Nieuw =OT= gaat ~EW~ opeten

DeletedUser

Guest

Wij hebben allen wel in EW gezeten, maar we zijn eruit gegaan omdat we het niet helemaal meer met de gang van zaken daar eens waren. Dus refereer ons niet naar EW. We zijn een apparte stam, met leden die daar toevallig allemaal gezeten hebben.

Gr,
Deadunder en diplomaat van Evo
 

DeletedUser

Guest
wat the s zegt klopt wel gewoon, EW is thbhs of zoiets geworden en EVO. en volgens mij waren jullie zowat allemaal leiding van EW, dus terugkoppelen aan EW kan wel
 

DeletedUser

Guest
wat the s zegt klopt wel gewoon, EW is thbhs of zoiets geworden en EVO. en volgens mij waren jullie zowat allemaal leiding van EW, dus terugkoppelen aan EW kan wel
Woholland was geen leiding
Ik was ook geen leiding
Master-b alleen indirect leiding
Lova was de enigste die leidersfuncties had toen.

Dus voor de rest zijn er gewoon leden die weg zijn gegaan.

Het is ook: nieuwe speler, daden van de oude speler laten rusten en een nieuwe start. Zo zie ik het ook gewoon bij stammen.

Gr,
Deadunder
 

DeletedUser19123

Guest
Mooi nieuw edelvoer.....
Maare dezelfde slechte spelers alleen in een ander jasje
 

DeletedUser

Guest
maar---> ikgajepakken .....
keep watching w12---> we are still alive.

gr, boullie and the crew

leef je nog in W12 ..het schijnt dat je weg zijt ..klopt dat , heb eens in je dorpen gelopen ..maar er was niemand ..het was warm weer en had verschrikkelijke dorst ..zo ben ik dan met een droge keel naar huis terug gekeerd .

keep smiling ..fbdracul ..the :edelman:
 
Reactiescore
24
rare woorden zal je niet horen, dat is het enige waar ik op stuite met barre en boullie, maar jullie vergissen jullie gewoon in het goede spel van hun en dat vind ik jammer omdat ze echt 1 van de betere van w6 zijn.

Darkness had hier gelijk en de reden dagverblijf steeds waren gestopt was door interne.. lees privé problemen. We hielden van al onze stamgenoten maar privé was het vaak mis helaas, waardoor we dingen verkloten in het spel. Maar valsspelen nooit. Angel (ik) barre me broer en Boulevardknights me buurman en beste maat. Reden dat ik nu boulevardknight heb genomen is om Ray te eren na ze overlijden en voor jullie eindelijk die s erachter weg maar geloof me we hebben genoten van de gevechten hier op w6. En een stuk ouder nu dus kan ook zeggen we waren iets te arrogant op het forum.

Gr angel
kijk maar naar hun cluster samen en zijn r-life vrienden ook nog en met angel of dark (waar ik meesterlijk mee heb aangevallen) als die er nog was had brenn veel pijn gehad.

en op jouw vraag heb ik al andwoord op gegeven dat die jongens het niet zou gebeuren wat bij kelt is gebeurd, simpelweg omdat ze overal over nadenken en dan ook nog de hele stam ondersteunen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan