Nieuwe oorlog TM75>>=TnO= (HT)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser18705

Guest
kijk dat is gewoon slim spelen...
en elkaar helpen en vriendschap, die worden kunnen bij jouw geen eens uit je mond komen

ik heb vele vrienden, op deze wereld, en op andere werelden.
ik heb alleen op deze wereld een slechte naam vanwege jullie, op de andere werelden die ik speel, ben ik een gerespecteerde persoon, en een goeie vriend die altijd open staat voor opties e.d.

dit heb ik op deze wereld niet waar kunnen maken, wat dus ook erg jammer is, verder probeer ik de laatste beetjes nog een beetje goed te maken, zodat ik niet met al teveel schuld gevoel tegenover enkele mensen hier op deze wereld, de wereld verlaat.

dat jullie dit niet kunnen begrijpen en geen respect en zo voor me hebben, dat snap ik dan met alle redenen.

DeletedUser

Guest
ik heb alleen op deze wereld een slechte naam vanwege jullie, op de andere werelden die ik speel, ben ik een gerespecteerde persoon, en een goeie vriend die altijd open staat voor opties e.d.

dit heb ik op deze wereld niet waar kunnen maken, wat dus ook erg jammer is, verder probeer ik de laatste beetjes nog een beetje goed te maken, zodat ik niet met al teveel schuld gevoel tegenover enkele mensen hier op deze wereld, de wereld verlaat.

dat jullie dit niet kunnen begrijpen en geen respect en zo voor me hebben, dat snap ik dan met alle redenen.

mooi gesproken hoor:)

DeletedUser24762

Guest

Respect, always....

we zijn het alleen totaal niet eens van manier van handelen tha monster, en inderdaad er zijn dingen gebeurt die niet meer recht te zetten zijn.

Dat wil niet zeggen dat ik geen respect voor je heb, de tijd dat je HT regeerde was goed, hebben destijds goed met HT kunnen werken, echter zijn de keuzes die jij hebt gemaakt de laatste paar maanden ons tegen gaan staan en zijn onze wegen gescheiden.

Best regards.

Corsleutel!

DeletedUser

Guest
@ The wikker:

Je hebt een grote mond dat is zeker. Jammer dat je zelf geen skills kunt tonen als het 1 tegen 1 is. Dan zou je misschien wat meer recht van spreken hebben.

DeletedUser16171

Guest

Mensen die hier niet graag lezen, hoeven mijn inziens hier ook niet te reageren. Dat doen wij ook niet op topic's die jij wel leest.

En daarnaast wordt er hier door diverse leden tussendoor wel geinformeerd over hoe de aanvallen lopen. Men heeft kunnen zien dat TNO al zeer veel procent van hun dorpen kwijt is. Dat cocker voor een groot deel is uitgeschakeld. En dat GG weer eens zwaar onder vuur ligt.

Dat er ook veel onzin staat, dat klopt wel. Maar dat zie je volgens mij in bijna elk onderwerp.

Ondertussen gaan wij gewoon onze gang, en pakken we nog wat dorpjes af van TNO/NLS.

DeletedUser18705

Guest
Respect, always....

we zijn het alleen totaal niet eens van manier van handelen tha monster, en inderdaad er zijn dingen gebeurt die niet meer recht te zetten zijn.

Dat wil niet zeggen dat ik geen respect voor je heb, de tijd dat je HT regeerde was goed, hebben destijds goed met HT kunnen werken, echter zijn de keuzes die jij hebt gemaakt de laatste paar maanden ons tegen gaan staan en zijn onze wegen gescheiden.

Best regards.

Corsleutel!

mijn dank is groot voor uw respect.

ik heb inderdaad verkeerde beslissingen aan het eind genomen, dat was puur omdat ik op het verkeerde spoor ben gezet, en alles fout liep.
ik heb met heel veel pijn in mijn hart HT moeten achterlaten, om opnieuw te beginnen, met een geheel nieuwe start e.d.
hierdoor ging het juist fout, doordat TM75 ons liet stikken toen dat gebeurde, vond ik het welletjes TM75 ging TE VER, ze zaten al eerder aan me kop te zeiken, en toen gebeurde dit ook nog.

eerder hadden wij hun wel hulp geboden, en ze weer op het rechte pad gezet, echter deden ze dit niet bij ons, en lieten ze ons in de kou staan, wanneer wij dit het meest nodig hadden.

toen brak er oorlog uit tussen =TnO= en TM75, de leden van mij vochten met veel moed, maar we braken toch ineen, vooral doordat de BG met ~BOD~ verdween, dat deed de val van =TnO=.

ik weet echter nog steeds niet de redenen, van TM75 en ~BOD~ waarom ze de BG verbroken hadden, ik weet alleen dat ~BOD~ hem verbroken had vanwege een samenwerking met [NLS] die er nooit geweest is.

Mvg
thamonster

DeletedUser24762

Guest
Niet alleen je samenwerking met NLS,

hiervan zijn pm's bij ons aanwezig tha monster. Verder gaat het ook om de uitspraken die jij destijds al hier lanceerde,

toen kwam ook nog eens het gezeur met TM75, al met al een optel som voor ons om =TNO= niet verder te steunen.

DeletedUser18705

Guest
Niet alleen je samenwerking met NLS,

hiervan zijn pm's bij ons aanwezig tha monster. Verder gaat het ook om de uitspraken die jij destijds al hier lanceerde,

toen kwam ook nog eens het gezeur met TM75, al met al een optel som voor ons om =TNO= niet verder te steunen.

daarom zei ik, de enige reden die ik weet is vanwege de samenwerking met [NLS] die er nooit geweest is/doorgegaan is, er zijn idd PM's aanwezig, als het goed is heb ik die zelf ook nog.

(en me naam graag aan mekaar niet elke keer spatie aub.)

verder heb ik vele uitspraken gedaan, en gezegt, op verschillende manieren, ik heb vaak gewaarschuwd, maar niemand nam mij sirieus terwijl mijn stam HT er midden in zat.

we vroegen vaak om OS want we werden van alle kanten aangevallen, en we zwakten telkens meer af. daardoor werden de omringde stammen sterker, en kwamen ze steeds dichterbij, alsnog namen jullie mijn waarschuwingen niet meer sirieus, toen pleurde ik er harde woorden op, en was het meteen ohh mag niet he, ohh nee mag niet zo.

nou sorry hoor, maar ik heb dan toch echt alles gedaan wat ik kon, jullie namen mij niet sirieus en kijk wat er uitgekomen is.

en dat alleen maar door een woord wisseling.

een BG staat voor vetrouwen, een BG staat voor samenwerking, een BG staat voor teamwork, in het begin vertrouwde ik elke speler van TM75 en ~BOD~ ik heb zelfs mijn VV aan die mensen gegeven, we hebben samenwerkings plannen uitgevoerd (meestal zonder HT, wegens het feit dat wij veel onder vuur lagen) teamwork was er altijd, OS kwam altijd wel van onze kant, zolang we het konden missen.

dit ging niet altijd, omdat we zoals ik eerder zei heel vaak onder vuur lagen.
wij waren de stam die de vele klappen kregen, en ons telkens weer moesten opbouwen, jullie daarintegen, hadden daar niet zo'n last van, nu lijkt het wel, alsof het allemaal aan ons ligt, maar zo te zien is dat dus niet zo.

Mvg
thamonster

DeletedUser

Guest
een hele hoop gelul en gezever maar actie zie ik hier niet als je wilt zekeren en lullen doe dat dan in game

hier gebeurt gwn niks interresants...

DeletedUser16171

Guest
verder heb ik vele uitspraken gedaan, en gezegt, op verschillende manieren, ik heb vaak gewaarschuwd, maar niemand nam mij sirieus terwijl mijn stam HT er midden in zat.

we vroegen vaak om OS want we werden van alle kanten aangevallen, en we zwakten telkens meer af. daardoor werden de omringde stammen sterker, en kwamen ze steeds dichterbij, alsnog namen jullie mijn waarschuwingen niet meer sirieus, toen pleurde ik er harde woorden op, en was het meteen ohh mag niet he, ohh nee mag niet zo.

Daar lag ook een van de problemen, jij scheeuwde altijd om OS voor je stam, wij gaven ook aan dat dit terecht was. Maar wij wilde altijd weten welke dorpen dan OS benodigd hadden.

En dat werd nooit aangegeven. Meermaals hebben wij toen aangegeven niet te sturen als we geen precieze dorpen wisten.

Later gaf je ook aan dat je dit niet handig had aangepakt. Want natuurlijk hebben wij toen regelmatig jou topics gezien met: '' OS BENODIGD NU!!!", maar ja daar konden wij zo weinig mee....

Dorpen os'sen konden we toen wel, maar niet je hele stam.

Dus daar nu niet moeilijk over doen, je hebt toen zelf ook aangegeven dat je fout zat.

een hele hoop gelul en gezever maar actie zie ik hier niet als je wilt zekeren en lullen doe dat dan in game

hier gebeurt gwn niks interresants...

En mercenairylevi, let eens op wat je schrijft. Lees het eens over na het schrijven. Een spelfout kan nog wel, maar hier klopt toch wel erg weinig van...

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18705

Guest
Daar lag ook een van de problemen, jij scheeuwde altijd om OS voor je stam, wij gaven ook aan dat dit terecht was. Maar wij wilde altijd weten welke dorpen dan OS benodigd hadden.

En dat werd nooit aangegeven. Meermaals hebben wij toen aangegeven niet te sturen als we geen precieze dorpen wisten.

Later gaf je ook aan dat je dit niet handig had aangepakt. Want natuurlijk hebben wij toen regelmatig jou topics gezien met: '' OS BENODIGD NU!!!", maar ja daar konden wij zo weinig mee....

Dorpen os'sen konden we toen wel, maar niet je hele stam.

Dus daar nu niet moeilijk over doen, je hebt toen zelf ook aangegeven dat je fout zat.

En mercenairylevi, let eens op wat je schrijft. Lees het eens over na het schrijven. Een spelfout kan nog wel, maar hier klopt toch wel erg weinig van...

dat was idd 1 van de fouten die ik gemaakt heb, en toen luisterde ik ook niet naar jullie, hier heb ik dan ook spijt van, maar kan dat stuk helaas niet meer goed maken.

DeletedUser17079

Guest
minder zeveren meer aanvallen :D

Is hier nu al 30 pagina's aanval op thamonster maar denk niet dat daar nog veel eer aan te behalen valt die paar dorpjes wat hem nog resten.

DeletedUser

Guest
spelfouten maken kan toch ,dat heeft te maken met mijn dyslectie en ik kan daar nie veel aan doen ook typen mijn vingers wat te rap ;)

verder vind ik het storend een heel topic te vinden waar niks nul nada zinnigs word verteld

mischien goed om eens nog wat tussenstanden te laten zien...

DeletedUser24762

Guest
Als je vind dat hier niets gebeurt lees het dan ook niet :p dan hoef je ook niet 20x te melden dat hier niets gebeurt ;)

m.b.t. je opmerkingen thamonster heeft BOD altijd klaar willen staan.

Ergens ben ik het wel eens dat hier teveel gezevert wordt, maar dat is aan TNO en TM75 te bepalen.

Wat mij betreft kan die dicht,... denk dat iedereen wel een beeld kan vormen wat er gebeurd is.

DeletedUser18705

Guest
Als je vind dat hier niets gebeurt lees het dan ook niet :p dan hoef je ook niet 20x te melden dat hier niets gebeurt ;)

m.b.t. je opmerkingen thamonster heeft BOD altijd klaar willen staan.

Ergens ben ik het wel eens dat hier teveel gezevert wordt, maar dat is aan TNO en TM75 te bepalen.

Wat mij betreft kan die dicht,... denk dat iedereen wel een beeld kan vormen wat er gebeurd is.

en daar was ook altijd erg blij mee;)

hetzelfde van mijn kant, dit topic kan dicht, er word niks zinnigs meer gezegt.

Groet
tha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan