DeletedUser16171
Guest
Ben benieuwd of ze een beetje gezellig zijn 
Maar eerst die oude buren nog maar eens een paar keer bezoeken.
Maar eerst die oude buren nog maar eens een paar keer bezoeken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
jah jongens even terug on-topic...
maar ik hoorde nu weer van wat leden van tno dat ze snel weg willen...
hahaha
we krijgen nieuwe buren![]()
vind je die wel leuk???XD
ik lig al heel lang naast ze hoor, best gezellig zolang je maar niet word aangevallenXD
En daarnaast durf ik nog wel wat te stellen hierzo, ik mag dan niet van TM75 zijn, maar ik beloof je hierbij wel dat jij aan het einde van de volgende week een héél stuk gekrompen bent, ondanks je intern-acties. En dat komt niet doordat je dorpen aan Blasti geeft.
Ik zal er alles aan doen om me aan deze belofte te houden, en zodat de mensen hier eindelijk ook eens echte oorlog zien. Want al dat gepraat om een stelletje edels die heen en weer gaan, is men zown beetje wel zat.
I declare :bijl: (war) to you, and your friends!
Hier kom ik nog even graag op terug, ik maakte deze belofte aan jou, en hierna heb ik ook een aanval op onder andere jou opgezet, ik laat hieronder graag even zien wat er in die week is gebeurt:
![]()
Nu niet zeuren dat wij met meer zijn, of wat dan ook. Het gaat er om dat jij met je grote mond niets hebt waar kunnen maken. Dus niet weer gaan lopen huilen, dan had je je zaakjes maar wat beter voor elkaar moeten hebben.
waarom is GG er nooit als hij aan de verliezende kant is ???![]()
Ehm buren zijn er toch om aan te vallen en/of door aangevallen te worden? (Of het moet een BG/NAP betreffen)
Als alle spelers hun buren niet zouden aanvallen, dan zou het een saai spel worden.
Maar nu ga ik me weer concentreren op de aanval.
waarom is GG er nooit als hij aan de verliezende kant is ???![]()
Great General reageert niet op noobjes van ~BOD~.
Tis toch jammer dat die noobjes wel een boel dorpen kunnen pakken
@ thamonster
timen is alleen nodig als er weerstand is![]()
gast kan je niet lezenXD
ik maak plannenXD jullie sturen gewoon domweg jullie edels en andere zooi op pad terwijl andere ook die dorpen aanvallen... van jullie eigen stam...
Brave hart van TnO wordt aangevallen en vindt geen OS bij zijn stam en stapt daarom over naar ~CK~
zou je je onderschrift niet veranderen en die 'proud' voor leader wegvagen?![]()
Daar heb je een puntje tha monster![]()
daar ben ik ook aardig schuldig inheb al enkele keren stamgenoten aangevallen op dorpen die ze net binnen hadden.
Risico van het vak, en dat had misschien beter gekunnen maar dan hadden we er ook wat meer tijd voor uit moeten trekken.
ja en ik denk, waarom doen jullie dat?? jullie eigen troepen killen??
@ davy
ik heb plannen, maar die maak ik niet bekendXD