Beste Broodje Salami,
Ten eerste ben je al een noob.
Je gaat staan janken als een klein kind om te hopen dat ze RF met rust laten, uit jezelf? of heeft Jipsel je een lolly gegeven?
een paar weken speel je nu zeg je (heb ik goed gelezen toch? of vergis ik mij?), en je weet af van de professionaliteit van een stam en weet dat =3 individueel sterke spelers heeft.
Daarnaast weet je dat spelers zoals Careless en KC bovengemiddelde spelers zijn die nu toch alweer 1 maand gestopt zijn.
Vind knap dat je dat allemaal weet, kreeg je soms een welkoms boekje met die vv van je?
''Mijn zicht op Wereld 13, door Hakunamatata''
Ow shit, nu zeik ik (iemand van) RF af. Ga je zo meteen een nieuwe jankpost maken?
Heeft iemand je soms met je hoofd tegen een muur aan geduwd? als jij je ook zo gedraagt in RL zou ik het zeker begrijpen

Dat ja daarom nu op het AF begint met zeuren

Ow.. w8.. stoppen met reden RL is bullshit, is beginnen dat dan ook?
Nah genoeg over jouw
RF is een elitestam, verklaar mij eens waarom.
BB
was een stam die sterker was dan RF ooit zal gaan worden, zo is het nu eenmaal.
Nadat er een aantal spelers stopte, wat professionaliteit verloor en daarom ook motivatie van andere speler wegzakte denk ik dat BB weinig/niks meer voorstelt, wat over is stelt weinig voor, staat op grijs of gaat op grijs...
Edit, ik beoordeel dit te vroeg, niet goed gekeken, zitten nog best wat goede spelers in, maar de stam zelf gaat niet veel meer worden denk ik.
Dat RF nu dorpen pakt vind ik dan ook geen prestatie.
Maar wat is van RF wel een prestatie? Je huilt tegenover andere stammen, maar weet niks te melden over RF.
ow *Facepalm* dat is waar ook, er is bijna niks goeds te zeggen over RF, wat stom van me.
Over =3
Nee wij zijn geen elitestam, maar wel een stam die weet hoe te spelen.
Wij stoppen alle noobs in 3x3=6 juist
Dat zijn nou moraalbrekers, en interns, aangezien je nog niet zo lang blijkt te spelen zou ik het even uitleggen.
Moraalbreker: Een speler die een kleine speler aanvalt omdat zijn moraalheer een te laag moraal heeft op die speler en daardoor dus extreem veel troepen verliest mocht hij zelf aanvallen.
Een moraalbreker volgt de opdrachten van zijn moraalheer vaak in ruil voor bescherming, hij is geen deel van de stam waar zijn moraalheer bijzit.
Intern: Speler die overgenomen moet worden omdat er geen speler meer opzit, of fuseert met een andere speler.
Conclusie: de stammen bij elkaar optellen slaat dus nergens op, als ik jouw een appel geef en een fles cola zeg ik toch ook niet dat je dan dus 2 stukken fruit heb...
Hoe dan ook, vertel mij maar eens waarom RF beter is dan =3, ben erg benieuwt naar het antwoord daarop.
Met Vriendelijke Groeten,
Bas