[Afgekeurd] Nieuwe vlag: Goede connecties

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    41
  • Enquête gesloten .

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Helder, nooit echt verdiept in de vlag aangezien gelijk al bekend was dat een aanval / verdedigingsvlag (zeker op hoog level) meer zoden aan de dijk zet.
 
Reactiescore
603
Kan niet stemmen maar zeker ja!!
 
Reactiescore
225
Geluksvlaggen werken enkel voor een aanval vgm. Ze zijn dus nutteloos om te plaatsen als je de verdediger bent. En het Balanceert altijd richting 0, dus wanneer je +20% hebt zakt dat wel degelijk naar bv +6%.

Ze dienen dus puur om gevechten te kunnen hebben die je op voorhand kan voorspellen omdat je geluk altijd dicht bij 0 zal liggen. Begin game bv als jou clear het zou halen met 0 geluk en je stuurt die en je hebt pech en verliest zo je hele clear. Dan kan je voor zekerheid gaan en die vlag aanzetten.

Late game is die vlag nutteloos want op vele clears ga je dat probleem nooit ao hard merken.

Edit: meer info via de wiki https://help.tribalwars.nl/wiki/Vlaggen
Yess dat bedoel ik indd te zeggen, early game is die geluksvlag een gamechanger. Heb het al minstens 4x gebruikt, met berekeningen was dat beter dan een zelfde lvl aanvalsvlag. Dus uit de praktijk ervaring opgedaan dat early game dat die geluksvlag zeer aantrekkelijk is. En mijn ODA op w72 laat wel zien dat ik een beetje heb kunnen clearen early game ;p
De buit vlag daartegen is op w72 echt nutteloos, 99% van de farms geen volle buit als je farms 24/7 lopen (;
 
Reactiescore
111
Waarom zou een geluksvlag eigenlijk niet werken in de verdediging?

Nooit echt in verdiept, maar lijkt me dat dat gewoon werkt?
 
Reactiescore
2.367
Ja, ik snap de logica achter het niet werken van een geluksvlag bij verdediging ook niet echt.

Buitvlag werkt ook bij roven, dus daar kun je wel wat voordeel halen.
 
Reactiescore
533
We zijn toch wel al even verder, vroeg me af of er in de tussentijd al iets is gedaan met dit voorstel.
Blijkbaar niet?

@Duckje
 
Bovenaan