[Afgekeurd] Nieuwe wereldvormen

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 89 78,1%
  • Neen

    Stemmen: 25 21,9%

  • Totaal aantal stemmers
    114
Reactiescore
1.367
Aangezien mijn topicje over aparte wereldvormen (https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/aparte-wereld-vormen.203427/) als een prima idee werd gezien en het met de huidige instellingen niet mogelijk is gooi ik het hier als idee op.

Ik wil graag dat werelden kunnen spawnen met een 2e/3e cirkel, om zo de wereld langer toegankelijk te houden voor (late) starters en zo een extra dimensie te geven aan het spel.

Zie hieronder een paar voorbeelden.

1574089234166.png


1574089244804.png
 
Reactiescore
1.367
20 voor stemmen :eek:
 

Deleted User - 487694086

Guest
Krijg je 2 werelden in een, als je als goeie speler aan de buitenkant start heb je geen last van de binnenkant en edel je zo die hele ring op. Geen goed idee imo.
 
Reactiescore
1.367
Krijg je 2 werelden in een, als je als goeie speler aan de buitenkant start heb je geen last van de binnenkant en edel je zo die hele ring op. Geen goed idee imo.

Lijkt me een prima toevoeging dus. Als mensen je van de binnenkant willen edelen lukt dat wel maar is het wel een investering
 

Deleted User - 487694086

Guest
Lijkt me een prima toevoeging dus. Als mensen je van de binnenkant willen edelen lukt dat wel maar is het wel een investering
Als een goeie speler in de buitenring ligt is het niet te doen om die te pakken. Je maakt zo eigenlijk 2 werelden in 1, kan je beter nog vragen vaker nieuwe te starten. Snap ook niet dat dit zoveel voor stemmen heeft tbh
 
Reactiescore
5.597
Überhaupt enig afwisseling in wereldvorm zou leuk zijn, gaat mij niet perse om desbetreffende voorbeelden.
 
Reactiescore
1.367
Als een goeie speler in de buitenring ligt is het niet te doen om die te pakken. Je maakt zo eigenlijk 2 werelden in 1, kan je beter nog vragen vaker nieuwe te starten. Snap ook niet dat dit zoveel voor stemmen heeft tbh

omdat mensen dus wel zin hebben in afwisseling :D
 
Reactiescore
967
Hoe zou het eigenlijk werken? Stel dit idee wordt geïmplementeerd op wereld 72, zou dit dan de binnen-cirkel zijn en wereld 73 de buiten-cirkel?
 
Reactiescore
1.367
Hoe zou het eigenlijk werken? Stel dit idee wordt geïmplementeerd op wereld 72, zou dit dan de binnen-cirkel zijn en wereld 73 de buiten-cirkel?


Nee, mijn idee is meer dat er na iedere X aantal dorpen of een vaste tijdseenheid een extra cirkel erbij komt, zodat je ook na een maand later beginnen nog kans hebt om mee te doen.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Gebeurt hier nog iets mee?
 

DeletedUser82907

Guest
Zeker een leuk idee ! Ben benieuwd of hier ooit werk van gemaakt gaat worden.
In plaats van een andere vormgeving door zo'n kale lijn zou ook gekozen kunnen worden voor langere afstanden tussen de dorpen in.
Dat zeg maar de wereld 2/3x zo groot gemaakt wordt omdat de dorpen niet dichter dan 3/5 velden van elkaar af liggen.
 

DeletedUser77755

Guest
Zeker een leuk idee ! Ben benieuwd of hier ooit werk van gemaakt gaat worden.
In plaats van een andere vormgeving door zo'n kale lijn zou ook gekozen kunnen worden voor langere afstanden tussen de dorpen in.
Dat zeg maar de wereld 2/3x zo groot gemaakt wordt omdat de dorpen niet dichter dan 3/5 velden van elkaar af liggen.

Dat maakt de werelden groter lijken maar niet feitelijk groter ...
Het geen je hiermee bereikt valt ook gewoon te bereiken door de looptijd van eenheden te vertragen.
 

DeletedUser82907

Guest
Dat maakt de werelden groter lijken maar niet feitelijk groter ...
Het geen je hiermee bereikt valt ook gewoon te bereiken door de looptijd van eenheden te vertragen.

Zo had ik het nog niet bekeken maar dat klopt inderdaad.
Punt blijft in ieder geval dat een beetje verandering wel leuk zou zijn.
 
Reactiescore
1.367
Bumpje :D
 
Reactiescore
1.367
:(
 
Bovenaan