Nieuw seizoen :)

DeletedUser18438

Guest
Het nieuwe seizoen op TWtotal is er weer :) succes allen ^^
 

DeletedUser

Guest
Jawel hoor ;) en naja ik ga voor dit seizoen ja aangezien het vorige me afgepakt is:D

yup je had vorige moeten winnen. Ik hebt toen laatste 10 speeds ook voor seizoen gespeeld aangezien ik ineens hoog stond mede door jouw ban. Maar ik hoop nog steeds op speedkampieonschapxD.
 

DeletedUser18438

Guest
yup je had vorige moeten winnen. Ik hebt toen laatste 10 speeds ook voor seizoen gespeeld aangezien ik ineens hoog stond mede door jouw ban. Maar ik hoop nog steeds op speedkampieonschapxD.

Mss komt die in de kerstvakantie.. en anders vind ik het fail want dan is het toch al bijna zo'n 2 jaar geleden xD
 

DeletedUser

Guest
Mss komt die in de kerstvakantie.. en anders vind ik het fail want dan is het toch al bijna zo'n 2 jaar geleden xD

Dan ben ik jarig, en dn kloten de meeste met vuurwerk op30/31 december en 1 januari dn ga ik niet b innen zitten, ja ik bn op 25 december jarig:D
 

DeletedUser

Guest
Veel succes aan de mensen die ervoor willen gaan strijden. Ik iig niet xd. Zou wel gangbang zijn als 'k nu zou winnen eig.. :p. Maarja, school gaat voor :)eek:)
 

DeletedUser

Guest
Wss pakt mathias hem wel denk ik ^^
Zit nu te kijken naar het nieuwe seizoen en zie dat mathias alweer op rang 1 staat. Wie gaat er nog meer voor, dan kan ik evt. wel volgende week artikel van maken ^^.

EDIT: Jay, sta 11e xdxd
 

DeletedUser

Guest
Wss pakt mathias hem wel denk ik ^^
Zit nu te kijken naar het nieuwe seizoen en zie dat mathias alweer op rang 1 staat. Wie gaat er nog meer voor, dan kan ik evt. wel volgende week artikel van maken ^^.

EDIT: Jay, sta 11e xdxd
LOL, mario begint al actief te spelen :D Dus .. xd Enja wie speelt er anders voor seizoen? dan mathias? xd
 
Bovenaan