Nieuw =OT= gaat ~EW~ opeten

DeletedUser19123

Guest
Lalalalala! Hoor ik een mug?

Ach kom op, denk eens na. En niet alleen Twan (Brother) en Lova zijn mijn frends, ik kan er nog een heleboel opzeggen. Goed hoor, *BL²* oplichten, en later ontkennen

Je bent de zwakste schakel. tot ziens.....
 

DeletedUser19123

Guest
Oeh.. Wie is hier nou de zwakste schakel? Jij licht heel BL² op... en later ontken je nog.. Zeg nou zelf.

Uh volgens mij gaat het hier over EW en =OT= als je wil verwijten doe dat dan lekker via pm ofzo. of open een nieuwe post. Daarbij heb ik al gezegt dat bl op de hoogte was maar als jij dat oplichten vind is dat jou probleem en niet de mijne.

Uh volgens mij gaat het hier over EW en =OT= als je wil verwijten doe dat dan lekker via pm ofzo. of open een nieuwe post. Daarbij heb ik al gezegt dat bl op de hoogte was maar als jij dat oplichten vind is dat jou probleem en niet de mijne.

Daarbij speel ik mijn eigen spel en die past het beste bij =OT= die tenminste niet bang zijn om aan te vallen zoals de meeste stammen dat wel zijn. waaronder die van jezelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lawl, grote oorlog, want =OT= kan het in een stortende Bren in een keer wel aan :rolleyes:
Nu ~bren~ niet zo goed blijkt te zijn durven ze in een keer wel. Ben benieuwd wat ze dan doen tegen BP|CM als wij naast ze liggen.

(PS: eerste aanvragen van =OT= zijn al binnen bij ons hoor ;) )
 

DeletedUser

Guest
Lawl, grote oorlog, want =OT= kan het in een stortende Bren in een keer wel aan :rolleyes:
Nu ~bren~ niet zo goed blijkt te zijn durven ze in een keer wel. Ben benieuwd wat ze dan doen tegen BP|CM als wij naast ze liggen.

(PS: eerste aanvragen van =OT= zijn al binnen bij ons hoor ;) )

dit heeft niets met bren te maken, het gaat erover dat we 'EW op gaan eten'
 

DeletedUser

Guest
Lawl, grote oorlog, want =OT= kan het in een stortende Bren in een keer wel aan :rolleyes:
Nu ~bren~ niet zo goed blijkt te zijn durven ze in een keer wel. Ben benieuwd wat ze dan doen tegen BP|CM als wij naast ze liggen.

(PS: eerste aanvragen van =OT= zijn al binnen bij ons hoor ;) )

dan moet je lekker die leden nemen,...kan ons weinig bommen, blijven enkel de strijders over.

en BP|cm ligt al tussen ons door hoor, maar die dorpen zijn van een ex OT lid dus die liggen prima daar,...maar geloof me nou maar dat wij echt niet bang zijn voor jullie,....want we zijn voor niemand bang:cool:

en brenn! tja wat moet ik zeggen alle vv's die ik gedraaid heb,.. hebben geen dorp verloren tegen brenn,... maar toch bij elke edel aanval die ik verstuur naar brenn is gelijk dorpswinst. en geloof dat we met het vorige =OT= op ruime winst stonden tegen brenn
 

DeletedUser11706

Guest
dan moet je lekker die leden nemen,...kan ons weinig bommen, blijven enkel de strijders over.

en BP|cm ligt al tussen ons door hoor, maar die dorpen zijn van een ex OT lid dus die liggen prima daar,...maar geloof me nou maar dat wij echt niet bang zijn voor jullie,....want we zijn voor niemand bang:cool:

en brenn! tja wat moet ik zeggen alle vv's die ik gedraaid heb,.. hebben geen dorp verloren tegen brenn,... maar toch bij elke edel aanval die ik verstuur naar brenn is gelijk dorpswinst. en geloof dat we met het vorige =OT= op ruime winst stonden tegen brenn

ruime winst...

heb jij iets gedronken ofzo ? :D


Lawl, grote oorlog, want =OT= kan het in een stortende Bren in een keer wel aan :rolleyes:
Nu ~bren~ niet zo goed blijkt te zijn durven ze in een keer wel. Ben benieuwd wat ze dan doen tegen BP|CM als wij naast ze liggen.

(PS: eerste aanvragen van =OT= zijn al binnen bij ons hoor ;) )

ik ben het volledig met je eens :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16899

Guest
Wow.. BP|CM valt Bren aan in ineens durft de terrorbende ook een grote bek te trekken tegen Bren.. Veel succes hoor..
Hopen dat BREN daar terein wint. Kunnen wij weer wat verder
 

DeletedUser11706

Guest
Wow.. BP|CM valt Bren aan in ineens durft de terrorbende ook een grote bek te trekken tegen Bren.. Veel succes hoor..
Hopen dat BREN daar terein wint. Kunnen wij weer wat verder

we hebben BP|Cm supporters xD :D
 

DeletedUser

Guest
Wow.. BP|CM valt Bren aan in ineens durft de terrorbende ook een grote bek te trekken tegen Bren.. Veel succes hoor..
Hopen dat BREN daar terein wint. Kunnen wij weer wat verder

jij heb ook het geheugen van een goudvis,... =OT= was voordat het uit elkaar viel al tegen brenn bezig en nu zijn we weer terug bij elkaar en gaan we weer tegen brenn.

en als er een andere stam naast ons lag zouden we die ook aanvallen
 

DeletedUser11706

Guest
jij heb ook het geheugen van een goudvis,... =OT= was voordat het uit elkaar viel al tegen brenn bezig en nu zijn we weer terug bij elkaar en gaan we weer tegen brenn.

en als er een andere stam naast ons lag zouden we die ook aanvallen

wel toevallig dat jullie weer samen gaan op het moment dat BP|CM ons aanvalt hé :D
 

DeletedUser

Guest
wel toevallig dat jullie weer samen gaan op het moment dat BP|CM ons aanvalt hé :D

ja heel toevallig zelfs,.. ik dacht weet je wat ik richt =OT= weer op en dan gaan we net als BP|CM brenn aanvallen:confused: shit heb je ons weer door:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
als je ons zo graag wilt aanvallen, waarom zorg je dan 1st voor 'n NAP ? :D

nap??? met jullie,...zou niet weten waarom ik dat zou doen!

mss me co maar niet ik,.. ik speel nu zelf pas een maand op dit account,.. en ik heb je niks gevraagd in ieder geval
 

DeletedUser11706

Guest
nap??? met jullie,...zou niet weten waarom ik dat zou doen!

mss me co maar niet ik,.. ik speel nu zelf pas een maand op dit account,.. en ik heb je niks gevraagd in ieder geval

jij niet, maar je stamgenootjes wel, krijg zelfs al aanvragen binnen voor persoonlijke NAP's, en dan zeg jij dat iedereen wil aanvallen :D
 

DeletedUser11706

Guest
wie heeft je een NAP gevraagd?

barendenvan, en nu kun je vertellen dat hij daar de functie niet voor heeft of van die zever, maar dan is het aan de leiding om je leden onder controle te houden... :rolleyes:
 

DeletedUser19123

Guest
leiding? hebben we een leiding nodig? volgens mij zijn we allemaal wijs genoeg om te weten wat goed is of niet?
 

DeletedUser

Guest
barendenvan, en nu kun je vertellen dat hij daar de functie niet voor heeft of van die zever, maar dan is het aan de leiding om je leden onder controle te houden... :rolleyes:

ooh me broertje,... tja die zegt weleens wat,..maar doet uiteindelijk toch weer wat ik zeg,.. en volgens mij houdt ie zich ook niet echt aan een nap tegen jullie.:p
 
Bovenaan