Niet alleen je samenwerking met NLS,
hiervan zijn pm's bij ons aanwezig tha monster. Verder gaat het ook om de uitspraken die jij destijds al hier lanceerde,
toen kwam ook nog eens het gezeur met TM75, al met al een optel som voor ons om =TNO= niet verder te steunen.
daarom zei ik, de enige reden die ik weet is vanwege de samenwerking met [NLS] die er nooit geweest is/doorgegaan is, er zijn idd PM's aanwezig, als het goed is heb ik die zelf ook nog.
(en me naam graag aan mekaar niet elke keer spatie aub.)
verder heb ik vele uitspraken gedaan, en gezegt, op verschillende manieren, ik heb vaak gewaarschuwd, maar niemand nam mij sirieus terwijl mijn stam HT er midden in zat.
we vroegen vaak om OS want we werden van alle kanten aangevallen, en we zwakten telkens meer af. daardoor werden de omringde stammen sterker, en kwamen ze steeds dichterbij, alsnog namen jullie mijn waarschuwingen niet meer sirieus, toen pleurde ik er harde woorden op, en was het meteen ohh mag niet he, ohh nee mag niet zo.
nou sorry hoor, maar ik heb dan toch echt alles gedaan wat ik kon, jullie namen mij niet sirieus en kijk wat er uitgekomen is.
en dat alleen maar door een woord wisseling.
een BG staat voor vetrouwen, een BG staat voor samenwerking, een BG staat voor teamwork, in het begin vertrouwde ik elke speler van TM75 en ~BOD~ ik heb zelfs mijn VV aan die mensen gegeven, we hebben samenwerkings plannen uitgevoerd (meestal zonder HT, wegens het feit dat wij veel onder vuur lagen) teamwork was er altijd, OS kwam altijd wel van onze kant, zolang we het konden missen.
dit ging niet altijd, omdat we zoals ik eerder zei heel vaak onder vuur lagen.
wij waren de stam die de vele klappen kregen, en ons telkens weer moesten opbouwen, jullie daarintegen, hadden daar niet zo'n last van, nu lijkt het wel, alsof het allemaal aan ons ligt, maar zo te zien is dat dus niet zo.
Mvg
thamonster