Nieuwe halvering Goudmunten?

DeletedUser52559

Guest
Ik zou graag een nieuwe halvering van de goudmunten willen verkrijgen op W3.

De actieve spelers die altijd hebben blijven edelen zitten al lange tijd met een tekort. Met de recente ontwikkelingen zijn er massaal veel barbaren bijgekomen. Vooral aan de fronten. Als ik naar een vijand wil jumpen moet ik een heel barbarenzee overspringen, en dat met mijn 30 edels die 24/7 lopen.

Daarom graag een nieuwe halvering!

Akkoord/Niet akkoord?

Huidige kaart W3:
99% van de barbaren zijn 9000P+

nl3
 

DeletedUser13822

Guest
als W3 speler ben ik het hier volledig met eens! Onze wereld zit in dergelijke fase dat dit meer als welkom is.
 

DeletedUser25273

Guest
Hmm optie, andere optie is de snelheid van de wereld van 1 naar 2 verhogen, dan heb je meer grondstoffen en sneller troepen beschikbaar en kan de wereld ook sneller worden afgerond.
 

DeletedUser

Guest
ook ik heb een zee van grijs en aankomend grijs voor mij, dus ook voor mij meer dan welkom (of een verhoging van de productiesnelheid mag ook, mij om het even)
 

DeletedUser11858

Guest
Snelheid verhogen is een betere optie elke maand met 0,5 tot we een speedwereld hebben:) kan de wereld ook dicht. Is dat niet een aardig eindspel.
 

DeletedUser13822

Guest
Snelheid verhogen is een betere optie elke maand met 0,5 tot we een speedwereld hebben:) kan de wereld ook dicht. Is dat niet een aardig eindspel.

op termijn mss wel, maar denk dat dit voorlopig nog niet nodig is om een eindspel te doen. voor mij persoonlijk mag het, maar denk dat de meeste dit nog niet willen
 

DeletedUser53086

Guest
Zoals het nu duurt is de wereld zo goed als rond tegen de zomer van 2012

Halvering van goudmunten is kompleet zinloos, en aanpassing van de snelheid is vrij ingrijpend voor een server die al 4.5j op een bepaalde snelheid draait. Dat vraagt aanpassing van de spelers, iets wat de meeste (waaronder ikzelf) niet zien zitten je pense.

W3 is nu eindelijk in zijn laatste fase aangekomen, met een duidelijk einde in zicht. Geen reden om nu beginnen nog te knoeien met settings.

If it works, don't touch it!!!
 

DeletedUser7975

Guest
Iedereen zegt nu wel dat W3 op zijn eind, maar kijk naar w1 en w2. Die draaien ook nog steeds door, terwijl daar de problemen van inactiviteit nog groter zijn dan op w3. Ook daar draait het nog steeds door.
Enige oplossing is gewoon een andere speler zoeken voor je account, of op delete.
Op den duur moet je gewoon kiezen wat je wilt. Innogames laat deze wereld wel door door, want als ze werelden van 1 t/m 5 op delete gooien, dan zijn er weinig spelers die overnieuw gaan beginnen met TW
We zullen zien wat het komende half jaar brengt, maar ik verwacht dat die grijze velden steeds meer op duiken op W3.
Dan kan je de goudmunten wel halveren, maar niemand wil toch 20 barbaren per dag edelen.


Dus met andere woorden, geef je vv maar aan mij met ww ;) PM me maar :)
 

DeletedUser

Guest
Iedereen zegt nu wel dat W3 op zijn eind, maar kijk naar w1 en w2. Die draaien ook nog steeds door, terwijl daar de problemen van inactiviteit nog groter zijn dan op w3. Ook daar draait het nog steeds door.
Enige oplossing is gewoon een andere speler zoeken voor je account, of op delete.
Op den duur moet je gewoon kiezen wat je wilt. Innogames laat deze wereld wel door door, want als ze werelden van 1 t/m 5 op delete gooien, dan zijn er weinig spelers die overnieuw gaan beginnen met TW
We zullen zien wat het komende half jaar brengt, maar ik verwacht dat die grijze velden steeds meer op duiken op W3.
Dan kan je de goudmunten wel halveren, maar niemand wil toch 20 barbaren per dag edelen.


Dus met andere woorden, geef je vv maar aan mij met ww ;) PM me maar :)

Er wordt gesproken over het einde, omdat zelfs met een halfbakken edeltempo tegen die tijd DA makkelijk alle dorpen kan bezitten...
 

DeletedUser3409

Guest
Ook voor halvering: ik heb nog steeds edels te kort en wil deze wereld wel blauw zien worden binnen afzienbare tijd. En als 20 barbs per dag edelen daar voor nodig is, dan heb ik daar geen moeite mee.

Beter nog het halveren van de edelmanlimit;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan