Nieuw =OT= gaat ~EW~ opeten

DeletedUser19123

Guest
Ouwe tijden doen herleven hier hebben we lang op gewacht lange saaie tijden gehad maar =OT= is terug en harder dan ooit....
~EW~ gaan een aantal leden van =OT= met de grond gelijk maken.
 

DeletedUser

Guest
De stats van de laatste week, want zolang zijn we pas weer bij elkaar

Side 1:
Tribes: =OT=
Players:

Side 2:
Tribes: ~EW~
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 236
Kant 2: 182
Verschil: 54

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 25
Kant 2: 6
Verschil: 19

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,137,970
Kant 2: 1,722,901
Verschil: 415,069

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 250,485
Kant 2: 58,976
Verschil: 191,509

image.php
 

DeletedUser19123

Guest
Eerste speler is uitgeschakeld van ~EW~ al vind ik het een zielige vertoning om naar een goede 200 aanvallen op account wissen te drukken (luc13)
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af wanneer OT weer zijn naam veranderd of uit elkaar valt. Ik hou mijn hart vast.
 

DeletedUser

Guest
Knap hoor:eek:

13 =OT= 84.047.817 84.047.817 24 3.501.992 8548 9.832

15 ~EW~ 66.224.573 66.581.067 45 1.479.579 6737 9.883


Eet smakkelijk:D
 

DeletedUser

Guest
Ouwe tijden doen herleven hier hebben we lang op gewacht lange saaie tijden gehad maar =OT= is terug en harder dan ooit....
~EW~ gaan een aantal leden van =OT= met de grond gelijk maken.

Een vraagje:

Hoe komt het dat OT uit elkaar was gevallen en nu weer terug is?
 

DeletedUser19123

Guest
Een vraagje:

Hoe komt het dat OT uit elkaar was gevallen en nu weer terug is?

lang verhaal^^ maar om een lang verhaal kort te houden waren er wat misverstandjes en zo ging ieders hun eigenweg en aangezien dat we zoveel van elkaar houden zijn we bijelkaar terug aan het komen:p
 

DeletedUser

Guest
lang verhaal^^ maar om een lang verhaal kort te houden waren er wat misverstandjes en zo ging ieders hun eigenweg en aangezien dat we zoveel van elkaar houden zijn we bijelkaar terug aan het komen:p

Omdat onder andere: BREN stilletjes uit elkaar valt of toch niet volgens u?
 

DeletedUser

Guest
OT tsja een drama natuurlijk. Hoop dat die straks aan ons front liggen.
 

DeletedUser

Guest
Ouwe tijden doen herleven hier hebben we lang op gewacht lange saaie tijden gehad maar =OT= is terug en harder dan ooit....
~EW~ gaan een aantal leden van =OT= met de grond gelijk maken.

Ach kom, dan zeg je altijd. Ben je verkeerd terecht gekomen?
 

DeletedUser19123

Guest
OT tsja een drama natuurlijk. Hoop dat die straks aan ons front liggen.

laten we hopen... ik hoop dan voor je dat je een betere tegenstander zal zijn als ik tot heden gezien heb ongeacht welke stam of wereld.^^
 

DeletedUser

Guest
klopt dat ik dat dat vaker heb gezegt maar tegen wie ik dat gezegt heb is volgens mij ook gebeurd.

*Gnif Gnif* Geloof je nou echt dat je ~EW~ kapot kan laten gaan? Zwak hoor, eerst heel *BL²* oplichten, dan praatjes maken die helemaal niet waar zijn.
 

DeletedUser19123

Guest
*Gnif Gnif* Geloof je nou echt dat je ~EW~ kapot kan laten gaan? Zwak hoor, eerst heel *BL²* oplichten, dan praatjes maken die helemaal niet waar zijn.

ik bl oplichten?:O nu word ie mooi als je niet weet waar je over praat hou dan je mond. Volgens mij was de afspraak toen wij overkwamen naar bl dat ze die bg met EW zouden opzeggen. Na een tijdje was dat nog niet gebeurd en gezien dat ik vrijwel vastlag tussen EW en stamgenoten ga ik geen weken wachten tot er actie ondernomen word door een stamleiding (alle respect voor bertino en chromatic) Dit is een oorlogsspel en als je geen oorlog kan voeren is de plezier er snel vanaf dacht ik zo. Dus nog maals als je er niets vanaf weet hou dan gewoon je mond.

ah nu snap ik waarom je zo reageer IJsbrandt lol
Profiel IJsbrandt:

Don't Touch Our Personal Ally's:


♥ Twansem
♥ Lova Namid

Heb ik je vriendje twansem teveel gepest?:O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ah nu snap ik waarom je zo reageer IJsbrandt lol
Profiel IJsbrandt:

Don't Touch Our Personal Ally's:


♥ Twansem
♥ Lova Namid

Heb ik je vriendje twansem teveel gepest?:O

Lalalalala! Hoor ik een mug?

Ach kom op, denk eens na. En niet alleen Twan (Brother) en Lova zijn mijn frends, ik kan er nog een heleboel opzeggen. Goed hoor, *BL²* oplichten, en later ontkennen
 
Bovenaan