Nieuws van de dag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste mensen,

Ik wil het nog even benadrukken.

BB is gewoon fucking noob. Slechts een leeg omhulsel zonder inhoud. Daarmee moeten TAP, KC en Careless eens ophouden met de gestopte pro uit te hangen. Want jullie zijn geen pro's, slecht een bovengemiddelde middenmotor.

En die constant bullshit moet ook eens ophouden over de reden voor stoppen. Rl dit Rl dat, iedereen hier op tw, hebben een RL. Dus dat is gewoon een kut excuus. Ga gewoon weg, dan beschaam je jezelf tenminste niet meer.

Nog even een fabeltje uit de wereld helpen:

=3 is GEEN elitestam. Dit proberen ze echter uit te stralen door al hun noobs, interns, MB'S etc. et.c in 3x3=6 te stoppen.

Echter als je die bij elkaar optelt kom je echter op 37 leden uit.

RF heeft er weliswaar 31, maar zij houden wel iedereen gezellig bij elkaar, en zijn niet zo zielig de noobs maar in een tweederangs stam te plaatsen.

Eigenlijk is dus RF elite stam. SR heeft namelijk 33 leden, BB is zoals al gezegd is nog maar een omhulsel en Sun. moet zich nog bewijzen als topstam.

Kern van dit verhaal *kuch*bullshit*kuch* is dat het eens moet afgelopen zijn met het constante noob gezeik op RF, uiteindelijk zie je dat BB er slechter van af komt en =3 meer leden heeft.

Natuurlijk wil ik hiermee geen afbreuk doen aan de individuele kwaliteit van =3, die groter is dan elke andere stammen. En ook hun collectief is gewoon sterk. Ik wil gewoon zorgen dat het gezeur op RF wat minder wordt, omdat het onterecht is.

RF aan de top!

DeletedUser47656

Guest
Ok w13.
Hoeveel clears zetten we richting ~RF~? Ik bied dr 900 aan. Wie biedt meer?

TAPs broodje aap verhaal is beter

DeletedUser

Guest
Ok w13.
Hoeveel clears zetten we richting ~RF~? Ik bied dr 900 aan. Wie biedt meer?

TAPs broodje aap verhaal is beter

Moet ik bang worden van die clears ofzo? Ik pis al bijna in mijn broek van je, grote jongen. :eek:

Broodje aap is slecht, Broodje Salami is 10x beter.

DeletedUser

Guest
Maar daarbij vergeet je dat RF nog niks heeft bewezen, behalve blijven bestaan
(en kom nou niet aan met je overwinningen op BB, want dat is een leeg omhulsel :rolleyes:)

DeletedUser

Guest
Ok, kontelikker van ~RF~!, moest je dat nou serieus melden?, jouw mening

DeletedUser

Guest
Maar daarbij vergeet je dat RF nog niks heeft bewezen, behalve blijven bestaan
(en kom nou niet aan met je overwinningen op BB, want dat is een leeg omhulsel :rolleyes:)

Hij zegt het omgekeerde toch ook niet ;)

Jij bent ook een leeg omhulsel :p

DeletedUser

Guest
Serieus, ben je nou zo dom, of gedraag je je zo dom?:rolleyes:

Als kontelikker van ~RF~! moet jij toch weten dat mijn account al heel erg lang een simpele intern is...

En btw, Hoezo vragen negeren :eek:

DeletedUser

Guest
ibtl00183f.jpg

DeletedUser47656

Guest
Toch mag ik volgens mij, voor meer mensen spreken, dat na het lezen van jouw berichtje dit gebeurde:

CrackedScreen1152x7201.jpg

DeletedUser

Guest
Serieus, ben je nou zo dom, of gedraag je je zo dom?:rolleyes:

Als kontelikker van ~RF~! moet jij toch weten dat mijn account al heel erg lang een simpele intern is...

En btw, Hoezo vragen negeren :eek:

Mwah, ik speel slechts een paar weken. Dus ken ik je niet.

Sowieso vind ik het knap van je dat jij aan een online forum kan zien hoe slim iemand is.

1. Ik heb geen vraag gezien 2. Ik zit niet 24/7 achter de PC.

Dus zit aub niet zo dom te lullen. :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Wat voor een onnozele praat is me dit.

Met je openingspost geef je ~RF~! zeker een imago boost.(*kucht*Sarcasme*Kucht*)

Het klopt dat ~RF~! soms enorm wordt afgebroken door anderen, maar dat is al erg lang zo. Door zo een post te plaatsen maak je het alleen maar erger voor ~RF~!.
Je hebt zo net gedaan waar men zat op te hopen. Iemand die zich niet meer kan inhouden van frustratie die maar iets zit te zeggen wat eigenlijk niet gegrond is ook.
Iedereen weet dat in ~RF~! spelers zitten die het spel kennen, maar ook aantal die het spel totaal niet kennen. ~RF~! moet nog enorm veel leren en ze zijn nog ver af om echt een goeie stam te worden genoemd. Als je dat feit niet kunt aanvaarden dan maak je de hele stam nog meer belachelijk.

BB waren mijn vrienden niet en zullen ze nooit zijn. Ik hoop zelf geen enkele speler er van nog te spreken. Maar spelers als Dark Lemon hebben capaciteiten, maar ook ernstige gebreken. Niemand is perfect.

=3 is één van de beter stammen op W13. Ze zijn elite, maar niet de volle 100%, want dan zou het geen fun meer zijn ook. Ze combineren fun & elite goed.
Dat houd ze scherp en zorgen dat ze niet van verveling of frustratie stoppen. Ze hebben ook hun fouten, maar weten wat ze doen.

Verdere uitleg over mijn meningen kan je vinden in Golden Awards in de TWw krant(Artikel van Inco)

Zegt iemand met 1.8 miljoen terwijl w13 al lang draait, noob.

Histefanhi was de co van dat account van 1.8mil. Het was al een half jaar intern, maar ik had geen zin om het te internen toen ik nog op Trucker speelde. De speler is ver van noob. Momenteel zeg ik zelf dat de grootste achter het AF account zit die hem beledigt.

Volgende keer als je zo'n post opend denk na voor de consequenties voor je stam. Je eigen belachelijk maken boeit niemand, maar je stam belachelijk maken is totaal iets anders. Je kunt eens idiote commentaar geven om het plezant te houden zoals ik soms deed tegen aantal van de BB leden, maar ik heb nooit of ten nimmer zo'n post in het groot gezet over ~RF~!.

Shame on you

Edit:

Mwah, ik speel slechts een paar weken. Dus ken ik je niet.

Sowieso vind ik het knap van je dat jij aan een online forum kan zien hoe slim iemand is.

1. Ik heb geen vraag gezien 2. Ik zit niet 24/7 achter de PC.

Dus zit aub niet zo dom te lullen. :rolleyes:

Dat ook nog...Nieuw en zo iets onnozel posten.
Ik ben echt blij dat ik weg ben i.p.v. dat ik met zo'n speler als jij zit opgescheept.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wauw, voordat ik hier een eventueel serieus antwoord ga plaatsen, moet deze startpost enigszins serieus nemen?

Greetz, Bas

DeletedUser

Guest
Wauw, voordat ik hier een eventueel serieus antwoord ga plaatsen, moet deze startpost enigszins serieus nemen?

Greetz, Bas

Basje, broodje salami heeft een zonne steek opgelopen;) Hij denkt dat hij pro is etc...

Groeten,

Donstef/Schelle kaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan