Nieuwe Wereldafspraken

Reactiescore
225
Geen probleem dan roepen we ook voor kata's op MoTr! want dat is hoe je losers bestraft!

Denk dat er maar 2 stappen zijn in heel dit verhaal en da's om te beginnen uitleg van zowel predec als ruvon.

Oeh vergeet je "schade aan gebouwen" bonussen niet aan te zetten dan, dat doen echte PP Losers!
Gewoon ff plagen (voordat mensen dit serieus nemenXD)
 
Reactiescore
286
Geen probleem dan roepen we ook voor kata's op MoTr! want dat is hoe je losers bestraft!

Denk dat er maar 2 stappen zijn in heel dit verhaal en da's om te beginnen uitleg van zowel predec als ruvon.

Klopt, maar ik heb het idee dat Predec zijn ego te hoog hiervoor is. Zijn mod ego tenminste.
 
Reactiescore
301
Ook lachwekkend dat je zegt dat de spelers net zo goed een ander account kunnen joinen, als het account op del staat. Impliceer je nu dat globe deze stabbers zou opnemen in de stam?

Ik impliceer helemaal niets. Dat deed jij net.

Verder ga ik mij hier niet meer over uitspreken vermits jullie het andere standpunt niet eens willen snappen. En dan heb ik het volledig los van dit globe-ruvon verhaal.
 
Reactiescore
306
Deze afspraak stond al grotendeels bij de vorige afspraken die gemaakt waren op deze wereld. Is op zich niet nieuw behalve dat er naast barbaren ook neutrale spelers aan zijn toegevoegd. Zo voorkom je dat iemand die eigenlijk niet tegen je aanligt, plots een hele rij barbaren aan je front edeld of een of meerdere CF's legt terwijl ze zelf geen cluster hebben in dat gebied. Uiteraard moeten we wel ergens de grens trekken, want tegen je vijand aan edelen is natuurlijk normaal. Dus vandaar dat er voorheen gekozen is voor het aangrenzen aan iemands cluster, wat hier dus alleen maar opnieuw is opgenomen.

Bij mijn weten was het wanneer dit gebeurd vroeger gewoon zien dat je de dorpen asap in je bezit had weer. Ik vind dat er nog wel een verschil is met BB dorpen of spelers. Ook is er een verschil met dorpen te edelen die grenzen aan je cluster dan dorpen in je cluster.

Als je naar conner luistert kan die je ook vertellen dat ik geen aanspraak doe op die dorpen

Dit bevestig ik bij deze ;)
 
Bovenaan