Nieuws van de dag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wauw, voordat ik hier een eventueel serieus antwoord ga plaatsen, moet deze startpost enigszins serieus nemen?

Greetz, Bas

ja, ik vrees dat je hem serieus moet nemen...

mooi stukje gamer, helemaal mee eens (behalve het nooit meer spreken met BB gedeelte)

DeletedUser

Guest
Wat voor een onnozele praat is me dit.

Met je openingspost geef je ~RF~! zeker een imago boost.(*kucht*Sarcasme*Kucht*)

Het klopt dat ~RF~! soms enorm wordt afgebroken door anderen, maar dat is al erg lang zo. Door zo een post te plaatsen maak je het alleen maar erger voor ~RF~!.
Je hebt zo net gedaan waar men zat op te hopen. Iemand die zich niet meer kan inhouden van frustratie die maar iets zit te zeggen wat eigenlijk niet gegrond is ook.
Iedereen weet dat in ~RF~! spelers zitten die het spel kennen, maar ook aantal die het spel totaal niet kennen. ~RF~! moet nog enorm veel leren en ze zijn nog ver af om echt een goeie stam te worden genoemd. Als je dat feit niet kunt aanvaarden dan maak je de hele stam nog meer belachelijk.

BB waren mijn vrienden niet en zullen ze nooit zijn. Ik hoop zelf geen enkele speler er van nog te spreken. Maar spelers als Dark Lemon hebben capaciteiten, maar ook ernstige gebreken. Niemand is perfect.

=3 is één van de beter stammen op W13. Ze zijn elite, maar niet de volle 100%, want dan zou het geen fun meer zijn ook. Ze combineren fun & elite goed.
Dat houd ze scherp en zorgen dat ze niet van verveling of frustratie stoppen. Ze hebben ook hun fouten, maar weten wat ze doen.

Verdere uitleg over mijn meningen kan je vinden in Golden Awards in de TWw krant(Artikel van Inco)

Histefanhi was de co van dat account van 1.8mil. Het was al een half jaar intern, maar ik had geen zin om het te internen toen ik nog op Trucker speelde. De speler is ver van noob. Momenteel zeg ik zelf dat de grootste achter het AF account zit die hem beledigt.

Volgende keer als je zo'n post opend denk na voor de consequenties voor je stam. Je eigen belachelijk maken boeit niemand, maar je stam belachelijk maken is totaal iets anders. Je kunt eens idiote commentaar geven om het plezant te houden zoals ik soms deed tegen aantal van de BB leden, maar ik heb nooit of ten nimmer zo'n post in het groot gezet over ~RF~!.

Shame on you

Edit:

Dat ook nog...Nieuw en zo iets onnozel posten.
Ik ben echt blij dat ik weg ben i.p.v. dat ik met zo'n speler als jij zit opgescheept.

Nee, natuurlijk, dit is een ultra inhoudsvolle post.

Wat een bullshit, helemaal uit jouw mond. Onze meneer die letterlijk geen RL heeft en TW bijna ziet als RL.

Mwah, donstef, ik denk niet dat ik pro ben, ik ben het gewoon. :D(voor alle boze reacties komen, dit was dus een grapje).

En Bas, ik weet niet in hoeverre jij een post kan maken langer dan 3 regels en die ook iets van inhoud bevat. Dus als dat niet lukt, please plaats dan niks.

Ps. Donstef, er bestaat ook nog zoiets als een signature. Zou er mooier uitzien dan telkens Donstef/Schelle Kaas onder je bericht te zetten. :)

DeletedUser

Guest

Wat een bullshit, helemaal uit jouw mond. Onze meneer die letterlijk geen RL heeft en TW bijna ziet als RL.

Mwah, donstef, ik denk niet dat ik pro ben, ik ben het gewoon. :D(voor alle boze reacties komen, dit was dus een grapje).

En Bas, ik weet niet in hoeverre jij een post kan maken langer dan 3 regels en die ook iets van inhoud bevat. Dus als dat niet lukt, please plaats dan niks.

Ps. Donstef, er bestaat ook nog zoiets als een signature. Zou er mooier uitzien dan telkens Donstef/Schelle Kaas onder je bericht te zetten. :)

Try him;)

DeletedUser

Guest
Bla bla bla

Gelukkig weet ik dat! Alleen ben ik te lui om me handtekening te veranderen.

Misschien kan je zeggen wie jij bent?

DeletedUser

Guest
Gelukkig weet ik dat! Alleen ben ik te lui om me handtekening te veranderen.

Misschien kan je zeggen wie jij bent?

Ik speel op een internaccount, enkel omdat het account eerst onder VV stond en ik het dus terugbreng onder de 60 dagen.

Verder weinig speciaals. :p Misschien dat ik in de toekomst nog serieus ga spelen.

Maar mijn huidige account is dus Holsappel.

DeletedUser

Guest

Het is geen "bullshit" zoals jij het noemt, maar het is de waarheid. Wat weet jij over mij?
Over het verhaaltje dat je hoorde van twee spelers die er nog niet kunnen met leven dat ik veel online ben en de tijd er voor heb?
Of heb je eens iets gelezen op het AF?
Ik ben fanatieke TW speler, maar blijkbaar ken je me zo goed dat je niet weet dat buiten mijn huidig account Gamer798 alles barbaar is(of zoals trucker, uit handen is). In verband met het enige account dat ik nu bezit nog op delete gaat ook. Dus mijn RL TW zei je?
Mijn RL is in de verste verte niet TW. Waarom spelen we games? In mijn geval als uitlaatklep & fun. En daar is niets verkeerd mee.

Wat voor blaaskaak ben jij. Ik dacht dat BB erg was, maar ik begin er aan te twijfelen of ze nog kunnen tippen aan jouw.

----

Ga eerst eens terug naar de schoolbanken om te leren waar je moet aanduiden als je over een andere persoon begint, want je post is 1 stuk dat over meerdere personen gaat.

DeletedUser

Guest
Mwah, ik speel slechts een paar weken. Dus ken ik je niet.

Sowieso vind ik het knap van je dat jij aan een online forum kan zien hoe slim iemand is.

1. Ik heb geen vraag gezien 2. Ik zit niet 24/7 achter de PC.

Dus zit aub niet zo dom te lullen. :rolleyes:

Dus jij zit nog maar een paar weken op een account?.

Ga je andere mensen afkeuren omdat ze misschien net 2Mil hebben.
Waarschijnlijk heb jij een account onder de 500k of ben je op een RF accountje gewipt.

En omdat je toevallig in die stam uitkwam denk je over andere stammen gewoon doweg te gaan lullen?
Je weet simpelweg niks over de geschiedenis van w13...

DeletedUser

Guest
Beste Broodje Salami,

Ten eerste ben je al een noob.
Je gaat staan janken als een klein kind om te hopen dat ze RF met rust laten, uit jezelf? of heeft Jipsel je een lolly gegeven?
een paar weken speel je nu zeg je (heb ik goed gelezen toch? of vergis ik mij?), en je weet af van de professionaliteit van een stam en weet dat =3 individueel sterke spelers heeft.
Daarnaast weet je dat spelers zoals Careless en KC bovengemiddelde spelers zijn die nu toch alweer 1 maand gestopt zijn.

Vind knap dat je dat allemaal weet, kreeg je soms een welkoms boekje met die vv van je?

''Mijn zicht op Wereld 13, door Hakunamatata''
Ow shit, nu zeik ik (iemand van) RF af. Ga je zo meteen een nieuwe jankpost maken? :rolleyes:

Heeft iemand je soms met je hoofd tegen een muur aan geduwd? als jij je ook zo gedraagt in RL zou ik het zeker begrijpen :D
Dat ja daarom nu op het AF begint met zeuren :D
Ow.. w8.. stoppen met reden RL is bullshit, is beginnen dat dan ook? :confused:

Nah genoeg over jouw :eek:

RF is een elitestam, verklaar mij eens waarom.

BB was een stam die sterker was dan RF ooit zal gaan worden, zo is het nu eenmaal.
Nadat er een aantal spelers stopte, wat professionaliteit verloor en daarom ook motivatie van andere speler wegzakte denk ik dat BB weinig/niks meer voorstelt, wat over is stelt weinig voor, staat op grijs of gaat op grijs...
Edit, ik beoordeel dit te vroeg, niet goed gekeken, zitten nog best wat goede spelers in, maar de stam zelf gaat niet veel meer worden denk ik.

Dat RF nu dorpen pakt vind ik dan ook geen prestatie.
Maar wat is van RF wel een prestatie? Je huilt tegenover andere stammen, maar weet niks te melden over RF.
ow *Facepalm* dat is waar ook, er is bijna niks goeds te zeggen over RF, wat stom van me.

Over =3
Nee wij zijn geen elitestam, maar wel een stam die weet hoe te spelen.
Wij stoppen alle noobs in 3x3=6 juist :rolleyes:
Dat zijn nou moraalbrekers, en interns, aangezien je nog niet zo lang blijkt te spelen zou ik het even uitleggen.

Moraalbreker: Een speler die een kleine speler aanvalt omdat zijn moraalheer een te laag moraal heeft op die speler en daardoor dus extreem veel troepen verliest mocht hij zelf aanvallen.
Een moraalbreker volgt de opdrachten van zijn moraalheer vaak in ruil voor bescherming, hij is geen deel van de stam waar zijn moraalheer bijzit.

Intern: Speler die overgenomen moet worden omdat er geen speler meer opzit, of fuseert met een andere speler.

Conclusie: de stammen bij elkaar optellen slaat dus nergens op, als ik jouw een appel geef en een fles cola zeg ik toch ook niet dat je dan dus 2 stukken fruit heb...

Hoe dan ook, vertel mij maar eens waarom RF beter is dan =3, ben erg benieuwt naar het antwoord daarop. ;)

Met Vriendelijke Groeten,

Bas

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
''Mijn zicht op Wereld 13, door Hakunamatata''

Wat heb ik er nou weer mee te maken :p

DeletedUser

Guest
Mwah, ik speel slechts een paar weken.

1. Je speelt pas een paar weken, oké houdt dan je bakkes en lig hier geen onzin te verkopen en je stam nog belachelijker te maken ;)

Dus ken ik je niet.

Doe dan niet alsof je alles van RF weet ;)

Sowieso vind ik het knap van je dat jij aan een online forum kan zien hoe slim iemand is.

Jij bent dom omdat je doet alsof je alles weet dat is erger dan dat je serieus niets weet...

1. Ik heb geen vraag gezien
Ok, kontelikker van ~RF~!, moest je dat nou serieus melden?, jouw mening

Is zeker geen vraag :rolleyes:

2. Ik zit niet 24/7 achter de PC.

Ik ook niet, maar toch maak ik mezelf niet belachelijk.

Dus zit aub niet zo dom te lullen. :rolleyes:

Ik zit dom te lullen??? Waar zie je dat ik niet weet waar ik het over heb.

Jij daarentegen zit allerlei onzin te verkondigen en als je dan daarop wordt aangesproken, ga je je verdedigen d.m.v. iemand te kleineren wegens zijn punten, die nota bene een intern van jullie stam is.

Wie is hier dan dom, en weet niet waar hij het over heeft en daardoor onzin verkondigt?

Jij of Ik?

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1 antwoord:p

Wth:p
~RF~!, ik leef met jullie mee:p
Ik wist dat er noobs zaten, maar zo'n spelers?:D:D

Dit slaat alles:pxD

DeletedUser18273

Guest
Wauw. Ik kan hier niet eens serieus op in gaan. Zou alleen maar lachwekkender worden.

DeletedUser47307

Guest
Wauw. Ik kan hier niet eens serieus op in gaan. Zou alleen maar lachwekkender worden.
Stond al aangegeven dat het een grap was , dus extra humor kan geen kwaad :rolleyes::rolleyes:

DeletedUser

Guest
WTF is dit nou weer dan.:eek:

Nou als =3 een massa gaat doen op ~RF!~ mogen ze mij contacteren voor mijn bijdrage bij die massa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan