Nieuwe moderator w20

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
alles is beter als de ban master van het AF. ( Hij die niet genoemd mag worden)

verder veel succes.
 

DeletedUser24056

Guest
Zullen we maar weer on topic gaan, we zijn nu aan het spammen in het voorstel topic van de forum mod die de bans gaat uitdelen :eek:

Ja idd. Um.. Time for plan B, veel succes, dat het er gezelliger op wordt op het forum!
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij bedoelt hij

Time For Plan b: Good luck

Hoop dat ik het goed heb

Oui

Even voor de duidelijkheid: Die luchtverkeersleider ging over opleidingen, niet dat ik op dit moment vliegtuigen rond zit te leiden ofzo hoor ^^

Tuurlijk joh. Overmorgen zien we je ontslag toch in het NOS Nieuws :rolleyes:

Mwa, ik niet echt, gezien ik het komende half jaar niet ga vliegen.

Ik dus wel :/ :D

Um... Nee, niet echt.

Ik zal maar niet zeggen dat ik nog nooit gevlogen heb dan

Eens moet de eerste keer zijn?
 

DeletedUser24056

Guest
Eens moet de eerste keer zijn?

Volgend jaar zomer denk ik. Jij bent de eerste die ik dan een hysterisch mailtje stuur waarin ik gillend als een klein meisje vermeld dat ik voor het eerst in mijn leven gevlogen heb. Oké?
 

DeletedUser24056

Guest
HahaXD
Moest wel even nadenken:p

Een PM sturen misschein niet, maar vergeet niet of hij zijn e-mail nog weet...

Was niet van plan om volgend jaar nog te onthouden dat ik victus een hysterisch mailtje moet gaan sturen. Daarnaast heb ik ook nog geen pm ontvangen (is niet nodig hoor haha!)
 

DeletedUser53396

Guest
Was niet van plan om volgend jaar nog te onthouden dat ik victus een hysterisch mailtje moet gaan sturen. Daarnaast heb ik ook nog geen pm ontvangen (is niet nodig hoor haha!)

Dan is een pm sturen toch wel moeilijk :(
 

DeletedUser

Guest
Zo moeilijk is een pm sturen toch ook niet :confused:

Lol x)
Ik moest wel ff teruglezen, ook al ging het over mij x)

Was niet van plan om volgend jaar nog te onthouden dat ik victus een hysterisch mailtje moet gaan sturen. Daarnaast heb ik ook nog geen pm ontvangen (is niet nodig hoor haha!)

Denk je dat ik een pm zou sturen als ik al wist dat je het toch vergeten zou :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan