[Nieuw Topic:O]Het Realiz0r Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52781

Guest
Wat Realiseer jij je op dit moment?
Of Realiseer jij je nu iets omdat je dit ziet wat je vergeten was?

Verz0r het hier :cool:


ik ga eten, dag!
 

DeletedUser54057

Guest
ik realiseer me dat ik best graag spam. en dat het forum heel gezellig kan zijn :D:D
 

DeletedUser13565

Guest
Dat de bedoeling van die puntjes op jouw ava niet eens zo duidelijk zijn.
Dat het kan betekenen dat zorian alleen nog niet genoeg is, dat er nog iets bij hoort maar niemand weet wat
Dat het ook iets geheimzinnigs kan zijn. Dat ik daar niet van uit ga.
 

DeletedUser

Guest
Ik realiseerde me zojuist op de fiets van de kapper naar het stembureau dat de wereld niet bestaat en ik m'n tijd verdoe. Bij het stembureau realiseerde ik me dat politiek onzin is, en ik eigenlijk niet zou moeten stemmen. In het stemhokje realiseerde ik me dat d66 nr6 eigenlijk wel tof zou zijn om op te stemmen. :D
 

DeletedUser52781

Guest
Ik realiseerde me zojuist op de fiets van de kapper naar het stembureau dat de wereld niet bestaat en ik m'n tijd verdoe. Bij het stembureau realiseerde ik me dat politiek onzin is, en ik eigenlijk niet zou moeten stemmen. In het stemhokje realiseerde ik me dat d66 nr6 eigenlijk wel tof zou zijn om op te stemmen. :D

dat jij onze nieuwste z0rian bent!
 

DeletedUser36806

Guest
Ik realiseerde me zojuist op de fiets van de kapper naar het stembureau dat de wereld niet bestaat en ik m'n tijd verdoe. Bij het stembureau realiseerde ik me dat politiek onzin is, en ik eigenlijk niet zou moeten stemmen. In het stemhokje realiseerde ik me dat d66 nr6 eigenlijk wel tof zou zijn om op te stemmen. :D

Ben jij duivels?

Nee grapje :D
 

DeletedUser13565

Guest
Dat de topicnaam met de seconde minder kloppend wordt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan