Nieuwe Contest

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Willen jullie een nieuwe contest?

  • Ja

    Stemmen: 22 68,8%
  • Nee

    Stemmen: 7 21,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 3 9,4%

  • Totaal aantal stemmers
    32

Deleted User - 487871837

Guest
Meer werk dan clustercontest dus betere/grotere prijs dan clustercontest zou leuk zijn :D

Helaas blijkt dat een grote prijs niet altijd meer mensen oplevert. De Casual clustercontest had 4 Casuals die meededen, een pot van 5000 PP en 7 (of 9) inzendingen. Maar goed, I’m ready to be proven wrong ;)
 
Reactiescore
853
Helaas blijkt dat een grote prijs niet altijd meer mensen oplevert. De Casual clustercontest had 4 Casuals die meededen, een pot van 5000 PP en 7 (of 9) inzendingen. Maar goed, I’m ready to be proven wrong ;)
Ik denk dat het animo op deze wereld een stuk hoger ligt, kijk alleen al naar het totaal aantal posts.. Komt boven alle andere werelden (55-60) uit, ondanks dat het de minst lang lopende wereld is.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik denk dat het animo op deze wereld een stuk hoger ligt, kijk alleen al naar het totaal aantal posts.. Komt boven alle andere werelden (55-60) uit, ondanks dat het de minst lang lopende wereld is.

I know, daarom wil ik het ook wel proberen :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb trouwens vanaf morgen 12:00 zomervakantie, maar nu moet ik nog even een deadline halen :p
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Spotprenten?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik zou idd spotprenten & ontwikkel de eenheid doen. Misschien eerst ontwikkel de eenheid en over paar weekjes spotprenten? :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Waar ik alleen bang voor ben is dat ik veel tijd in het ontwikkelen van de contest stop en dat er vervolgens twee inzendingen komen, omdat ik denk dat het best veel werk is.

Maar, we kunnen het altijd proberen, dus prove me wrong ;)
 

DeletedUser79468

Guest
Hoe werkt dat?
'Ontwikkel je eigen eenheid'?
Want het klinkt wel cool dus ik zou ook wel nog een inzending durven plaatsen (als het iets is waar ik aan kan deelnemen uiteraard)
 

DeletedUser78825

Guest
Hoe werkt dat?
'Ontwikkel je eigen eenheid'?
Want het klinkt wel cool dus ik zou ook wel nog een inzending durven plaatsen (als het iets is waar ik aan kan deelnemen uiteraard)

Zoals de naam het zegt, je ontwikkelt je eigen eenheid. Kun je op meerdere manieren doen, lijkt me, bv een realistische manier om het te doen zou gaan, maar kan ook op een iets meer komische manier.
 

DeletedUser79468

Guest
Zoals de naam het zegt, je ontwikkelt je eigen eenheid. Kun je op meerdere manieren doen, lijkt me, bv een realistische manier om het te doen zou gaan, maar kan ook op een iets meer komische manier.

En is het dan de bedoeling er een afbeelding en dergelijke bij te plaatsen want mijn PS skills zijn beperkt
Of eerder een goede beschrijving van je concept?
 

DeletedUser78825

Guest
En is het dan de bedoeling er een afbeelding en dergelijke bij te plaatsen want mijn PS skills zijn beperkt
Of eerder een goede beschrijving van je concept?

Ik heb ook nog nooit een Ontwerp je Eenheid meegedaan, maar lijkt me niet dat je echt de PS skills nodig hebt, aangezien ik denk dat die van de meeste beperkt gaat zijn.
 
Bovenaan