DeletedUser
Guest
Het is geen "bullshit" zoals jij het noemt, maar het is de waarheid. Wat weet jij over mij?
Over het verhaaltje dat je hoorde van twee spelers die er nog niet kunnen met leven dat ik veel online ben en de tijd er voor heb?
Of heb je eens iets gelezen op het AF?
Ik ben fanatieke TW speler, maar blijkbaar ken je me zo goed dat je niet weet dat buiten mijn huidig account Gamer798 alles barbaar is(of zoals trucker, uit handen is). In verband met het enige account dat ik nu bezit nog op delete gaat ook. Dus mijn RL TW zei je?
Mijn RL is in de verste verte niet TW. Waarom spelen we games? In mijn geval als uitlaatklep & fun. En daar is niets verkeerd mee.
Wat voor blaaskaak ben jij. Ik dacht dat BB erg was, maar ik begin er aan te twijfelen of ze nog kunnen tippen aan jouw.
----
Ga eerst eens terug naar de schoolbanken om te leren waar je moet aanduiden als je over een andere persoon begint, want je post is 1 stuk dat over meerdere personen gaat.
Als je ziet op hoeveel account jij wel niet hebt gespeeld(gefailt), dan heb je inderdaad wel heel veel tijd over.
Btw, gaan ze weer over spelling beginnen, hoe zielig is dat. Altijd als ze geen argumenten meer hebben gaan ze daarover liggen zeiken. Dat is gewoon triest.
Volgens mij zijn mijn zinnen gewoon goed te lezen en zitten er vrij weinig spellingsfouten in(behalve dan de welbekende DT fout, waar ik echter niet constant oplet).