Nieuwe scriptmod.

Reactiescore
1.228
Goede middag iedereen,

Zoals sommigen misschien al gezien hebben ben ik sinds woensdag onderdeel van het TW Team als script mod. Bij deze wou ik dus heel kort mezelf even voorstellen en mijn visie als script mod delen met jullie.

Ik ben Jens, 27 jaar en begin in februari met een graduaat programmeren. Mijn voornaamste hobbies zijn gamen, netflix en programmeren.

Binnen Tribal Wars zelf ben ik al een aantal jaar actief als speler. De laatste 2 tal jaar haal ik het meeste plezier uit het maken van scripts, vandaar dus ook dat ik mezelf aangeboden heb om Warre op te volgen als script mod.

Mijn visie als script mod is voornamelijk er voor te zorgen dat de opvolging terug kan lopen zoals voorheen met Warre. Eveneens zal ik er voor proberen zorgen dat er een vlotte communicatie is tussen mijzelf en de mensen die scripts indienen/bugs melden.

Ik ben het rapste te bereiken via PM’s op het AF of via discord (Toxic Donut#4034).

Mvg,

Jens.
 
Reactiescore
2.367
Ik ben Kerouac, aangenaam
 
Reactiescore
2.367
Mooi tekstje trouwens :wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink:
 
Reactiescore
140
Jens top.
Make script mod again great
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
een eigen topic gemaakt over jezelf jezus wat een narcist ben jij eigenlijk?

maar goed veel plezier etc etc doe je ook in game supports immers wil ik weten of je om te kopen bent?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Reactiescore
41
Veel succes en bedankt om dit gebeuren te willen onderhouden.
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.367
Ha. Donut <3
 
Bovenaan