Nieuwjaarsresoluties

Wat zijn jouw nieuwjaarsresoluties?


  • Totaal aantal stemmers
    35

DeletedUser78666

Guest
Doelen 2018:
- Een toename van 150% met de hoeveelheid lol hebben t.o.v. 2017
- 200% meer gelukkig voelen dan in 2017

E: ik zie dat mijn nieuwjaarswensen van 2017, namelijk:
- Robje respecteren voor zijn gewicht
- Uit de kast komen

Beiden niet zijn gelukt :(
 

Deleted User - 487871837

Guest
Mijn doelen zijn ook lekker ambitieus, maar goed:

- Misschien toch eens hulp zoeken voor m’n mentale gezondheid na ruim vier jaar struggelen.
- Proberen m’n gewicht naar een iets gezonder getal te krijgen; ben nu wel errug licht.
- In de zomer voor het eerst alleen op reis, het liefst naar een land buiten Europa.
- Succesvol doorgaan met m’n studie.

@glenn485 Succes met je doelen, het zijn hele mooie, en ik hoop dat je er meer dan eentje af kan strepen ;)
 

DeletedUser78666

Guest
Degene die ik wil doen staat er niet tussen zie ik: Rob nog meer pesten om zijn gewicht zodat hij eindelijk eens inziet dat hij toch wel moddervet is en er eindelijk iets aan zal moeten doen.

Pvv stemmen natuurlijk. Bij gebrek aan de nvu.

Verder ben ik van plan om Rob kapot te spelen met battlefield1

ik ga voor meer en vaker zuipen. dat is wel een goede resolutie toch

Zijn jullie nieuwjaarsresoluties van vorig jaar uitgekomen?

Groetekes
 

DeletedUser67517

Guest
Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn nieuwjaarsresolutie van 2017 niet gehaald heb. Ik heb FvD gestemd ipv PVV.
 
Reactiescore
770
haha minder snoepen stemde ik ja amai veel van in huis gekomen dat .

kk veel gesnoept juist net nog 2 chocolaatjes gegete van die euh zeevruchten pralines mmm
omnom
 

DeletedUser78666

Guest
Doelen 2018:
- Een toename van 150% met de hoeveelheid lol hebben t.o.v. 2017
- 200% meer gelukkig voelen dan in 2017

Ondanks dat dit echt mijn doelen zijn, zal ik het wat serieuzer nemen. Ik heb altijd nieuwjaarsresoluties als onzin gezien, toch had ik er vorig jaar paar gemaakt:
- HBO afronden
- Backpacken in mijn eentje
- Aangenomen worden om mijn master te doen in Kopenhagen en daar een stabiel leven opbouwen
- Revalideren om weer op de voetbalvelden te staan.
- Hoogtevrees overwinnen

Eerste 2 check, derde jammer genoeg niet :(. En de vierde ook niet optimaal, ondanks dat ik weer voetbal, ben ik niet super hersteld). Mijn hoogtevrees overwinnen, naar mijn weten wel, nog 1 ultieme check.

Mijn doel voor 2018
- Een stabiele 4 klanten per maand realiseren met mijn in februari startende campagne.
- Startup idee uitwerken en hopelijk alles klaarzetten om in 2019 te starten
- Mijn schakeljaar doorkomen en starten met mijn master
- Een streep te zetten door mijn hoofdstuk hoogtevrees door een berg te beklimmen (Genis Cokusu of Khan Tengri gaat het wss worden)
- Een zelfde awesome backpack-trip maken net als in 2017
- Bepaalde dingen in het leven serieuzer nemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
110
Ondanks dat dit echt mijn doelen zijn, zal ik het wat serieuzer nemen. Ik heb altijd nieuwjaarsresoluties als onzin gezien, toch had ik er vorig jaar paar gemaakt:
- HBO afronden
- Backpacken in mijn eentje
- Aangenomen worden om mijn master te doen in Kopenhagen en daar een stabiel leven opbouwen
- Revalideren om weer op de voetbalvelden te staan.
- Hoogtevrees overwinnen

Eerste 2 check, derde jammer genoeg niet :(. En de vierde ook niet optimaal, ondanks dat ik weer voetbal, ben ik niet super hersteld). Mijn hoogtevrees overwinnen, naar mijn weten wel, nog 1 ultieme check.

Mijn doel voor 2018
- Een stabiele 4 klanten per maand realiseren met mijn in februari startende campagne.
- Startup idee uitwerken en hopelijk alles klaarzetten om in 2019 te starten
- Mijn schakeljaar doorkomen en starten met mijn master
- Een streep te zetten door mijn hoofdstuk hoogtevrees door een berg te beklimmen (Genis Cokusu of Khan Tengri gaat het wss worden)
- Een zelfde awesome backpack-trip maken net als in 2017
- Bepaalde dingen in het leven serieuzer nemen.

- 3000 likes behalen op het Tribalwars forum
 
Bovenaan