Nieuwe moderator

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26945

Guest
Hallo w7,

jawel, alweer een nieuwe moderator voor jullie. Hopelijk blijft ik wat langer dan mijn collega's:p

Ik volg het w7 forum van op afstand en weet dat je hier niet te streng moet modden aangezien het hier nogal snel dood is..
Zelf ben ik een ex w7 speler maar stelde niet veel voor;)
Forum regels kennen jullie ook wel dus geen probleem. Gelieve ook de report functie te gebruiken om misbruiken te melden, dan raken ze zeker snel opgelost.

Over mezelf dan, ik ben Maarten en bijna 17. Momenteel volg ik informatica beheer (5e jaar secundair). Gezien mijn studies ben ik dus veel bezig met computers, voornamelijk programmeren. Ik ben dus ook zeer vaak online te vinden. Daarnaast ga ik weg met vrienden en afhankelijk van het seizoen komt daar nog wat sporten bij. De zomer is dan vooral kiten en bmxen.

Als er vragen/ opmerkingen zijn mag je steeds een pm sturen.

Groetjes,
Lordexa
 

DeletedUser43405

Guest
Wees welgekomen, en alvast een gelukkig nieuwjaar toegewensd :D
 

DeletedUser25172

Guest
Je schrijft dit om 06.00 uur. But why? Aan je tekst te zien heb je niet gezopen:D
 

DeletedUser34957

Guest
Je schrijft dit om 06.00 uur. But why? Aan je tekst te zien heb je niet gezopen:D


Volgens mij heb jij wel te diep in het glaasje gekeken;)

Tis gepost om 05.01uur

PS
Welkom aan de nieuwe moderator en een fijne jaarwisseling :)
 

DeletedUser50957

Guest
Welkom op dit altijd gezellige forum. :D

@A-Force, volgens mij is de klok op het forum nog steeds niet verzet. Maar dat weet ik niet zekrr. :p
 

DeletedUser25172

Guest
Ik heb gisteravond inderdaad redelijk diep in het glaasje gekeken:) Maar bij mij staat er toch echt 06.01.
 

DeletedUser

Guest
De tijd verschilt een uur, als je wel of niet ingelogd bent.
 

DeletedUser26945

Guest
Achja de tijd doet er weinig toe maar is inderdaad gepost om 05.01u mocht dit ter zake doen;)
En waarom? Gebeurd vaak dat ik nog zo laat wakker ben (vooral tijdens vakanties).

Jullie ook alvast een gelukkig Nieuwjaar toegewenst!
 

DeletedUser

Guest
Gegroet jongelui.

Ik zal hier jullie forum komen modden.

Ik ben Koen, 18 jaar en wonende in België. Dit jaar ben ik net mijn eerste bachelorjaar in de rechtswetenschappen aangevangen.

We zijn hier niet om jullie "postplezier" te vergallen, enkel om jullie niet helemaal los te laten!

Toch wil ik even enkele puntjes aanhalen waar ik toch streng zal tegen optreden.

* Het verspreiden van persoonlijke informatie (mailadressen / echte namen / ... ) is niet gewenst op het tribalwars.nl forum. Dit geldt voor zowel je eigen informatie als voor informatie van andere spelers

* Als je het niet eens bent met een beslissing van een moderator dien je hier eerst over in gesprek te gaan met de moderator in kwestie. (dus niet op het forum.)

* Persoonlijke beledigingen. We zijn hier voor ons plezier, niet om mensen te schofferen.

Als jullie nog vragen, op of aanmerkingen hebben, kan je ze altijd in onze PM box deponeren.
 

DeletedUser38246

Guest
Succes, al zul je niet veel hoeven doen op dit 'drukke' forum;)
 

DeletedUser

Guest
Hoe minder ik moet doen, hoe beter jullie je gedragen. Zo zie ik dat. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan