Nieuwe guide met questen

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

Ik vraag mij af of er een guide is die aangeeft in hoeverre je alle quests moet doen. In welke volgorde jullie nu gebouwen upgraden ipv troepen te maken. Dit gezien je vrij veel gs krijgt voor simpele quests.

Mvg,
 

DeletedUser54299

Guest
De quests geven zijn er om beginnende spelers de weg te wijzen door het spel. Ze zijn er om je een idee te geven van hoe je het spel moet spelen, dat je veel op troepen moet letten en farmen, welke gebouwen in het begin belangrijk zijn, etc.. Als je gewoon kijkt welke quests je hebt en daarvan steeds de meest haalbare doet, is dat op zich prima.


Ze zijn allemaal compleet optioneel, dus je kan ze ook lekker negeren, maar ze tonen wel een redelijk pad door de beginfase van het spel.

Overigens zijn ze ook weer niet perfect (Ik vond de focus op troepen veel te groot, en op grondstoffen veel te klein, hoewel dat kan komen omdat w47 geen farmwereld is)

Ben even opzoek gegaan naar een overzicht van alle quests, maar vond alleen die van de oude questline, en een onbeantwoorde vraag voor de nieuwe.

https://forum.tribalwars.net/showthread.php?258524-Quest-Tree-for-version-8-3
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor het uitgebreide antwoord!
Als ik een offensive guide wil volgen, dan kan ik deze quests ook het best voltooien om zo extra snel aan troepen te komen dan?
 
Bovenaan