Nieuwe vv regel

DeletedUser

Guest
Op nog oudere werelden, maar nu spreek ik alleen over w1; valt het nog mee ook. Daarnaast zijn ze (zover ik kan lezen) in mijn eigen stam vrij koel onder het feit dat deze regel ingaat. Daarnaast is alles wat nu onder VV staat sowieso intern, dus daar maakt het niet eens uit. Hoe het over w2 t/m 15 gaat weet ik dan niet.

blackmans op 28.12.2012 om 22:29 uur Bedanken Citaat
Vanaf 1 februari zullen blokkades volgen op accounts die voor meer dan 80% van de tijd in vakantievervanging gespeeld worden.

W1 zal in februarie nog een stuk grijzer gaan worden...
Hebben wij op dit moment zulke accounts in de stam zitten?
lennard1983 op 28.12.2012 om 22:38 uur Bedanken Citaat
Nee, denk het niet.

Overduidelijk wil Inno werelden gaan sluiten, hmpf
Gunkland op 28.12.2012 om 22:43 uur Bedanken Citaat
Dat heb ik ooit eens als idee bij inno aangegeven.
blackmans op 28.12.2012 om 22:44 uur Bedanken Citaat
Ach, ik denk dat deze regel vooral voor TRF, Glory (en dus voor OVI) nadelig zal zijn. En dat ik deze wereld dicht wil hebben, was volgens mij al langer bekent ^^
Gunkland op 28.12.2012 om 23:06 uur Bedanken Citaat
Van mij hoeft die nog niet dicht. Maar denk dat we er dichtbij zitten. Als ze zien dat er nog 1 stam heerst omdat de rest te zwak is dan sluiten ze hem. Deze wereld is door ons al wel tekenen van dat aan het geven.
gabberpe op 29.12.2012 om 10:50 uur Bedanken Citaat
heel spijtig als w1 zo snel sluit..
dat betekent het einde van gabberpe op TW... heb alleen wereld 1, en ik stop ook als deze wereld sluit...
moet juist dan nog men Premium punten wegschenken


maar dan zijn de voorwaarden nog steeds niet voldaan als er enkele spelers verdwijnen he? talk moet 80% van de wereld hebben en dat is dan nog steeds niet

eals dat wel zo blijkt......dan splitsen we talk op in 2 stammen... met evenveel punten? dan zijn de voorwaarden niet voldaan, en kunnen beide stammen nog steeds samenwerken om al derest te liquideren?
2 spelers hebben deze post bedankt. (tonen)
Bedanken
Donatello op 29.12.2012 om 12:08 uur Bedanken Citaat
De eis van het sluiten van oude werelden zoals W1 is simpel.
100% van de dorpen hebben (alle overige spelers in één stam) of 80% en met de nummer 2 stam afspreken dat het zo goed is.

Geval 1 duurt nog jaren, geval twee gaat niet gebeuren.
mr x op 29.12.2012 om 18:57 uur Bedanken Citaat
Donatello heeft het volgende geschreven:
De eis van het sluiten van oude werelden zoals W1 is simpel.
100% van de dorpen hebben (alle overige spelers in één stam) of 80% en met de nummer 2 stam afspreken dat het zo goed is.

Geval 1 duurt nog jaren, geval twee gaat niet gebeuren.


Precies, als wij 100% van de wereld hebben kick ik donatello :D

Ik denk dat dit voor ons vrij gunstig uit gaat pakken, die nieuwe regel. Al wat speculatie over accounts die gaan verdwijnen?
En ovi/glory/trf accounts?
lennard1983 op 29.12.2012 om 21:39 uur Bedanken Citaat
TRF zit volgens mij maar 1 of 2 bemande accounts..
blackmans op 29.12.2012 om 21:41 uur Bedanken Citaat
Ik vermoed dat Glory ook voor 50% inactief is.
gabberpe op 29.12.2012 om 21:50 uur Bedanken Citaat
idd heb dat deze middag eens bekeken...
- glory 1/2 inactief
- ovi is nu op jdvisser na volledig actief
Gunkland op 29.12.2012 om 22:12 uur Bedanken Citaat
Ik heb geen permanente vv's.

In het zuid westen zullen dan veel glory acc verdwijnen.
blackmans op 29.12.2012 om 23:22 uur Bedanken Citaat
Het zit het met TRF en Mc OVi?
Dat zijn stammen die we eigenlijk ook bij OVI kunnen rekenen. (Ben zelf te lui om te kijken...)
Gunkland op 30.12.2012 om 09:39 uur Bedanken Citaat
Trf heeft maar 1 speler die edels. De rest staat onder vv en zak verdwijnen per 1 februari. Mc Ovi weet ik niet.
20vt op 30.12.2012 om 09:48 uur Bedanken Citaat
Er komt een barbarenzee per 1 fabruari geloof ik.
gabberpe op 30.12.2012 om 10:31 uur Bedanken Citaat
weet niet... denk dat het vooral overroepen is op andere werelden

w1 heeft er niet zoveel last van denk ik op glory na.....
Gunkland op 30.12.2012 om 11:17 uur Bedanken Citaat
Het is pas 2 weken na 1 februari. Per 1 februari gaan ze iedereen op de ban gooien die 80% in vv staat. Dan na 2 weken gaan al die personen verdwijnen
20vt op 30.12.2012 om 11:44 uur Bedanken Citaat
Hmm edels opsparen dus ;p
Gunkland op 30.12.2012 om 11:49 uur Bedanken Citaat
20 denk dat jij sowieso al genoeg edel hebt.

Activiteit / saaiheid is hier nog geen moment besproken ;)

Ik laat dit topic open, gaat het over op een welles-nietes spelletje dan gaat er een slotje op en verwijs ik jullie graag door naar het discussietopic, vermoed dat die wel open blijft.

En jij vind dat motiverend?
Dat ze zitten bespreken hoeveel accounts erop barb gaan?:confused:
 

Deleted User - 44652

Guest
Dat zeg ik niet, ik zeg hier enkel dat ze saaiheid niet als argument gebruiken. Ze zeggen zelfs dat die acc's op bb's voor een vlotter spelverloop gaan leiden. "InnoGames wil overduidelijk werelden gaan sluiten, hmpf".

Dat er hier heel veel barbarenzeeën ofzo gaan ontstaan wordt niet zo heel erg besproken, of tenminste, er schijnen niet heel veel problemen mee te zijn.
 

DeletedUser

Guest
Maar het gaat toch om x% van de wereld in handen hebben? Ik dacht dat dat altijd inclusief barbaren was:confused:
 

Deleted User - 44652

Guest
Nee, is exclusief barbaren. Het gaat om bezitte dorpen, en bb's zijn door niemand in bezit.
 

DeletedUser31802

Guest
tis gewoon een flutregel van innogames. Doe het dann implenteren in nieuwe werelden, maar niet die nog bezig zijn.
 

DeletedUser

Guest
Dan gaat het inderdaad sneller, maar natuurlijk zonde voor al die accounts, die dan niet de volle glorie krijgen die ze verdienen
 

DeletedUser61241

Guest
Op nog oudere werelden, maar nu spreek ik alleen over w1; valt het nog mee ook. Daarnaast zijn ze (zover ik kan lezen) in mijn eigen stam vrij koel onder het feit dat deze regel ingaat. Daarnaast is alles wat nu onder VV staat sowieso intern, dus daar maakt het niet eens uit. Hoe het over w2 t/m 15 gaat weet ik dan niet.

blackmans op 28.12.2012 om 22:29 uur Bedanken Citaat
Vanaf 1 februari zullen blokkades volgen op accounts die voor meer dan 80% van de tijd in vakantievervanging gespeeld worden.

W1 zal in februarie nog een stuk grijzer gaan worden...
Hebben wij op dit moment zulke accounts in de stam zitten?
lennard1983 op 28.12.2012 om 22:38 uur Bedanken Citaat
Nee, denk het niet.

Overduidelijk wil Inno werelden gaan sluiten, hmpf
Gunkland op 28.12.2012 om 22:43 uur Bedanken Citaat
Dat heb ik ooit eens als idee bij inno aangegeven.
blackmans op 28.12.2012 om 22:44 uur Bedanken Citaat
Ach, ik denk dat deze regel vooral voor TRF, Glory (en dus voor OVI) nadelig zal zijn. En dat ik deze wereld dicht wil hebben, was volgens mij al langer bekent ^^
Gunkland op 28.12.2012 om 23:06 uur Bedanken Citaat
Van mij hoeft die nog niet dicht. Maar denk dat we er dichtbij zitten. Als ze zien dat er nog 1 stam heerst omdat de rest te zwak is dan sluiten ze hem. Deze wereld is door ons al wel tekenen van dat aan het geven.
gabberpe op 29.12.2012 om 10:50 uur Bedanken Citaat
heel spijtig als w1 zo snel sluit..
dat betekent het einde van gabberpe op TW... heb alleen wereld 1, en ik stop ook als deze wereld sluit...
moet juist dan nog men Premium punten wegschenken


maar dan zijn de voorwaarden nog steeds niet voldaan als er enkele spelers verdwijnen he? talk moet 80% van de wereld hebben en dat is dan nog steeds niet

eals dat wel zo blijkt......dan splitsen we talk op in 2 stammen... met evenveel punten? dan zijn de voorwaarden niet voldaan, en kunnen beide stammen nog steeds samenwerken om al derest te liquideren?
2 spelers hebben deze post bedankt. (tonen)
Bedanken
Donatello op 29.12.2012 om 12:08 uur Bedanken Citaat
De eis van het sluiten van oude werelden zoals W1 is simpel.
100% van de dorpen hebben (alle overige spelers in één stam) of 80% en met de nummer 2 stam afspreken dat het zo goed is.

Geval 1 duurt nog jaren, geval twee gaat niet gebeuren.
mr x op 29.12.2012 om 18:57 uur Bedanken Citaat
Donatello heeft het volgende geschreven:
De eis van het sluiten van oude werelden zoals W1 is simpel.
100% van de dorpen hebben (alle overige spelers in één stam) of 80% en met de nummer 2 stam afspreken dat het zo goed is.

Geval 1 duurt nog jaren, geval twee gaat niet gebeuren.


Precies, als wij 100% van de wereld hebben kick ik donatello :D

Ik denk dat dit voor ons vrij gunstig uit gaat pakken, die nieuwe regel. Al wat speculatie over accounts die gaan verdwijnen?
En ovi/glory/trf accounts?
lennard1983 op 29.12.2012 om 21:39 uur Bedanken Citaat
TRF zit volgens mij maar 1 of 2 bemande accounts..
blackmans op 29.12.2012 om 21:41 uur Bedanken Citaat
Ik vermoed dat Glory ook voor 50% inactief is.
gabberpe op 29.12.2012 om 21:50 uur Bedanken Citaat
idd heb dat deze middag eens bekeken...
- glory 1/2 inactief
- ovi is nu op jdvisser na volledig actief
Gunkland op 29.12.2012 om 22:12 uur Bedanken Citaat
Ik heb geen permanente vv's.

In het zuid westen zullen dan veel glory acc verdwijnen.
blackmans op 29.12.2012 om 23:22 uur Bedanken Citaat
Het zit het met TRF en Mc OVi?
Dat zijn stammen die we eigenlijk ook bij OVI kunnen rekenen. (Ben zelf te lui om te kijken...)
Gunkland op 30.12.2012 om 09:39 uur Bedanken Citaat
Trf heeft maar 1 speler die edels. De rest staat onder vv en zak verdwijnen per 1 februari. Mc Ovi weet ik niet.
20vt op 30.12.2012 om 09:48 uur Bedanken Citaat
Er komt een barbarenzee per 1 fabruari geloof ik.
gabberpe op 30.12.2012 om 10:31 uur Bedanken Citaat
weet niet... denk dat het vooral overroepen is op andere werelden

w1 heeft er niet zoveel last van denk ik op glory na.....
Gunkland op 30.12.2012 om 11:17 uur Bedanken Citaat
Het is pas 2 weken na 1 februari. Per 1 februari gaan ze iedereen op de ban gooien die 80% in vv staat. Dan na 2 weken gaan al die personen verdwijnen
20vt op 30.12.2012 om 11:44 uur Bedanken Citaat
Hmm edels opsparen dus ;p
Gunkland op 30.12.2012 om 11:49 uur Bedanken Citaat
20 denk dat jij sowieso al genoeg edel hebt.

Activiteit / saaiheid is hier nog geen moment besproken ;)

Ik laat dit topic open, gaat het over op een welles-nietes spelletje dan gaat er een slotje op en verwijs ik jullie graag door naar het discussietopic, vermoed dat die wel open blijft.

Dit is ook niet echt representatief he?
 

Deleted User - 44652

Guest
Lol, nee niets is representatief in principe, ik wilde alleen aantonen dat er op de allereerste wereld minder gevolgen zijn dan dat de rest verwacht.
 

DeletedUser

Guest
Lol, nee niets is representatief in principe, ik wilde alleen aantonen dat er op de allereerste wereld minder gevolgen zijn dan dat de rest verwacht.

De mensen op de bestaande werelden tot en met 26 ofzo vragen vind ik anders vrij representatief.
 
Bovenaan