Nieuwe update: ''The Watchtower''

DeletedUser63354

Guest
Die uitkijktoren is toch wel echt de meest pure vorm van aids die je aan TW kon toevoegen. Het is erger dan pp functies. Deffen is het gemakkelijkste wat er is, tenzij je gewoon niet online bent voordat de aanvallen aankomen. Maar er is geen enkele soort van vaardigheid vereist als je de aanvallen aan ziet komen en online bent. 'Ah dit zijn fakes, simpel negeren. Ah hier komen 3 clears op, hop even bijstacken.'

Ik wil duidelijk maken dat ik het goed vind van TW op met initiatieven te komen, maar als er gemerkt wordt dat zo'n gebouw het hele spelletje onderuit haalt, dan ga ik er wel vanuit dat het aangepast wordt. 15 velden is bijvoorbeeld veel teveel. Mocht TW het gebouw per se erin willen houden, hou dan een maximale radius van 5 vakken aan.

Het argument van @famdecibel gaat echt absoluut niet op. 'Het gebouw is duur en de radius is klein.'
Nou beste famdecibel, het gebouw is niet duur want je kunt zon ding gemakkelijk opbouwen als je even wat gs heen en weer stuurt, gelukkig kost het wel een aantal boerderijplaatsen. Daarnaast is het duidelijk dat een radius van 15 helemaal niet te klein is, juist veels te groot. Tegenwoordig zijn de werelden namelijk hartstikke klein en is dat gebouw puur gebaseerd op de late game. Early game wordt helemaal onderuit gehaald.

Ik ben het volledig eens met Sophia.
 

DeletedUser63354

Guest
http://prntscr.com/dzs028

Verder even een vraagje aan @Poo. of @Duckje. Mocht de toren enkel de langzaamste eenheid laten zien (dus eigenlijk enkel het verschil tussen clears & edels), zoals beschreven bij de beschrijving van de uitkijktoren, dan is al weer een heel ander verhaal. Als dat de verandering was geweest, dan was het helemaal top. Of is dit stuk tekst nog iets wat al weggehaald had moeten worden :)?
 
Reactiescore
276
http://prntscr.com/dzs028

Verder even een vraagje aan @Poo. of @Duckje. Mocht de toren enkel de langzaamste eenheid laten zien (dus eigenlijk enkel het verschil tussen clears & edels), zoals beschreven bij de beschrijving van de uitkijktoren, dan is al weer een heel ander verhaal. Als dat de verandering was geweest, dan was het helemaal top. Of is dit stuk tekst nog iets wat al weggehaald had moeten worden :)?
Dat lijkt mij schier zinloos. Volgens mij is het gebouw bedoeld als oplossing voor het feit dat ieder groot account op een gegeven moment gewoon permanent duizenden fakes op zich heeft?
 

DeletedUser63354

Guest
Dat is dan ook het aspect wat dit gebouw totale onzin maakt. Stel je voor dat je als kleinere speler early game tegen een grotere speler ligt (zeg 300k tegen 80k).

Als kleinere speler moet je goed omgaan met je troepen, want anders wint de grotere speler puur op kwantiteit. Alleen nu is het zo dat de grotere speler met gemak alle clears (want die kun je gewoon zien) kan stoppen.

Wat ook zou kunnen werken is dat de radius in de beginfase maximaal op 3 vakken staat. Naarmate de game kan deze radius vergroot worden.

Het is juist dat je als aanvaller geen fakes meer kunt gooien, wat men zo boos maakt :p
 

DeletedUser69389

Guest
Wat reageert het tw team toch ontzettend actief hier....
 

DeletedUser63354

Guest
@Poo.

Wil je wellicht hier een reactie op geven? :)

Ik weet niet of jullie invloed hebben op de gebouwen, maar anders zou het fijn zijn om in ieder geval te weten dat mijn kritiek gehoord is.
 
Reactiescore
746
Ehhhh, hij is gehoord, maar ik begrijp je voorgaande post niet. Wat wil je daar net weten?

De toren geeft inderdaad enkel het verschil tussen aanval en edel.(niet traagste eenheid). Ik neem dan ook aan dat die tekst foutief is (waar haal je deze, dan kunnen we dit corrigeren)

Verder nog even over je opmerking richting famdecibel. Je hebt gelijk wanneer je ervan uitgaat dat je midgame/lategame speelt.

Early game echter is dit een verschrikkelijk duur gebouw en ga je niet zomaar even gs verschuiven ;)
Ik vind dus dan ook dat je tactisch ermee moet omspringen earlygame (qua bouwkost kunnen ophoesten), en ook midgame (waar plaats ik er eentje, want het neemt na enige levels vrij veel van je bevolking in). We begrijpen zeker dat dit gebouw niet door iedereen leuk gevonden wordt, zoals bij de kerk-setting, en het zal dus ook niet elke wereld terugkeren (wel regelmatiger dan kerk).
 

Deleted User - 487871837

Guest
We begrijpen zeker dat dit gebouw niet door iedereen leuk gevonden wordt, zoals bij de kerk-setting, en het zal dus ook niet elke wereld terugkeren (wel regelmatiger dan kerk).

Het beste wat ik omtrent de toren heb gelezen tot nu toe.
 
Bovenaan