhelderen nu men hoofd zo leeg is :eek:
Voel me alleen een beetje dom :(

Nu terug naar niveau, het slaat gewoon nergens op wat je zegt..
Je lult wat uit je nek en omdat het jouw mening is klopt het volgens jouw.
Ik heb geen enkel contact met welke mb dan ook die niet bij mij hoort, laat staan dat het geteld moet worden als medelid...

Greetz, Bas

DeletedUser3866

Guest
xD Hoeveel krijg jij nou betaald om onzin te verkopen? :D

Laat ik ongeveer even dezelfde manier gebruiken van een mening hebben.
Ik vind dat alle stammen die om jullie heen liggen bij jullie mogen opgeteld mogen worden.
Waarom? omdat dat mijn mening is. dit geld niet voor =3 want dat is mijn mening.
Dus jullie zijn een massastam.

Kijk nu zitten we voor even op hetzelfde niveau, en ik moet zeggen, erg verhelderen nu men hoofd zo leeg is :eek:
Voel me alleen een beetje dom :(

Nu terug naar niveau, het slaat gewoon nergens op wat je zegt..
Je lult wat uit je nek en omdat het jouw mening is klopt het volgens jouw.
Ik heb geen enkel contact met welke mb dan ook die niet bij mij hoort, laat staan dat het geteld moet worden als medelid...

Greetz, Bas
ik krijg 5euro betaald voor iedere post wat een citaat waard is. dan zou jij toch ook posten?

oke misschien zit ik verkeerd maar dat komt omdat het wel lijkt vanuit mijn perspectief van de wereld.

DeletedUser

Guest
Wat een topic, hoeveel keer moet ik het nog zeggen; wij zijn noob.
Punt uit, ik weet niet waar jullie je allemaal zo druk in maken ;)

DeletedUser

Guest
Wat een topic, hoeveel keer moet ik het nog zeggen; wij zijn noob.
Punt uit, ik weet niet waar jullie je allemaal zo druk in maken ;)

Dat een lid van jou, ehh.. misschien ons af (probeert) te kraken? Of moeten we gewoon alles accepteren wat er gezegd word?:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan