Nieuwe classic, nieuwe instellingen

Reactiescore
660
Ja, echt ms weg denken hoeft ook niet. Klopt. Ik heb toentertijd ook classics gespeeld met ms en gewonnen natuurlijk.
Ik ben het trouwens volmondig met Ragey eens, het is eigenlijk zelfs geen discussie waard, wat hij zegt klopt gewoon. Punt andere lijn.

Bedankt trouwens voor dat linkje @Ragey , erg interessant.
 

DeletedUser75558

Guest
Sorry maar 50ms timen is echt totaal niet een kwestie van geluk, 50ms heb ik letterlijk altijd wel 1 try. 5ms timings doe ik wel eens fout ja, daar heb ik vaak wel meerdere kansen voor nodig (soms niet). Natuurlijk is het onmogelijk om elke keer in een keer 5ms te hitten, dat kan gewoon niet, maar zeker wel 1 op de 2/3 keer is het bij mij wel eens 10ms timing hoor als het niet minder is. Dit heeft deels met geluk te maken en deels met tijdsbesef, je moet weten hoe je internet reageerd ivm tw timen. Ik heb helemaal niet bijzonder goed internet hoor, maar het is inderdaad wel consistent. Dat je internet enigszins consistent is, is natuurlijk wel een vereiste.

Daarnaast wordt mijn punt totaal gemist, het gaat er gewoon om dat ms helemaal niet het niveau omlaag haalt, maar naar mijn mening juist wat omhoog schuift. Dan moeten er natuurlijk geen 100ms trein gaps ingesteld worden, maar wel minimaal 50 (had liever 30 of 20), maar ja 50 is ook nog best prima.
 
Reactiescore
276
Daarnaast wordt mijn punt totaal gemist, het gaat er gewoon om dat ms helemaal niet het niveau omlaag haalt, maar naar mijn mening juist wat omhoog schuift. Dan moeten er natuurlijk geen 100ms trein gaps ingesteld worden, maar wel minimaal 50 (had liever 30 of 20), maar ja 50 is ook nog best prima.
Ik denk dat het vooral de spelers zijn die het uiteindelijke "niveau" van een wereld bepalen, en dat het spelsysteem (mits geen freemium) daarin maar een zeer kleine rol speelt. Goede spelers zullen zelfs met een gap van 3 seconden wel weer iets verzinnen om in de top te eindigen.
 
Reactiescore
1.049
Ik denk dat we dan moeten gaan denken over die gap van 50 MS, Is als mens mogelijk om te snipen en ik wil een keer een MS wereld doen
 
Reactiescore
660
Ik denk dat we dan moeten gaan denken over die gap van 50 MS, Is als mens mogelijk om te snipen en ik wil een keer een MS wereld doen
Ja, dan moet je dat inderdaad maar eens voorstellen.
 
Reactiescore
2.506
Vroeger was alles beter :D Ms met een gap van 25ms is gewoon het beste, maakt snipe/time moeilijker, maar niet onmogelijk.

Verder sluit ik me ook aan bij @Ragey op 30-50ms nauwkeurig time is mogelijk en menselijk, maar op de 5ms...

Rebecca beweert op de 10ms nauwkeurig te kunnen snipe, echter wil ik haar nog wel geloven, om naar onmenselijke aard(I didn't say that!)
 
Reactiescore
660
Ik vind ook dat er een belangrijk aspect wordt vergeten, detectie van valsspelen, maar goed, openbaar gaan ze daar waarschijnlijk niks over zeggen.

Een ding is zeker, dat loopt ver achter en dat is een probleem.
 
Reactiescore
1.049
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij (MAX 4): 4
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren (MAX 1): 0,75

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: ja
- Bonusdorpen: Nee
- Kerk en geloof: nee
- Uitkijktoren: Nee
- Burgerwacht: Nee
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja, 0.75 per speler tot 2.5k
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-30
- Technologieën: 3 lvl systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Nee

Instellingen:
- Nachtmodus: 01:00-07:00
- Startdirectie kiezen: Ja
- Aanvalstiming: MS (Gap tussen 25-50 MS)
- Minimum troepen per aanval: 3%
- Edelmannen looplimiet: Max 4 uur

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Geheimen (1 meer als stamlimiet)
- Ledenlimiet Stam: 4-5
- Vlaggen: Nee
- Limited haul: start 45k
- Stamlock actief van: Een stam die 3 geheimen bezit
- Boerderijlimiet: 45k systeem
- Ondersteuning buiten de stam: uit, Je kunt pas OS krijgen na 3 dagen stam joinen, Versturen kan direct
- Grondstoffenproductie: 20.000 per uur
Premium-Functies

- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief


Ik heb graag verbeteringen, Is een opzetje.. wordt graag aangepast
 
Reactiescore
660
Tja, duur herbouwen en ms. Toch echt een tricky iets.
 
Reactiescore
974
Daarnaast wordt mijn punt totaal gemist, het gaat er gewoon om dat ms helemaal niet het niveau omlaag haalt, maar naar mijn mening juist wat omhoog schuift.

In welk opzicht verhoogt MS überhaupt het niveau vergeleken secondes op de classics. Ik ken genoeg tw'ers die denken alles te zijn door op 10 ms te kunnen timen, desondanks falen een hoop van die categorie bij elke lastige positie waar ze inkomen. Enig inzicht buiten scherp timen zit er niet in. Die spelers kunnen praktische niks anders dan scherp timen. Ik ken daarentegen wel genoeg topspelers die bagger timen, veelal door slecht/inconsequent internet, maar desondanks als winnaar eruit komen tegenover de zogenoemde pro's die alles in 10 ms timen. En zodra je het time aspect wegneemt door de seconde instelling, bakken ze er weinig meer van. Anticiperen op situaties kost veel meer tactische vermogen dan slechts achteraf reageren op situaties.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
Naar goedkoop herbouwen changen zeg jij?
Normaal ben ik daar niet voor, edels spammen krijg je dan, maar met ms werken en dan dure edels dan krijg je toch enorm voorzichtige aanvalsgolven. Maar het zou van mij nog wel eens mogen op de classic. Goedkope edels en ms, en dan weer tien classics niet meer.
 
Reactiescore
746
Je kan goed snipen en je bent een tovenaar. Consequent op 5 ms is onmogelijk. Dat zouden we nog zo kunnen testen ook. Je kan via teamviewer Paul 40 keer laten snipen en dan zien of het 40 keer op 5ms is. Tuurlijk kan je wel consequent strak timen maar hier zullen altijd marges in zitten. Dan weer een paar ms hier en dan weer paar ms daar. Dat is menselijk. Net als dat de wereldrecord houder 100m sprint niet 100 keer zijn zelfde record zal lopen. Hij zal ongeveer rond die tijd zitten maar er zal wel degelijk verschil in zitten

Ik vind dit een goed idee. Zullen we? :)

Haalt ie het, mooi!
Haalt ie het niet = permaban :) ;)

Maar laten we het misschien even bij suggesties voor classic houden. Ik plaats deze avond mss even een suggestie van mezelf, kan je het bashen, corrigeren of leuk vinden :)
 
Reactiescore
1.094
In welk opzicht verhoogt MS überhaupt het niveau vergeleken secondes op de classics. Ik ken genoeg tw'ers die denken alles te zijn door op 10 ms te kunnen timen, desondanks falen een hoop van die categorie bij elke lastige positie waar ze inkomen. Enig inzicht buiten scherp timen zit er niet in. Die spelers kunnen praktische niks anders dan scherp timen. Ik ken daarentegen wel genoeg topspelers die bagger timen, veelal door slecht/inconsequent internet, maar desondanks als winnaar eruit komen tegenover de zogenoemde pro's die alles in 10 ms timen. En zodra je het time aspect wegneemt door de seconde instelling, bakken ze er weinig meer van. Anticiperen op situaties kost veel meer tactische vermogen dan slechts achteraf reageren op situaties.

Dit dus.

Enige wat misschien wel in het voordeel van ms spreekt is dat het net even iets minder bugs in zitten. Heb toen CL12 wel een paar keer aanvallen gestuurd en of gekregen die niet helemaal gingen zoals standaard seconden aanvallen behoren te gaan. Vb. op zelfde seconde een dodge doen en aanval sturen

(Voor de mensen die er onbekend mee zijn, aanvallen op seconden werelden gaan normaal gesproken in volgorde dus daarom zou je nooit tenzij je uber duper snel bent in één seconde kunnen dodgen en aanvallen. maar worden bevelen wel eens vanwege een bug in een willekeurige volgorde geplaatst)
 
Reactiescore
1.094
Maar @sseg Je kunt in het voren dodgen?

Duidelijk iemand die geen seconden werelden heb gespeeld.

Ja dan dodge je vooruit en komen er nog meer aanvallen op dat dorpje. Weet je wat er dan met je 'dodge' gebeurt? Die gaat namelijk gewoon in de volgorde van bevelen op zoals dat werkt op seconden werelden. Dat betekend dodge RIP.
 
Bovenaan