Nieuwe tribal wars spelregels omtrent co's

DeletedUser79543

Guest
Hello folks,

Ik ga het niet te lang maken maar ik zit met het volgende.
Ik logde in op account A. om te kijken of ik hierop wilde spelen, maar dit was niet het geval.
9 dagen later logde ik in op account B. en besloot om hier wel te willen spelen. Nu anderhalve week later zijn ineens beide accounts A. en B. verbannen, en krijgen een straf van 30%. De reden hiervan is dat er blijkbaar geen andere logger/speler was voor account A. en ik dus de laatste speler was die hierop logde om te kijken om vervolgens de VV terug te sturen naar waar die stond.

Nu krijgen dus beide account 30%, terwijl ik een langere tijd gestopt ben, deze regels niet heb meegekregen. Ik wist niet dat er geen andere speler was, en heb het ook meermaals aangekaart met screenshots en bewijs van whatsapp en skype om aan te tonen hoe het is gegaan, en dat ik dus niet wist dat ik de laatste speler was die hierop ingelogd heeft, en dat vervolgens niemand meer zou loggen.

Om eerlijk te zijn vind ik dat zo'n fout gemaakt kan worden, en dat hiervoor een waarschuwing beter op de plek is, of een aanvalbare ban voor ... dagen ( inmiddels al bijna een week op ban ).

Wat vinden jullie van zo'n ongeluksfout, waardoor ik dus nu het account waarop ik co 30% de afgrond in breng..?
 
Reactiescore
405
Wat we vooral (althans, de mods) vinden is dat bans niet op het forum besproken mogen worden.
 

DeletedUser79543

Guest
Ik ben benieuwd wat men vindt van deze kwestie :) Of deze regels wel kloppen op de manier hoe ze nu uitgevoerd worden
 
Reactiescore
1.094
Volgens mij is dit al sinds jaar en dag, zolang een van de accounts bestaat moet er door iemand doorgespeeld worden. Als je het account dus op barbaar had gezet, dat account A was er niks aan de hand geweest. Maar je ging wedden op twee paarden. Tja..
Als je hier soepeler mee omgaat hebben straks boosters weer meer vrijspel, zit ook niemand op te wachten.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Zoals Segg al zegt. Dat je uberhaupt mag overstappen is al een versoepeling want de officiele regels zeggen het volgende:

  1. Als een speler besluit, voor wat voor reden dan ook, om te spelen op een andere account op dezelfde wereld moet hij/zij er zeker van zijn dat de account verwijdering is aangevraagd en er 24 uur sindsdien voorbij gegaan zijn voor in te loggen op de nieuwe account. Het is niet toegestaan om het accountverwijderingsproces nadien te annuleren.

Als je de regels verder gaat aanpassen kan je gewoon gaan dubbelloggen en zeggen dat je van niks wist en dat er nog iemand speelde volgens jou.

Het is in zulk soort situatie beter 1 of 2 onwetenden "onterecht" te bestraffen dan om misbruikbare situaties in leven te houden.
 
Bovenaan