Nieuwe oorlog TM75>>=TnO= (HT)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste TW Spelers,

Vandaag is er een nieuwe oorlog uitgebroken, tussen TM75 en =TnO=, meneer Thamonster was zo boos dat wij de BG niet verlengden, dat hij ons maar direct een 2 dozijn aanvallen stuurde, uiteraard gaat TM75 dit niet pikken en zal met name dit stierlijk vervelende mannetje gaan aanpakken

Onze reden van geen verlenging van de BG was, dat het 1 en al gezeik was binnen het oude HT, vanwege de oprichting van hun nieuwe stam grepen wij de BG als niet verlengbaar aan
Jullie gaan ongetwijfeld meer horen over deze oorlog

mvg Laagland

DeletedUser

Guest
Een 2 dozijn aanvallen? Wat scoutingen xD

Hopelijk breng je het er beter van af dan tegen dat je met mij doet. Want jullie gaan echt wel af.

Laagland vandaag om 18:28 uur
beste,

Bij deze verklaar ik jou persoonlijk de oorlog, nog niet direct als stam, mocht je doorgaan met het scouten van mijn leden, dan zal je heel de stam TM75, over je heen krijgen!

Sterkte

Laagland

thamonster vandaag om 18:30 uur
ohh lol heel leuk hoor laagland;)
nu ben ik ook echt bang

Laagland vandaag om 18:31 uur
We gaan het zien vandaag was 1 lijn te ver ventje

thamonster vandaag om 18:32 uur
hoezo dat dan?
eerst krijg ik dragon hard! en dan als ik die ff uitlul kom jij aanXD
haha laat me niet lachen, als jij naaiereg speelt kan ik dat ook he, kan je voelen hoe het voelt toen je dat gene bij ons flikte.

Laagland vandaag om 18:35 uur
ja jij blijft aan de gang,om aanvallen te sturen, nee, in dit geval nemen gedane zaken geen keer!

thamonster vandaag om 18:35 uur
egt waar? volgens mij val ik momenteel tog egt geen leden van u aan hoor..

Laagland vandaag om 18:37 uur
momenteel niet nee, maar ik ga jou een kopje kleiner maken ga daar maar op rekenen, nu ga je op blok!

thamonster vandaag om 18:37 uur
omg...

thamonster vandaag om 18:37 uur
naab

DeletedUser

Guest
Zo achterbaks spel spelen, dit zal BOD leuk vinden, Thamonster en GG samen wat een duo, naar mijn mening zijn scouts toch echt aanvallen en GG met scouts heb ik nog nooit een dorp veroverd! zie akte
Als je nou half geinformeerd bent, hou dan beter je mond en dan al van de daken gaat schreeuwen zoals gewoonlijk

jij ook sterkte GG samen met Thamonster nu dit publiekelijk bekend is, had eigenlijk niet anders verwacht van jullie tweeen!

DeletedUser

Guest
Zo achterbaks spel spelen, dit zal BOD leuk vinden, Thamonster en GG samen wat een duo, naar mijn mening zijn scouts toch echt aanvallen en GG met scouts heb ik nog nooit een dorp veroverd! zie akte
Als je nou half geinformeerd bent, hou dan beter je mond en dan al van de daken gaat schreeuwen zoals gewoonlijk

jij ook sterkte GG samen met Thamonster nu dit publiekelijk bekend is, had eigenlijk niet anders verwacht van jullie tweeen!

Ik zie alleen een gesprek, ik zie nergens geschreven dat er een samenwerking is :) maar geef toe, waarom gaj niet gewoon barbarendorpen edelen. Timen bestaat niet in TM75, tegenaanvallen ook niet, samenwerking ook niet en als er dan iets gebeurd dan is het meer tonen dat je een noob bent dan dat je een goede speler bent.
Ik heb het bovenstaande zelf al allemaal ondervonden.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk bedoel je mijn troependump! je zal wel niet op stamaktes kijken,
Een speler uit het stammetje van Thamonster beweert trouwens anders hoor, maar je bent het niet waardig om in dicussie te gaan GG, je weet dat je een discussie met mij altijd gaat verliezen wegens gebrek aan een woordenschat:)

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk bedoel je mijn troependump! je zal wel niet op stamaktes kijken,
Een speler uit het stammetje van Thamonster beweert trouwens anders hoor, maar je bent het niet waardig om in dicussie te gaan GG, je weet dat je een discussie met mij altijd gaat verliezen wegens gebrek aan een woordenschat:)

Troependump? Moet ik eens de 70 rapporten van 70 aanvallen van een van je stamleden eens posten, amai. Of die van jou en schedel op mijn zulu's. Dan mag je direct het woord noob op je voorhoofd zetten.

DeletedUser

Guest
vriend je hebt nog nooit een aanval van mij gekregen wel van mijn VV, de enige aanvallen die je hebt gekregen van mij persoonlijk waren troependump

en nog wat er bestaat een aparte topic over jou speciaal post daar maar , dus blijf bij de feiten anders verziek je deze topic

DeletedUser

Guest
vriend je hebt nog nooit een aanval van mij gekregen wel van mijn VV, de enige aanvallen die je hebt gekregen van mij persoonlijk waren troependump

en nog wat er bestaat een aparte topic over jou speciaal post daar maar , dus blijf bij de feiten anders verziek je deze topic

Ja, dan beginnen we over die vv... een vv die ook via pm met mij spreekt op heel de zelfde manier zoals jou en die niet eens zijn naam wil zeggen. We zijn niet dom ;)

DeletedUser18705

Guest
euhh is het nieuw ofsow dat ik niks meer naar andere mensen mag versturen over gesprekken tussen mij en andere personen?

volgens mij heb ik tog nog steeds de vrijheid om te zeggen wat ik wil tegen wie ik wil, moet je niet zo zielig doen hier he, jij blokt mij!! en dan ga je hier topic over openenXD

haha laat me niet lachen, waarom een topic over onze stammen, wie boeit het nou dat wij in oorlog zijn?
en was het niet zo dat je alleen oorlog met mij wilde?? of heb ik dat nou fout gelezen?

DeletedUser

Guest
euhh is het nieuw ofsow dat ik niks meer naar andere mensen mag versturen over gesprekken tussen mij en andere personen?

volgens mij heb ik tog nog steeds de vrijheid om te zeggen wat ik wil tegen wie ik wil, moet je niet zo zielig doen hier he, jij blokt mij!! en dan ga je hier topic over openenXD

haha laat me niet lachen, waarom een topic over onze stammen, wie boeit het nou dat wij in oorlog zijn?
en was het niet zo dat je alleen oorlog met mij wilde?? of heb ik dat nou fout gelezen?

stek :rolleyes:

DeletedUser

Guest

Toen wist ik nog niet dat jij 3 dorpen van 1 van mijn spelers had gepikt dat veranderd de zaak, ook wist ik nog niet dat jullie (NLS en TnO) een BG hadden en ja toen brak er iets in mij, ga niet praten over zielig de enige die hier zielig zijn zoals algemeen bekend, zijn jij en GG, dat vind ongeveer heel wereld 8

:D

DeletedUser

Guest
Toen wist ik nog niet dat jij 3 dorpen van 1 van mijn spelers had gepikt dat veranderd de zaak, ook wist ik nog niet dat jullie (NLS en TnO) een BG hadden en ja toen brak er iets in mij, ga niet praten over zielig de enige die hier zielig zijn zoals algemeen bekend, zijn jij en GG, dat vind ongeveer heel wereld 8

Wel eigenlijk ben jij hier de enige die hier zielig doet. Je zegt nu vanalles maar denkt niet na, want bijvoorbeeld hebben wij geen bg :)
En tentweede start jij dit hier, gewoon omdat je aandacht wil voor jezelf en voor je stam, een stam bestaande uit noobs en inactieve spelers. En mij met 2 spelers aanvallen waarbij zo'n 30 vegen van je eraan gaan en nog geen dorp binnen, dat is pas zielig. Zeker als je dan nog eens bekijkt dat de helft in de nachtbonus was en niet eens getimt.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18705

Guest

hoe kom jij erbij dat ik een BG heb met GG??? dat slaat nergens op, snap ook niet hoe je der bij komt maargoed.

ja, jullie waren de eeste he die aanvallen, en zoals je goeie fusie vriend dragon hard al zei, actie reactie;)

dus niet bij mij komen zeiken weer he!!

toen brak er iets in jouw? toen jullie de BG ophefde brak er iets in mij!!! je denkt ook alleen maar aan jezelf he.... tjonge jonge jonge, en dat noemt zich een volwasse kerel.

DeletedUser

Guest
't is leuker om te lezen dan al dat moddergooien op de andere topics xD ^^

DeletedUser18705

Guest
idd, =TnO= en [NLS] zijn idd rimstammetjes :D

OHHH TM75 niet dan? moet je is ff kijken hoe jullie liggen??

overal en nergens!!:p angellily zegt deze speler jullie wat? die werd hard geedeld nu nergen meer te bekennen in jullie stam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan