Nieuwe vv regel

DeletedUser61241

Guest
Beste leden van w24.

Op dit moment is er een discussie gaande over de nieuwe vv regel. Bij innogames wil men over een periode van 120 dagen, waarvan 96 dagen vv zijn geweest, het account blokkeren. Omdat veel mensen het er niet mee eens zijn, en het tw-team zei dat het topic waarin we aan het posten waren niet representatief was, wil ik op elke wereld een soort van enquete maken.

Met de uitslag daarvan ga ik naar innogames. Op deze manier hoop ik de vv regel tegen te kunnen houden.

Graag in een reactie laten weten of je de vv regel door wilt laten voeren of niet. Zo mogelijk met kleine motivatie.

Alvast bedankt voor de moeite!
 
Reactiescore
1.138
ach zie het probleem niet zo de beargumentatie was vaak dat ze gewoon van de vv acounts af moeten blijfen maar in dat geval zou je ook 120 dagen moeten schrappen zoals ze het nu willen doen maakt het amper uit aangezien je nog steeds 60 dagen hebt om fatsoenlijk te kunnen spelen dat dan de tijd daarna met 24 dagen verkort word (wat trouwens alleen zo is als het acount non stop onder vv staat anders mag de 96 dagen overscheden worden voor zover ik begrepen heb) maakt niet zo veel meer uit dus of je schrapt ook gelijk die limiet van 120 dagen of je laat het zo want maakt amper uit :)
 

DeletedUser

Guest
ik weet dat alle stammen al die inactieve acc's die onder vv staan willen behouden maar eigenlijk is het zo gek nog niet om te zeggen laat die vv's na een tijd maar bb worden. Krijg je helaas wel weer heel veel bb dorpen erbij maar of dat zoveel uitmaakt voor de wereld?
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat weinig mensen zin hebben in een grote barbarenzee, of wel?
 

DeletedUser61241

Guest
ik weet dat alle stammen al die inactieve acc's die onder vv staan willen behouden maar eigenlijk is het zo gek nog niet om te zeggen laat die vv's na een tijd maar bb worden. Krijg je helaas wel weer heel veel bb dorpen erbij maar of dat zoveel uitmaakt voor de wereld?

Enorrme clusterfuckers.. Nou word dat op deze wereld wel redelijk afgestraft door de boerderijregel. Maar dan nog zullen de eerste 2-3 maanden in het teken staan van bb dorpen edelen.

De regel opzich vind ik hartstikke goed, zo komt er inderdaad wel meer activiteit. Alleen op al lopende werelden heeft het alleen maar een negatief effect.
 

DeletedUser26046

Guest
Een enquete op het AF houden gaat nooit succes hebben.
Hoeveel mensen posten nou echt actief op het AF? Laten we het ruim nemen en uitgaan van 1500 spelers. Van de 50.000. Je gaat ook hier geen representatieve enquete kunnen houden. Alleen TW zelf kan dat, met hun optie om een IG enquete te gaan houden. Wat ze natuurlijk nooit gaan doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61692

Guest
Een enquete op het AF houden gaat nooit succes hebben.
Hoeveel mensen posten nou echt actief op het AF? Laten we het ruim nemen en uitgaan van 1500 spelers. Van de 50.000. Je gaat ook hier geen representatieve enquete kunnen houden. Alleen TW zelf kan dat, met hun optie om een IG enquete te gaan houden. Wat ze natuurlijk nooit gaan doen, als de oplichters die ze zijn.

klikt op een denkbeeldige bedanktknop


klopt helemaal,

het AF is absoluut niet representatief... altijd dezelfde die je ziet..
Kijk bijvoorbeeld naar de enquetes die worden gedaan in het spel, daarbij heb je een 1000% hogere respons.
maarja, dat zou betekenen dat ze hun regeltjes niet door kunnen laten gaan dus doen ze het niet.


en aan de andere kant, je moet je geen illusies maken, als ze een regeltje maken/aanpassen dan heb je daar mee te leven, hoe vreemd ie ook is.
 

DeletedUser

Guest
hoe zo 24 dagen later heb je als nog die bb zee wat is het verschil :eek:

Dit is helemaal niet zo.

Met die 120 dagen kan je nog spelen door mensen te laten Inloggen En pa te betalen.

Maar nu wordt het account automatisch op 96 dagen op barbaar gezet ongeacht of er pa op staat.

Nou vooral bij oudere werelden, zullen er barbarenzeeeen komen niet te kort..

Op w16 komen er flink wat barbjes bij hoor;)

En op nog oudere werelden zal dit helemaal zo zijn.
Spelers hebben geen zin om al die barbs op te gaan edelen.
Op een vv account neem je ze nog van een speler over of van een vver( dit is iets mentaals ) wat het toch nog wat leuker maakt.
Maar ik ga geen 1000 barbjes opedelen of jij wel?

Meerdere mensen zullen zo denken en de brui eraan geven.

+ Op vv accounts staat meestal ook Pa die ze allemaal mis zullen lopen.
En ik denk dat het meer is dan dat je verwacht;)
 

DeletedUser61241

Guest
Een enquete op het AF houden gaat nooit succes hebben.
Hoeveel mensen posten nou echt actief op het AF? Laten we het ruim nemen en uitgaan van 1500 spelers. Van de 50.000. Je gaat ook hier geen representatieve enquete kunnen houden. Alleen TW zelf kan dat, met hun optie om een IG enquete te gaan houden. Wat ze natuurlijk nooit gaan doen, als de oplichters die ze zijn.

Op deze wereld zijn het er wel een flink aantal die reageren :p En ik denk dat als je hier al een bijna 100% score haalt die tegen is, dat dat ook wel wat zegt.

En ach, niet gewaagd is niet gewonnen :p
 
Reactiescore
1.089
Dit heeft geen zin, dit is gewoon een discussie voeren met een selecter groepje mensen, op een wereld waar die vv regel nog niet grootschalig aan de orde is.

Deze inmiddels 4e of 5e discussie omtrent dit onderwerp maakt geen een verschil. En het heeft ook geen zin om telkens weer dezelfde argumenten aan te halen.

Maar laat ik nog wel duidelijk zijn, met de regel probeert de tw cm een wereld actiever te maken (d.w.z. o.a. meer oorlogen)
Met meer barbarendorpen creeer je een averrechts effect, gezien de edels en clears die bestemt zijn voor de vijanden nu opgaan aan barbarendorpen van stamgenoten.

Ik speel tribalwars en niet tribal edel je stamgenoten die op barbaar zijn gezet met een achtelijke regel door het tw cm en innogames.

Dan zijn er nog tal van echt super goede tegenargumenten stuur daarvoor maar een pm, en toevallig wat me wel opviel de 2 a 3 voorstanders hebben hier ook nog geen 1 voordeel genoemd. Want weetje die zijn er ook niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61241

Guest
Dit heeft geen zin, dit is gewoon een discussie voeren met een selecter groepje mensen, op een wereld waar die vv regel nog niet grootschalig aan de orde is.

Deze inmiddels 4e of 5e discussie omtrent dit onderwerp maakt geen een verschil. En het heeft ook geen zin om telkens weer dezelfde argumenten aan te halen.

Maar laat ik nog wel duidelijk zijn, met de regel probeert de tw cm een wereld actiever te maken (d.w.z. o.a. meer oorlogen)
Met meer barbarendorpen creeer je een averrechts effect, gezien de edels en clears die bestemt zijn voor de vijanden nu opgaan aan barbarendorpen van stamgenoten.

Ik speel tribalwars en niet tribal edel je stamgenoten die op barbaar zijn gezet met een achtelijke regel door het tw cm en innogames.

Dan zijn er nog tal van echt super goede tegenargumenten stuur daarvoor maar een pm, en toevallig wat me wel opviel de 2 a 3 voorstanders hebben hier ook nog geen 1 voordeel genoemd. Want weetje die zijn er ook niet.

Best jammer dat het tw team niet opkomt voor z'n spelers eigenlijk..
 

Deleted User - 44652

Guest
En op nog oudere werelden zal dit helemaal zo zijn.
Spelers hebben geen zin om al die barbs op te gaan edelen.
Op een vv account neem je ze nog van een speler over of van een vver( dit is iets mentaals ) wat het toch nog wat leuker maakt.
Maar ik ga geen 1000 barbjes opedelen of jij wel?

Op nog oudere werelden, maar nu spreek ik alleen over w1; valt het nog mee ook. Daarnaast zijn ze (zover ik kan lezen) in mijn eigen stam vrij koel onder het feit dat deze regel ingaat. Daarnaast is alles wat nu onder VV staat sowieso intern, dus daar maakt het niet eens uit. Hoe het over w2 t/m 15 gaat weet ik dan niet.

blackmans op 28.12.2012 om 22:29 uur Bedanken Citaat
Vanaf 1 februari zullen blokkades volgen op accounts die voor meer dan 80% van de tijd in vakantievervanging gespeeld worden.

W1 zal in februarie nog een stuk grijzer gaan worden...
Hebben wij op dit moment zulke accounts in de stam zitten?
lennard1983 op 28.12.2012 om 22:38 uur Bedanken Citaat
Nee, denk het niet.

Overduidelijk wil Inno werelden gaan sluiten, hmpf
Gunkland op 28.12.2012 om 22:43 uur Bedanken Citaat
Dat heb ik ooit eens als idee bij inno aangegeven.
blackmans op 28.12.2012 om 22:44 uur Bedanken Citaat
Ach, ik denk dat deze regel vooral voor TRF, Glory (en dus voor OVI) nadelig zal zijn. En dat ik deze wereld dicht wil hebben, was volgens mij al langer bekent ^^
Gunkland op 28.12.2012 om 23:06 uur Bedanken Citaat
Van mij hoeft die nog niet dicht. Maar denk dat we er dichtbij zitten. Als ze zien dat er nog 1 stam heerst omdat de rest te zwak is dan sluiten ze hem. Deze wereld is door ons al wel tekenen van dat aan het geven.
gabberpe op 29.12.2012 om 10:50 uur Bedanken Citaat
heel spijtig als w1 zo snel sluit..
dat betekent het einde van gabberpe op TW... heb alleen wereld 1, en ik stop ook als deze wereld sluit...
moet juist dan nog men Premium punten wegschenken


maar dan zijn de voorwaarden nog steeds niet voldaan als er enkele spelers verdwijnen he? talk moet 80% van de wereld hebben en dat is dan nog steeds niet

eals dat wel zo blijkt......dan splitsen we talk op in 2 stammen... met evenveel punten? dan zijn de voorwaarden niet voldaan, en kunnen beide stammen nog steeds samenwerken om al derest te liquideren?
2 spelers hebben deze post bedankt. (tonen)
Bedanken
Donatello op 29.12.2012 om 12:08 uur Bedanken Citaat
De eis van het sluiten van oude werelden zoals W1 is simpel.
100% van de dorpen hebben (alle overige spelers in één stam) of 80% en met de nummer 2 stam afspreken dat het zo goed is.

Geval 1 duurt nog jaren, geval twee gaat niet gebeuren.
mr x op 29.12.2012 om 18:57 uur Bedanken Citaat
Donatello heeft het volgende geschreven:
De eis van het sluiten van oude werelden zoals W1 is simpel.
100% van de dorpen hebben (alle overige spelers in één stam) of 80% en met de nummer 2 stam afspreken dat het zo goed is.

Geval 1 duurt nog jaren, geval twee gaat niet gebeuren.


Precies, als wij 100% van de wereld hebben kick ik donatello :D

Ik denk dat dit voor ons vrij gunstig uit gaat pakken, die nieuwe regel. Al wat speculatie over accounts die gaan verdwijnen?
En ovi/glory/trf accounts?
lennard1983 op 29.12.2012 om 21:39 uur Bedanken Citaat
TRF zit volgens mij maar 1 of 2 bemande accounts..
blackmans op 29.12.2012 om 21:41 uur Bedanken Citaat
Ik vermoed dat Glory ook voor 50% inactief is.
gabberpe op 29.12.2012 om 21:50 uur Bedanken Citaat
idd heb dat deze middag eens bekeken...
- glory 1/2 inactief
- ovi is nu op jdvisser na volledig actief
Gunkland op 29.12.2012 om 22:12 uur Bedanken Citaat
Ik heb geen permanente vv's.

In het zuid westen zullen dan veel glory acc verdwijnen.
blackmans op 29.12.2012 om 23:22 uur Bedanken Citaat
Het zit het met TRF en Mc OVi?
Dat zijn stammen die we eigenlijk ook bij OVI kunnen rekenen. (Ben zelf te lui om te kijken...)
Gunkland op 30.12.2012 om 09:39 uur Bedanken Citaat
Trf heeft maar 1 speler die edels. De rest staat onder vv en zak verdwijnen per 1 februari. Mc Ovi weet ik niet.
20vt op 30.12.2012 om 09:48 uur Bedanken Citaat
Er komt een barbarenzee per 1 fabruari geloof ik.
gabberpe op 30.12.2012 om 10:31 uur Bedanken Citaat
weet niet... denk dat het vooral overroepen is op andere werelden

w1 heeft er niet zoveel last van denk ik op glory na.....
Gunkland op 30.12.2012 om 11:17 uur Bedanken Citaat
Het is pas 2 weken na 1 februari. Per 1 februari gaan ze iedereen op de ban gooien die 80% in vv staat. Dan na 2 weken gaan al die personen verdwijnen
20vt op 30.12.2012 om 11:44 uur Bedanken Citaat
Hmm edels opsparen dus ;p
Gunkland op 30.12.2012 om 11:49 uur Bedanken Citaat
20 denk dat jij sowieso al genoeg edel hebt.

Activiteit / saaiheid is hier nog geen moment besproken ;)

Ik laat dit topic open, gaat het over op een welles-nietes spelletje dan gaat er een slotje op en verwijs ik jullie graag door naar het discussietopic, vermoed dat die wel open blijft.
 
Reactiescore
1.089
W1 is wel de allereeste , dat is niet te vergelijken met een doorsnee wereld. Niet qua motivatie om erop te spelen
Op w16 bijvoorbeeld is de helft al barbaar, en nu gaan er nog ruim 4000 bb dorpen bij komen, paar vn de vijand (of wat over is) plus wat interns.

Dat is nu al geen wereld wat spelers aantrekt omdat oorlog er haast niet meer mogelijk is, nu wordt dat alleen maar erger


Btw dr inhoud van je spoiler is juist een slecht voorbeeld, een van de laatste zegt dus edels sparen, voor dus de bb dorpen, creer je hiermee meer activiteit (oorlog waar op gedoeld werd?) nee...
De Edels voor de vijand gaan nu aan bb dorpen.
Dan zal je zeggen maarja ze waren anders toch voor die en die intern van de vijand,
Maar dat is juist de clue je moet oorlog voeren om ze te krijgen..

En een acc onder vv voert nog altijd meer oorlog dan een bb dorp.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61241

Guest
Of die nog aanvallen van de tegenstander tegenhield. Ik heb veel vv's gedraaid van accounts die aan het front liggen en die ook geinternd worden. Met een vv erop kan je dorpen behouden. Als het bb dorpen worden ben je genoodzaakt om de dorpen over te nemen, anders komen ze in handen van de vijand.

BB dorpen zijn voor iedereen makkelijk te edelen. Met een vv erop kan je het internen gecontroleerd doen zonder dorpen aan de vijand te verliezen.
 

DeletedUser

Guest
Zoals zale al zei, dit is niet representatief.. Mocht je IG een enquete houden zullen heel veel noobjes (wat ze toch zijn) gwn simpelweg op: doorvoeren die regel klikken. Die begrijpen dat toch niet en komen nooit in een situatie als deze terecht. Het gaat om de bestaande werelden, daar staan overal toch wel VV accs en als die BB worden tjah, al is het midden in je cluster je wilt wel dat die in je stam blijven. Ik zou zeggen, voer het in op bepaalde werelden (met iets hogere snelheid ofzo) waar men dan VAN TE VOREN rekening mee kan houden. Nu wordt er opeens pats boem een regel ingevoerd en iedereen is nu boos op innogames, die het waarschijnlijk allemaal wel goed bedoelen maar waar weinig van terecht is gekomen.
 
Reactiescore
1.089
vv's die langer als 60 dagen onder vv staan zijn bijna altijd interns dus of die nou tussen door bb worden maakt zoveel niet uit voor de actiefietijd
maar oke het lijkt meschien of er een bb zee komt maar die was er eigenlijk al alleen zat er nog een vv'er op die het interne een beetje hielp ;)

Dit slaat nergens op, want heb zoveel front accjes gezien met 60 dagen vv, wat kwam omdat ze constant onder vuur liggen of lagen, daarna als de aanvallen dalen, zakken ook de vv dagen.
Daarbij heb k zoveel accs gezien die nog werden gevvd lang nadat 60 dagen gepasseerd waren om de vijand tegen te houden.

ja maar dit werd toch al stop gezet na 120 dagen nu worden dat er 96 nou zo veel maakt dat ook niet uit paar dagen :)

Dit is echt complete bullshit.
 
Reactiescore
1.138
Dit slaat nergens op, want heb zoveel front accjes gezien met 60 dagen vv, wat kwam omdat ze constant onder vuur liggen of lagen, daarna als de aanvallen dalen, zakken ook de vv dagen.
Daarbij heb k zoveel accs gezien die nog werden gevvd lang nadat 60 dagen gepasseerd waren om de vijand tegen te houden.

maar zoals duckje het zei geld de regel hier niet voor alleen als er helemaal geen eigenaar meer op komt :)

Dit is echt complete bullshit.

ok zie het dat verrandert mijn mening ook wel dan ;)
dacht altijd dat vven na 120 dagen onmogelijk was :eek:
 
Bovenaan