Nieuwe Classic?

DeletedUser78531

Guest
Wanneer wordt er een nieuwe Classic gestart? Als het antwoord is "als deze Classic voorbij is", wanneer verwachten jullie een nieuwe classic?
 

DeletedUser69389

Guest
Wanneer wordt er een nieuwe Classic gestart? Als het antwoord is "als deze Classic voorbij is", wanneer verwachten jullie een nieuwe classic?
Vandaag is de laatste dag. Dan nog 5 dagen vredesperiode. Dat houdt in dat het binnen nu en 3 weken start.
 
Reactiescore
1.094
Ze gaan wss nog eerst de opinie peilen met enkele suggesties voor instellingen.
 
Reactiescore
1.094
W56 instellingen zijn bijna volledig bepaald door de community, dat zal voor deze classic waarschijnlijk ook zijn. :)

Ja geloof je dat zelf? Ik weet nog namelijk heel goed wat Poo schreef toen hij voor CL12 de instellingen kwam vragen op het classic forum.

Wees er ook van op de hoogte dat de voorgestelde settings ook de richting van nl50-instellingen zullen bepalen.

Weet je Pim hoeveel van mijn settings van CL12 werden gebruikt voor w50? Precies helemaal niks.

Geen seconden (mili sec op w50), geen aangepaste toestemming voor edelman, geen limited haul, geen boederij limiet, geen tribelock, en volgens mij stond OS buiten de stam ook aan

Enige wat overeenkwam waren de geen poes pas dingetjes, smederij technologie (3 level systeem) en niks qua boog en ridder e.d. zoals iedere in de richting van klassieke wereld dat heeft.
 
Laatst bewerkt:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ja geloof je dat zelf? Ik weet nog namelijk heel goed wat Poo schreef toen hij voor CL12 de instellingen kwam vragen op het classic forum.



Weet je Pim hoeveel van mijn settings van CL12 werden gebruikt voor w50? Precies helemaal niks.

Geen seconden (mili sec op w50), geen aangepaste toestemming voor edelman, geen limited haul, geen boederij limiet, geen tribelock, en volgens mij stond OS buiten de stam ook aan

Enige wat overeenkwam waren de geen poes pas dingetjes, smederij technologie (3 level systeem) en niks qua boog en ridder e.d. zoals iedere in de richting van klassieke wereld dat heeft.

Het doel met mijn post was dan ook dat het nu wel gedaan is, en ik verwacht dat dit vaker gedaan zal worden. De preken over het verleden zijn bij mij wel bekend :p
 

DeletedUser72857

Guest
Vaak nemen ze wel grote delen over maar dan een bepaald deel van de voorgetelde instellingen niet. Meestal werken de voorgestelde instellingen alleen als alle voorgestelde dingen van toepassingen zijn. Op een of andere manier veranderen ze vaak nog een of andere instelling waardoor het geheel niet evenwichtig is.

Bijvoorbeeld een lijst instellingen die perfect passen bij een seconde wereld en dan voegen ze alsnog ms in (en vice versa). Ik vind het goed dat ze meestal wel de moeite doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
Het doel met mijn post was dan ook dat het nu wel gedaan is, en ik verwacht dat dit vaker gedaan zal worden. De preken over het verleden zijn bij mij wel bekend :p

Ik heb er een hard hoofd in

Ze kunnen ook niet voor iedereen goed doen eh

Nouja er zijn sommige instellingen die gewoon niet met elkaar werken. En ja als je dan maar half luistert als tw team zijnde, dan gaat het nooit echt een lekkere wereld setting worden.
 
Reactiescore
2.490
Bovenaan