Nieuwe oorlog TM75>>=TnO= (HT)

• Topicstarter Topicstarter Laagland
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd of ze een beetje gezellig zijn ;)

Maar eerst die oude buren nog maar eens een paar keer bezoeken.

jah jongens even terug on-topic...
maar ik hoorde nu weer van wat leden van tno dat ze snel weg willen...
hahaha

jah jongens even terug on-topic...
maar ik hoorde nu weer van wat leden van tno dat ze snel weg willen...
hahaha

ja logisch toch:P
Bg word beeindgt, opeens allemaal rood om hun heen, leider die pleite gaat omdat ie word overgenomen......
hoort er allemaal bij;)

we krijgen nieuwe buren:):P

vind je die wel leuk???XD
ik lig al heel lang naast ze hoor, best gezellig zolang je maar niet word aangevallenXD
die sjakie stuurt al tig fakes clears en edels (maar hij doet het wel beter dan TM75 en ~BOD~ hij timed alles tenminste (ook toen ik in de 1 mil zat....)

Laatst bewerkt door een moderator:
timen is alleen nodig als de tegenstander volle weerstand biedt, ik denk dat de ~BOD~ members iets meer bezig zijn met NLS.

in sommige gevallen is timen niet nodig,

vind je die wel leuk???XD
ik lig al heel lang naast ze hoor, best gezellig zolang je maar niet word aangevallenXD

Ehm buren zijn er toch om aan te vallen en/of door aangevallen te worden? (Of het moet een BG/NAP betreffen)

Als alle spelers hun buren niet zouden aanvallen, dan zou het een saai spel worden.

Maar nu ga ik me weer concentreren op de aanval.

En daarnaast durf ik nog wel wat te stellen hierzo, ik mag dan niet van TM75 zijn, maar ik beloof je hierbij wel dat jij aan het einde van de volgende week een héél stuk gekrompen bent, ondanks je intern-acties. En dat komt niet doordat je dorpen aan Blasti geeft.

Ik zal er alles aan doen om me aan deze belofte te houden, en zodat de mensen hier eindelijk ook eens echte oorlog zien. Want al dat gepraat om een stelletje edels die heen en weer gaan, is men zown beetje wel zat.

I declare :bijl: (war) to you, and your friends!

Hier kom ik nog even graag op terug, ik maakte deze belofte aan jou, en hierna heb ik ook een aanval op onder andere jou opgezet, ik laat hieronder graag even zien wat er in die week is gebeurt:

image.php

Nu niet zeuren dat wij met meer zijn, of wat dan ook. Het gaat er om dat jij met je grote mond niets hebt waar kunnen maken. Dus niet weer gaan lopen huilen, dan had je je zaakjes maar wat beter voor elkaar moeten hebben.

Hier kom ik nog even graag op terug, ik maakte deze belofte aan jou, en hierna heb ik ook een aanval op onder andere jou opgezet, ik laat hieronder graag even zien wat er in die week is gebeurt:

image.php

Nu niet zeuren dat wij met meer zijn, of wat dan ook. Het gaat er om dat jij met je grote mond niets hebt waar kunnen maken. Dus niet weer gaan lopen huilen, dan had je je zaakjes maar wat beter voor elkaar moeten hebben.

lol ik maak tenminste plannen:P
neem me dorpen maar overXD

maar zelf heb je er niks aan kunnen doen:p
aangezien je zo zwak was om je leden in te schakelen, en niet mij persoonlijk uit te moorde..

waarom is GG er nooit als hij aan de verliezende kant is ???:)

wat heeft het voor nut?
straks als ie weer terug is op volle sterkte is ie er weer...

Ehm buren zijn er toch om aan te vallen en/of door aangevallen te worden? (Of het moet een BG/NAP betreffen)

Als alle spelers hun buren niet zouden aanvallen, dan zou het een saai spel worden.

Maar nu ga ik me weer concentreren op de aanval.

jaja:p
maar hun aanvallen zijn meesterlijkXD beter dan jullie aanvallen...:rolleyes::D

waarom is GG er nooit als hij aan de verliezende kant is ???:)

Ik ken GG verder niet alleen van het AF maar ik denk dat hij wel terug komt, boston ik ken jou nog van heel vroeger op W8 en weet dat jij niet de beste bent, Timen binnen 3 sec weet je nog:rolleyes:

Great General reageert niet op noobjes van ~BOD~.

Tis toch jammer dat die noobjes wel een boel dorpen kunnen pakken :D
@ thamonster
timen is alleen nodig als er weerstand is ;)

nou laat hem ons maar lekker noob noemen...
als wij kunnen winnen als we noob zijn, wat is hij dan voor noob he ;p

Great General reageert niet op noobjes van ~BOD~.

Tis toch jammer dat die noobjes wel een boel dorpen kunnen pakken :D
@ thamonster
timen is alleen nodig als er weerstand is ;)

gast kan je niet lezenXD
ik maak plannenXD jullie sturen gewoon domweg jullie edels en andere zooi op pad terwijl andere ook die dorpen aanvallen... van jullie eigen stam...

kijk wij maken ook plannen,
wij bespreken met elkaar wie wie helpt met het clearen enzo,
dus daarom vallen meerde spelers soms een dorp aan,
jij kan ook niet logisch nadenken,

ps... het ging over gg

en dat jij nou van die lompe plannen maak,
jah... daar valt weinig aan te doen

gast kan je niet lezenXD
ik maak plannenXD jullie sturen gewoon domweg jullie edels en andere zooi op pad terwijl andere ook die dorpen aanvallen... van jullie eigen stam...

Plannen hebben we van jou nog nooit gezien. Domweg edels en 'andere zooi' op pad sturen blijkt bij jou wel nut te hebben, aangezien je nog maar een kleine 300k puntjes hebt.

Ga nou ajb hier niet zo'n grote bek opzetten en bewijs in-game een keer wat.:o

Brave hart van TnO wordt aangevallen en vindt geen OS bij zijn stam en stapt daarom over naar ~CK~
zou je je onderschrift niet veranderen en die 'proud' voor leader wegvagen? ;)

Brave hart van TnO wordt aangevallen en vindt geen OS bij zijn stam en stapt daarom over naar ~CK~
zou je je onderschrift niet veranderen en die 'proud' voor leader wegvagen? ;)

Lol als je zoiezo al naar CK overstapt dan ben je al de grootste nub.
TNO is niks TM75 is niks NLS was iets nu niet meer BOD is dan nog de enige beetje fatsoenlijke dus ik snap niet waarom dit topic er nog staat-.-

brave hart is wel zo vriendelijk om al zijn dorpen aan ons te doneren :D

ik had dan wel weer net de pech de enige 4 dorpen met mega defence te claimen :(

ach ja volgende keer beter ligt nog genoeg rood in de buurt :D

Daar heb je een puntje tha monster ;)

daar ben ik ook aardig schuldig in ;) heb al enkele keren stamgenoten aangevallen op dorpen die ze net binnen hadden.

Risico van het vak, en dat had misschien beter gekunnen maar dan hadden we er ook wat meer tijd voor uit moeten trekken.

Daar heb je een puntje tha monster ;)

daar ben ik ook aardig schuldig in ;) heb al enkele keren stamgenoten aangevallen op dorpen die ze net binnen hadden.

Risico van het vak, en dat had misschien beter gekunnen maar dan hadden we er ook wat meer tijd voor uit moeten trekken.

ja en ik denk, waarom doen jullie dat?? jullie eigen troepen killen??

@ davy
ik heb plannen, maar die maak ik niet bekendXD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan