Nieuws van de dag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het is geen "bullshit" zoals jij het noemt, maar het is de waarheid. Wat weet jij over mij?
Over het verhaaltje dat je hoorde van twee spelers die er nog niet kunnen met leven dat ik veel online ben en de tijd er voor heb?
Of heb je eens iets gelezen op het AF?
Ik ben fanatieke TW speler, maar blijkbaar ken je me zo goed dat je niet weet dat buiten mijn huidig account Gamer798 alles barbaar is(of zoals trucker, uit handen is). In verband met het enige account dat ik nu bezit nog op delete gaat ook. Dus mijn RL TW zei je?
Mijn RL is in de verste verte niet TW. Waarom spelen we games? In mijn geval als uitlaatklep & fun. En daar is niets verkeerd mee.

Wat voor blaaskaak ben jij. Ik dacht dat BB erg was, maar ik begin er aan te twijfelen of ze nog kunnen tippen aan jouw.

----

Ga eerst eens terug naar de schoolbanken om te leren waar je moet aanduiden als je over een andere persoon begint, want je post is 1 stuk dat over meerdere personen gaat.

Als je ziet op hoeveel account jij wel niet hebt gespeeld(gefailt), dan heb je inderdaad wel heel veel tijd over. :p

Btw, gaan ze weer over spelling beginnen, hoe zielig is dat. Altijd als ze geen argumenten meer hebben gaan ze daarover liggen zeiken. Dat is gewoon triest.

Volgens mij zijn mijn zinnen gewoon goed te lezen en zitten er vrij weinig spellingsfouten in(behalve dan de welbekende DT fout, waar ik echter niet constant oplet).

DeletedUser

Guest
Btw Basje,

BB was met zijn spelers inderdaad beter als RF, dat durf ik toe te geven. Toch bleken ze als stam niet sterk genoeg te staan, als ze dat wel waren hadden ze het verlies van die spelers kunnen opvangen. Natuurlijk zijn er een aantal kernspelers weg, maar een goede stam zou daar op een juiste manier op kunnen anticiperen.

Mwah, dat herleiden naar RL is sowieso al zielig, toont het niveau van jou aan. Sukkel. :eek:

Hoe weet jij hoelang ik speel, ik zeg enkel dat ik nog maar een paar weken w13 bespeel. Jij hebt geen enkele weet van mij en van andere werelden.

Je hoeft die begrippen niet uit te leggen, was natuurlijk erg aardig van je. Maar die kun je beter aan bv. Gamer uitleggen, hij heeft er tenminste nog wat aan.

Waarom zou ik jullie niet bij elkaar optellen? Jullie stamnamen zijn afgestemd op elkaar. In het profiel van 3x3=6 staat dat jullie bij hen horen? Dus als RF de interns, MB's dorpenuitbouwers etc. eruit gooit, en we komen op 20 man uit zijn we ook een elite stam?

Ten slotte, ik heb nooit gezegd dat RF beter was dan =3. Ik ben nog steeds van mening dat =3 een stuk sterker is dan RF. Enkel dat massa stam gezeik klopt gewoon niet, en dat gezeur van BB is ook achterhaald. Misschien hebben zij individueel grotere prestaties behaald. Maar uiteindelijk zijn ze als stam niet ver gekomen, want volgens mij bestaan ze niet meer(of is er iig weinig van over).

Dat was het enige wat ik wou zeggen. :)

En natuurlijk wat leven in het saaie W13 AF brengen, en het lukt zo te zien goed. Jullie zouden mij dankbaar moeten zijn, nu is er tenminsten weer leven op W13 AF. :D:D

Ps. Thenick, had zijn gepost nog niet gelezen, hier is hij dus, was hem aan het typen toen jij reageerde. :)

DeletedUser

Guest
Btw Basje,

BB was met zijn spelers inderdaad beter als RF, dat durf ik toe te geven. Toch bleken ze als stam niet sterk genoeg te staan, als ze dat wel waren hadden ze het verlies van die spelers kunnen opvangen. Natuurlijk zijn er een aantal kernspelers weg, maar een goede stam zou daar op een juiste manier op kunnen anticiperen.

Mwah, dat herleiden naar RL is sowieso al zielig, toont het niveau van jou aan. Sukkel. :eek:

Hoe weet jij hoelang ik speel, ik zeg enkel dat ik nog maar een paar weken w13 bespeel. Jij hebt geen enkele weet van mij en van andere werelden.

Je hoeft die begrippen niet uit te leggen, was natuurlijk erg aardig van je. Maar die kun je beter aan bv. Gamer uitleggen, hij heeft er tenminste nog wat aan.

Waarom zou ik jullie niet bij elkaar optellen? Jullie stamnamen zijn afgestemd op elkaar. In het profiel van 3x3=6 staat dat jullie bij hen horen? Dus als RF de interns, MB's dorpenuitbouwers etc. eruit gooit, en we komen op 20 man uit zijn we ook een elite stam?

Ten slotte, ik heb nooit gezegd dat RF beter was dan =3. Ik ben nog steeds van mening dat =3 een stuk sterker is dan RF. Enkel dat massa stam gezeik klopt gewoon niet, en dat gezeur van BB is ook achterhaald. Misschien hebben zij individueel grotere prestaties behaald. Maar uiteindelijk zijn ze als stam niet ver gekomen, want volgens mij bestaan ze niet meer(of is er iig weinig van over).

En natuurlijk wat leven in het saaie W13 AF brengen, en het lukt zo te zien goed. Jullie zouden mij dankbaar moeten zijn, nu is er tenminsten weer leven op W13 AF. :D:D

Ps. Thenick, had zijn gepost nog niet gelezen, hier is hij dus, was hem aan het typen toen jij reageerde. :)

Vragen wij over jou ervaring op andere werelden? dat boeit namenlijk niks, Dit is wereld 13!
Omdat je op deze wereld nogmaar 3 weken speelt en alles al denkt te weten over de spelers en de stammen... Je zoekt gewoon leuke argumentjes en dan kan je gewoon domweg iedereen een beetje staan afzijken;)

Als je =3 en =6 gaat optellen komt er inderdaad een hoger leden aantal. Maar het is juist handig om alle MB enz.. in een stam te doen, dan heb je meer overzicht;), En als je alle MB's van de RF leden zou optellen kom je zeker ook veel hoger uit ;), Maar die tellen we dan niet mee omdat die toevalig niet allemaal in een stam zijn gedaan ;).

het leven op het AF van wereld 13, Nou ik denk dat vele blij zijn als jij hier weggaat;) Misschien word er niet veel gezecht maar dat hoeft toch ook niet altijd? Alles is beter dan dat domme gezeur van jou!;)

DeletedUser

Guest
Vragen wij over jou ervaring op andere werelden? dat boeit namenlijk niks, Dit is wereld 13!
Omdat je op deze wereld nogmaar 3 weken speelt en alles al denkt te weten over de spelers en de stammen... Je zoekt gewoon leuke argumentjes en dan kan je gewoon domweg iedereen een beetje staan afzijken;)

Als je =3 en =6 gaat optellen komt er inderdaad een hoger leden aantal. Maar het is juist handig om alle MB enz.. in een stam te doen, dan heb je meer overzicht;), En als je alle MB's van de RF leden zou optellen kom je zeker ook veel hoger uit ;), Maar die tellen we dan niet mee omdat die toevalig niet allemaal in een stam zijn gedaan ;).

het leven op het AF van wereld 13, Nou ik denk dat vele blij zijn als jij hier weggaat;) Misschien word er niet veel gezecht maar dat hoeft toch ook niet altijd? Alles is beter dan dat domme gezeur van jou!;)

Zei ik dat dan, ik zei enkel dat ik ook op andere werelden speel(de), omdat Bas zei dat ik nog maar enkele weken speel. Wat dus niet klopt. Dit voornamelijk als reply op uitleg voor MB.

Ik zei ook niet dat het onhandig is om ze in een stam te zetten, op andere werelden doe ik dat ook. :)

Echter moet je dan niet gaan zeuren over massa stam als je zelf een "familie" hebt met 37 leden. Voor de rest intresseert het me geen moer. Als =3 ophoud met RF telkens een massa stam te noemen, dan zal ik ook ophouden hier.

DeletedUser47307

Guest

Lol het zal je verbazen hoeveel hij van W13 weet XD, daarbij vind ik dat wat je zegt over rf zijn MBs nergens op slaan . Moraal brekers hoeven per definitie niet perse bij een stam te horen he , zei mogen in principe ook in een andeere stam zitten .
Het feit dat ze bij =3 in 1 stam zitten geeft echter wel een groot samenwerkend verband aan en dus totaal niet te vergelijken met onze MB's die her en der samenwerken met individuelen spelers

DeletedUser47656

Guest
Rf+rain vs nf.
Was toch het zelfde voorbeeld van n grote familie?

DeletedUser

Guest
Rf+rain vs nf.

Mwah, we werkten wel samen omdat we een gemeenschappelijke vijand hadden. Echter was Rain! geen intern/mb stam.

Volgens mij moet je onderscheid maken tussen een BG en een zusterstam. Een BG kun je moeilijk tot je eigen imperium rekenen, een zusterstam wel. :)

DeletedUser

Guest
Btw Basje,

Zei ik dat dan, ik zei enkel dat ik ook op andere werelden speel(de), omdat Bas zei dat ik nog maar enkele weken speel. Wat dus niet klopt. Dit voornamelijk als reply op uitleg voor MB.

Ik zei ook niet dat het onhandig is om ze in een stam te zetten, op andere werelden doe ik dat ook. :)

Echter moet je dan niet gaan zeuren over massa stam als je zelf een "familie" hebt met 37 leden. Voor de rest intresseert het me geen moer. Als =3 ophoud met RF telkens een massa stam te noemen, dan zal ik ook ophouden hier.
Het draait hier om wereld 13 ;)...

DeletedUser

Guest
Als je ziet op hoeveel account jij wel niet hebt gespeeld(gefailt), dan heb je inderdaad wel heel veel tijd over. :p

Btw, gaan ze weer over spelling beginnen, hoe zielig is dat. Altijd als ze geen argumenten meer hebben gaan ze daarover liggen zeiken. Dat is gewoon triest.

Volgens mij zijn mijn zinnen gewoon goed te lezen en zitten er vrij weinig spellingsfouten in(behalve dan de welbekende DT fout, waar ik echter niet constant oplet).

Wat weet jij van mij jongen? Moet je niet beter jezelf bewijzen hier voor je zo'n mond open zet? Mijn speelstijl moet jij je zeker niet met gaan moeien. Begin maar alvast hetgeen te doen dat ik deed voor ~RF~! voor jij beetje mij de les komt spellen. Ik denk dat je beter eens je waffel open doet in RF zelf om vragen wat ik WEL & Wat ik NIET heb gedaan.
Het feit dat je hier zo komt debiel doen zegt genoeg over jezelf. Wat hoop je te doen? Populairder te worden dan TAP? Haha Are you kidding me?

Wat voor zielige bedoeling ben jij. Haha omg. :D

DeletedUser

Guest
Wat weet jij van mij jongen? Moet je niet beter jezelf bewijzen hier voor je zo'n mond open zet? Mijn speelstijl moet jij je zeker niet met gaan moeien. Begin maar alvast hetgeen te doen dat ik deed voor ~RF~! voor jij beetje mij de les komt spellen. Ik denk dat je beter eens je waffel open doet in RF zelf om vragen wat ik WEL & Wat ik NIET heb gedaan.
Het feit dat je hier zo komt debiel doen zegt genoeg over jezelf. Wat hoop je te doen? Populairder te worden dan TAP? Haha Are you kidding me?

Wat voor zielige bedoeling ben jij. Haha omg. :D

De frustratie druipt er nu echt aan alle kanten van af. :)

Btw, In RF heb jij weinig meer gedaan dan een hoop woorden en probeer de pro uit te hangen.

DeletedUser47307

Guest
Gamer ;) rustig naarhet begon maar als grapje he lol , het feit dat er zo serieus op wordt gereageerd maakt het alleen maar leuker om door te zetten . Ik vind dat op je mening geven geen bewijzen nodig zijn.

DeletedUser

Guest
Btw Basje,

Wooouuuuw jij bent dom :eek:
Of heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt noobje?:D

Ik zei toch over bb dat de motivatie daalde wanneer de spelers stopte? :rolleyes:
Er stopten 2 leiders van die stam ;)

Dat naar RL was iets waar jij zelf over begon, ik mikte er alleen en uit de lucht geplukt voorbeeld aan, dat ik daarmee bij jouw een gevoelige snaar raak zegt denk ik meer over jouw dan over mij.

omg met je ervaring heb ik het toch over W13? jij kan dat soort dingen nooit duidelijk weten als je pas net speelt op W13, je lult dus gewoon uit je nek...
Lol, nu spreek je jezelf zoon 3 keer tegen, klap kwam hard aan he?

1. Jij riep dat =3 geen elite stam is in je beginpost. (zie onderstaande quote van jouw)

2. Jij benoemde RF al tot elite stam in je beginpost. met bovenstaande post zeg je dat niet zo is.
3. Jij zegt dat je niet heb gezegd hebt dat RF beter is, wel zei je dat RF een elitestam is en =3 niet.

Ben jij nou echt zoon pannenkoek?
Over dat moraalbreker gebeuren heb ik al uitgelegd waarom je dat niet bij elkaar optelt, mis eens beter lezen.
Ik weet niet hoe RF in elkaar zit maar als hun alles eruit gooien op dat gebied blijven er alsnog 15/20 noobs over en dat maakt nog altijd geen geen elitestam :') :eek:

Maar weetje ik heb een deal voor je :D
Nu is RF een Noob massastam, als hun weer rond de 25 leden komen maak ik er weer noob stam van en valt dat massa weg :D

maar nogmaals, waarom vind jij RF beter dan =3.
(Dan doel ik dus op jouw elitestam verhaal)

Greetz, Bas

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wauw, er gaat geen dag voorbij of iemand probeert =3 weer af te kraken.

Ff serieus, zeg me welk account je zit. Je bent zeker z'n naab die nu een grote mond heeft omdat hij niet aan het front zit?
Wist je dat je, je zo je stamleden in de problemen kon brengen? Dat de front spelers nu extra "aandacht" van ons kunnen krijgen omdat je nu nog meer haat opzaait?

Maar daar kijk je natuurlijk niet naar:D

DeletedUser

Guest

Ff serieus, zeg me welk account je zit. Je bent zeker z'n naab die nu een grote mond heeft omdat hij niet aan het front zit?
Wist je dat je, je zo je stamleden in de problemen kon brengen? Dat de front spelers nu extra "aandacht" van ons kunnen krijgen omdat je nu nog meer haat opzaait?

Staat ergens halverwege: Holsappel;)

DeletedUser

Guest
De frustratie druipt er nu echt aan alle kanten van af. :)

Btw, In RF heb jij weinig meer gedaan dan een hoop woorden en probeer de pro uit te hangen.

Frustratie? Niet echt, je moet eens men posts zien tegenover BB. Dan was het over het algemeen frustratie, maar nu is het kalmte.

Wat wil je bewijzen tegen het AF? Dat je beter bent dan hun? Of dat je wannabée DL/TAP bent.
Qua debiliteit ben je ze zeker voorbij, maar van skillz ben je nog ver af. Ga nog wat met blokken spelen voor je TW verder speelt.

Als je denkt dat je mij kent ben je ver af. Dat ik niets deed in RF daar antwoord ik niet op. Alleen al omdat ik een aantal in ~RF~! graag heb, ook al ben ik er weg.
Je mag jorojus enorm bedanken ervoor.

Zal ik het duidelijk maken?

Ik ben een noob die al 4 jaar loopt te bluffen en het verste heeft gebracht van het team op w1/w13.
Ik kan niet timen, ik kan niet snipen, ik kan niet backtimen. Ik heb niets gedaan. Het was zelfs zo erg dat ik hulp ging gaan vragen van Reborn.
En dat allemaal door de bluf.

Iemand iets nieuws geleerd over mij? Dacht het niet.

(Ik vind het op zich nog mijlpaal ook haha)

En ga nu eens praten met Jozien die zal het dat zeker bevestigen.;)

Mondjes dicht en snaveltjes toe anders zegt gamer kiekeboe.:D

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Je hebt gelijk, Een speler van 6mio, die zeker niet in het front licht.
Maar helemaal in c13:eek:

DeletedUser3866

Guest
ff feiten op een rij:
- RF is geen massa en niet elite
- =3 is geen massa en niet elite. =3 en 3x3=6 mag wel bij leden aantal op genoemt worden omdat ze wel erg close zijn en ook forum delen als of het 1 stam is.
- RF heeft ook interns en MBtje buiten RF dus dan komen we ook weer op een hoger aantal uit. maar MB zijn persoonlijk dus dat maakt ons geen massa (zelfde geld voor =3 al is dat wel beetje anders)
- BB was een goede stam. ze zitten nu in een flink dal en zijn een omhulsel zonder kern. maar als ze daar samen aan werken komt het wel weer goed. maar of het gaat lukken?
- deze post is een beetje treurig. al vond ik hem wel erg leuk =]
- dat RF afgezeken werd was altijd al zo en dat zal zeker niet veranderen. het zelfde geld voor SR dat ze noob zijn. en dat iedereen denk(of is) dat =3 nu de beste stam op de wereld is zal ook nog wel ff blijven.

kan alleen zeggen holsappel beetje jammer van deze post. als RF heeft dit totaal geen toegevoegde waarde. en zeker niet voor het imago wat jij probeert te verbeteren

1 antwoord:p

Wth:p
~RF~!, ik leef met jullie mee:p
Ik wist dat er noobs zaten, maar zo'n spelers?:D:D

Dit slaat alles:pxD
dankje wel, erg begripvol :D

WTF is dit nou weer dan.:eek:

Nou als =3 een massa gaat doen op ~RF!~ mogen ze mij contacteren voor mijn bijdrage bij die massa.

waarom verbaast mij dit niks van je?

niet meer eens vind het erg grappig :D
Rf+rain vs nf.
ff serieus? nee totaal niet Rain was een goede BG van Dinc dat met de fusie is mee gegaan. maar nee dat had totaal niks te maken met familie

@basje999
het blijft jou mening maar RF is echt geen massa:eek: of je het wil accepteren of niet een massa stam is volgens de algemene TW begrippen pas bij 50+ leden. ook al is dit iedereen eigen mening.

DeletedUser

Guest
ff feiten op een rij:
- RF is geen massa en niet elite
- =3 is geen massa en niet elite. =3 en 3x3=6 mag wel bij leden aantal op genoemt worden omdat ze wel erg close zijn en ook forum delen als of het 1 stam is.
- RF heeft ook interns en MBtje buiten RF dus dan komen we ook weer op een hoger aantal uit. maar MB zijn persoonlijk dus dat maakt ons geen massa (zelfde geld voor =3 al is dat wel beetje anders)
- BB was een goede stam. ze zitten nu in een flink dal en zijn een omhulsel zonder kern. maar als ze daar samen aan werken komt het wel weer goed. maar of het gaat lukken?
- deze post is een beetje treurig. al vond ik hem wel erg leuk =]
- dat RF afgezeken werd was altijd al zo en dat zal zeker niet veranderen. het zelfde geld voor SR dat ze noob zijn. en dat iedereen denk(of is) dat =3 nu de beste stam op de wereld is zal ook nog wel ff blijven.

kan alleen zeggen holsappel beetje jammer van deze post. als RF heeft dit totaal geen toegevoegde waarde. en zeker niet voor het imago wat jij probeert te verbeteren

What the hell.. Dan zeur je dat holsappel jullie imago nog verder het dal in werkt (kan dat nog?) maar dan kom jij met zulke posts aanzetten.

Tip voor RF: blijf weg van het af.

DeletedUser3866

Guest
Restain ik ken je niet. dat hoeft ook niet maar ik geloof dat je in =3 zit en dat je je aangevallen voelt. misschien is het anders maar ik geloof niet dat iemand van buiten =3/=9 denkt dat =9 wel ietje meer is dan maar een MB stam en intern stam. jullie zijn duidelijk een goede BG een MB zijn dan wel persoonlijk maar de MBs in =9 worden door heel =3 niet aangevallen dus het is echt wel anders dan in andere stammen op w13.

en als RF verdwijnt van het forum dan word het saai. wand alle post van =3 en BB zijn altijd tegen of SR of RF dus dan zouden er geen discussie meer zijn dus geen spot prenten en ook geen vermaakt meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan