Nieuwe classic, nieuwe instellingen

Reactiescore
1.049
Haha deze classic was seconde. Maar hangt af van aantal bevelen op t dorp. Als er al een nuke komt die je dodged wordt t daarna duur deffen
 
Reactiescore
500
Tussenstacken...
 
Reactiescore
660
5-6 clears en trein in dezelfde sec? Tussenstacken?
 
Reactiescore
500
Ja, je lange afstand def timen. Werkte tegen Philan ook :p
En bij muur 0 haal je het natuurlijk wel terug.
Maar je blokt dan wel 5/6 clears zonder dat je muur op 0 komt hoor :)
 
Reactiescore
1.089
Haha deze classic was seconde. Maar hangt af van aantal bevelen op t dorp. Als er al een nuke komt die je dodged wordt t daarna duur deffen

Geen idee wat 'duur deffen' te maken heeft met dodgen en aanvallen indezelfde seconde. Je hebt volgens mij totaal niet begrepen wat ik wilde zeggen, ik sprak namelijk over een bug/ fout in het spel. Daar heeft een manier van verdedigen op een seconde wereld niets mee te maken.
 
Reactiescore
1.089
Ik volg jou halve gezwets er tussendoor echt niet ...
 
Reactiescore
1.049
Bedoelde dat je in het voren kunt dodgen bij secondes, Of het moet op secondes nauwkeurig gaan...
Maarja het is wel echt shitty als je tegelijk een aanval moet sturen
Het kwam erop neer dat ik het verkeerd las
Dus nvm jij had het over een bug
 
Reactiescore
500
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 5
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Nee
- Bonusdorpen: Ja
- Kerk en geloof: Nee
- Uitkijktoren: Nee
- Burgerwacht: Nee
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja 1 per speler. Groeien mee tot 2.500
- Edelmanproductie: Muntensysteem
- Toestemmingsdaling per edelman: 20 - 35 per edelman
- Technologieën: Simpel.
- Beginnersbescherming: Ja, 2 dagen.
- Beginnersbescherming ratio: Nee

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 tot 08:00.
- Startdirectie kiezen: Ja
- Aanvalstiming: Milliseconde
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Edelmannen looplimiet: 8 uur.

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 25% dominantie, 31 dagen behouden. Zodra de 31 dagen in gaan, gaat tribelock aan.
- Ledenlimiet Stam: 6 tot 8 per stam
- Vlaggen: Nee.
- No Haul: Ja
- Boerderijlimiet: Ja,
- Je mag vrienden uitnodigen.

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: -
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
- Premium Beurs: Gedeactiveerd
 
Reactiescore
276
(Voor de mensen die er onbekend mee zijn, aanvallen op seconden werelden gaan normaal gesproken in volgorde dus daarom zou je nooit tenzij je uber duper snel bent in één seconde kunnen dodgen en aanvallen. maar worden bevelen wel eens vanwege een bug in een willekeurige volgorde geplaatst)
Ik snap eigenlijk ook niet precies wat je bedoelt? Je kan best in dezelfde seconde meerdere dingen doen (tw accepteert 5 inputs per seconde), dus vermoedelijk begrijp ik je ook verkeerd.
 
Reactiescore
660
Die bug verandert de volgorde wel eens. Ook al deed je het correct.
 
Reactiescore
2.480
Ik zal ook maar eens met een voorstel komen, vind het maar niks een dood classicforum.

Ik heb veelal gekeken naar de al bestaande lijstjes, aangezien ik zelf geen classic ervaring heb. Wel heb ik er een kleine eigen draai aan geven. Treintjes bestaan uit 3 edels die de ts met 30-40 laten dralen met en gap van 35ms(een trein komt dus in 70ms aan). Lijkt me wel interessant, geen idee hoe jullie erover denken en wat voor invloed het IG gaat hebben(sowieso veel foutjes ivm gewoonte). Kom maar op met de discussie/feedback op mijn voorstel :D


Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij : 4
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,5

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Ja
- Bonusdorpen: Nee
- Kerk en geloof: Nee
- Uitkijktoren: Nee
- Burgerwacht: Nee
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja, 1 per speler groeit mee tot 1k
- Edelmanproductie: Pakketjes, duurherbouw
- Toestemmingsdaling per edelman: 30 - 40
- Technologieën: Simpel
- Beginnersbescherming: Ja, 36u
- Beginnersbescherming ratio: Nee

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00-07:00 (omdat recappen makkelijk is)
- Startdirectie kiezen: Ja
- Aanvalstiming: Milliseconde (gap 35)
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: 18 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Geheimen
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Nee
- Limited haul: Ja
- Stamlock actief van?: Ja, vanaf dat de geheimen actief zijn?
- Boerderijlimiet: Ja


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: -
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.480
Dure pakketjes met ms is wel een beetje pijnlijk.

Ja, als de gap te groot is. Dit is volgens mijn voorstel niet het geval. Hiernaast edel je met 3 edels ipv 4 dus leek mijn durenherbouw wel toepasselijk. Of mis ik hier iets?
 

DeletedUser75558

Guest
Dure pakketjes met ms is wel een beetje pijnlijk.
Je moet altijd duur herbouwen met pakketjes doen. Ik snap niet waarom ze het goudmunten aspect nog uberhaupt hebben op tribalwars, het voegt helemaal niks toe aan het spelniveau, enkel dat mensen keer op keer maar weer kunnen internen. Met ms en duur herbouwen is het dus des te belangrijker dat je slim gaat aanvallen anders verlies je al je edels.
 
Bovenaan