nieuw op w22

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hoi,

Ik ben nieuw op w22, en ik moet zeggen, ik ben geschokt. Het niveau op deze wereld is gewoon weg verbazingwekkend. Mijn ogen puilen ervan uit. In mijn gehele tw-carrière ben ik dit maar af en toe tegengekomen.

Aangezien ik dit bij Fear! nu voor het eerst heb gezien, wil ik graag dit topic aan hen opdragen.

Serieus mensen, wat is er aan de hand? Waarom dit niveau? Is dat tegenwoordig normaal? Moet ik anders maar gaan bij leren en me aan gaan passen?
Front dorpjes niet stacken, niet scouten en een massa zonder enige opbouw of iets anders qua gedachte er achter. Sorry, dit zijn tactieken die je van een 10 dorpjes noob verwacht die vervolgens in de RIM wordt geëdelt. Maar niet bij een wereld die zo ver gevorderd is.

Met vriendelijke groeten,
uw buurman.
 

DeletedUser

Guest
In dat geval mag je even met concrete voorbeelden gaan komen mijn vriend met een veel te grote mond voor een nieuweling in deze wereld...
 
Reactiescore
2.478
Ik ben benieuwt bij wie je het zag :eek:

PM mij ff ;)
 
Reactiescore
2.478
Maar trepaulo jij hebt op W29 gespeeld als ik me niet vergis?
 
Reactiescore
81
Haha leuk om je weer eens te zien. :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser62248

Guest
Jij ook welkom xd Eventuele ongeorganiseerde massa's zijn wss gewoon de massa's die uit gemakzucht zijn uitgevoerd. Laatste tijd is er namelijk toch niet zoveel weerstand voor Fear! :p
 

DeletedUser69459

Guest
Hoi,

Ik ben nieuw op w22, en ik moet zeggen, ik ben geschokt. Het niveau op deze wereld is gewoon weg verbazingwekkend. Mijn ogen puilen ervan uit. In mijn gehele tw-carrière ben ik dit maar af en toe tegengekomen.

Aangezien ik dit bij Fear! nu voor het eerst heb gezien, wil ik graag dit topic aan hen opdragen.

Serieus mensen, wat is er aan de hand? Waarom dit niveau? Is dat tegenwoordig normaal? Moet ik anders maar gaan bij leren en me aan gaan passen?
Front dorpjes niet stacken, niet scouten en een massa zonder enige opbouw of iets anders qua gedachte er achter. Sorry, dit zijn tactieken die je van een 10 dorpjes noob verwacht die vervolgens in de RIM wordt geëdelt. Maar niet bij een wereld die zo ver gevorderd is.

Met vriendelijke groeten,
uw buurman.

Als je stacks wilt zien moet je naar het front ~Tnw~ Team! kijken. Vooral naar White Angel.

Deze wereld is trouwens officieel verpest.
 

DeletedUser62448

Guest
Laat jij ons dan maar zien hoe het echt moet.
Je baseert jou mening op een enkel account, waarnaar je de gehele wereld als laag niveau toespreekt.
Een enquête word ook door meerdere personen ingevuld voordat men er een feit van gaat maken.

Welkom trouwends:D
 

DeletedUser59349

Guest
Welkom trepaulo, toch maar voor een terugkeer gekozen? ;)

Daarnaast gelieve niet te veralgemeniseren dan voel ik me ook aangesproken :(

Als je stacks wilt zien moet je naar het front ~Tnw~ Team! kijken. Vooral naar White Angel.

Deze wereld is trouwens officieel verpest.

Oke, doei.
 

DeletedUser56496

Guest
wat me vooral opvalt is, dat als het niveau toch zo slecht is, er geen dorpen worden overgenomen van ons?:s


Zijde 1:
Stammen: Modus, Carpe, ~TNW~
Zijde 2:
Stammen: Fear!, [MB]

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,985
Kant 2: 5,358
Verschil: 3,373

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18,494,071
Kant 2: 49,976,143
Verschil: 31,482,072

chart



bam!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarom wordt mij niet verteld welk front er nu weer zuigt?? xD
 

DeletedUser

Guest
Ohh gaan we weer zo beginnen, Meister was toch wel tikkeltje erger.
 

DeletedUser69459

Guest
Boendal kan er ook wat van hoor. Stacken dat je er bij de laatste clear doorbreekt moet je kunnen.

En dan zwijg ik nog over het dodgen van het achterland :D:D
 

DeletedUser56496

Guest
moest daar nu nog een speler op zitten zou het nice zijn :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan