Nieuwe start

DeletedUser78916

Guest
Hoi!

10 jaar geleden heb ik TW gespeeld en was toen helemaal verkocht.
Ik zou graag terug beginnen met spelen, maar vraag me af hoe het spel er nu voor staat.
Speel ik best op de .nl server of is de .net / .co.uk / .us meer actief?

Ik heb ergens gelezen dat je nu gewoon in het spel zelf je treintjes kan timen op 100ms en dat Opera met meerdere tabbladen niet meer nodig is. Klopt dit?

Wat zijn de must have scripts / tools om het spel te spelen? I heb al heel wat guides gaan opzoeken, maar er is heel wat informatie terug te vinden waarvan het moeilijk is om te achterhalen wat nog steeds relevant is en wat niet. Ik vraag me eigenlijk af wat een topspeler in dit spel allemaal gebruikt van browser extensions.

Thanks!
 

DeletedUser17472

Guest
Waar je gaat spelen is net waar je voorkeur naar uit gaat. De regels op de verschillende servers zijn niet hetzelfde. Lees die dus eerst goed door. Natuurlijk zien we je graag hier spelen. Je spreekt de taal goed en het is een leuke community.

Het is inderdaad zo dat tegenwoordig in de verzamelplaats een functie is ingebouwd om edeltreintjes te timen. Echter voor faketreintjes moet je nog steeds t-timen of chrometimen. Wat er precies aan scripts is weet ik niet (ik ben anti scripts :p). Maar je kunt eens een kijkje nemen op ons T & P forum:
https://forum.tribalwars.nl/index.php?forums/goedgekeurde-tools-projecten.213/

Het is niet zo dat als een script op een andere server wordt goedgekeurd, dat hij ook hier is toegestaan. Pas dus op met het gebruiken van scripts van andere servers. Laat die altijd eerst controleren via support.

Hopelijk gauw tot ziens in game :)
 
Bovenaan