"Nieuw" Forum

DeletedUser2826

Guest
Ik ben nog aan het bewerken hiervan, als je in de chat komt kan je me je ideen zegen..

--Ik heb je (vandaag) op de chat gecontacteerd (zoals gisteren),
maar aangezien je vandaag op '^afk' stond en ik niet zeker was of je dat dan wel degelijk zou lezen,
Heb ik het hier ook eens gepost:

*de nieuwe 'links' bovenaan, miss in een apart venster laten verschijnen.
*Voor de rest vond ik het ook beter wnr aankondigingen 'apart' stonden, was overzichtelijker, en de "aankondigingen" horen toch wat aparter vindt ik.

--En miss een fout in het forum: bij de ondertiteling van "Aankondigingen" is er precies een "enter" teveel

--De delen (bij het forum bovenaan)
Hoofdpagina
Hulp-Paginas
Spelregels
Forumregels
Forum doorzoeken
, kan je miss in 2rijen plaatsen, dit wil zeggen:
Hoofdpagina-----------------Forumregels
Hulp-Paginas-----------------Forum doorzoeken
Spelregels
Langs de ene kant de delen van het "spel" en de andere kant de delen van het 'forum', dit omdat deze nogal opéénstaan en nogal dicht de onderkant en bovenkant van dit kadertje raken.

Ideen = Ideeën ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bedankt voor het feedback!

de nieuwe 'links' bovenaan, miss in een apart venster laten verschijnen.
Heel goed punt, de hulp-paginas/spelregels/forumregels komen nu in een nieuwe venster; de hoofdpagina-link en de zoeklink blijven zo als het is (ik hoop dat is zinvol).

Voor de rest vond ik het ook beter wnr aankondigingen 'apart' stonden, was overzichtelijker, en de "aankondigingen" horen toch wat aparter vindt ik.

En miss een fout in het forum: bij de ondertiteling van "Aankondigingen" is er precies een "enter" teveel
Dit hoort zamen; ik wil die aankondigingen niet zo graag helemaal apart hoe het vroeger was, maar ook niet direct bij de andere fora. Daarom heb ik een paar regels extra eronder gezet, dit is helaas geen optimale oplossing. Ik zal dit nog veranderen als ik iets beter vind (ik zelf kan alleen beperkt dingen veranderen).

De delen (bij het forum bovenaan) kan je miss in 2rijen plaatsen. Langs de ene kant de delen van het "spel" en de andere kant de delen van het 'forum', dit omdat deze nogal opéénstaan en nogal dicht de onderkant en bovenkant van dit kadertje raken.


Ideen = Ideeën
In dit geval een typo en geen taalgebrek ; )

Hier nog een kleine uitleg van de Afgekeurde ideeen.

Graag verder feedback. Ookal ben ik niet online of 'afk', je kan me mededelingen sturen, ik lees het als ik weer aan de computer zit (maar schrijf dan meer als 'ben je er?' of 'hallo?' ; )

Groetjes, klovadis
Leiding tribalwars.nl
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik de blauwe skin, en de beige kadertjes daarbij vloeken nogal :D
 

DeletedUser2826

Guest
Sorry voor het weer bovenhalen van dit oude topic.

Nog enkele ideetjes:

--> Een link naar tw-tools plaatsen.

--> De gastingang toegankelijker maken:
>> Nu moet men eerst naar tw-tools* > speler/stam kiezen > gastingang nemen.
Met dit bedoel ik dat je op de hoofdpagina van tw/forum/in spel een link ziet waar staat Gastingang, dit is handig om bij links te gebruiken, voor andere mensen van andere werelden, ...

*Tw-tools werkt ook niet naar behoren bij mij
 
Reactiescore
2.490
Sorry voor het weer bovenhalen van dit oude topic.

Nog enkele ideetjes:

--> Een link naar tw-tools plaatsen.

--> De gastingang toegankelijker maken:
>> Nu moet men eerst naar tw-tools* > speler/stam kiezen > gastingang nemen.
Met dit bedoel ik dat je op de hoofdpagina van tw/forum/in spel een link ziet waar staat Gastingang, dit is handig om bij links te gebruiken, voor andere mensen van andere werelden, ...

*Tw-tools werkt ook niet naar behoren bij mij

--> tw-tools is geen tool door ons gemaakt, echter staan er nu wel links op de betreffende pagina's maargoed. In de hulp kan wel misschien ergens een link

--> tw--tools is niet door ons gemaakt, wij betalen de servers ook niet, je kan altijd doneren als je wilt dat tw-tools naar behoren werkt.

ter informatie
www.tribalwars.nl --> statistieken --> gastingang.
 

DeletedUser2826

Guest
Doneren :rolleyes: , dat ga ik nu niet doen hoor ^^.
En ik weet niet of het alleen bij mij is maar de 'nieuwe geïmplenteerde tw-tools geeft een foutmelding wnr ik erop klik.

Dat van de statistieken > gastingang wist ik nog niet, bedankt daarvoor, aangezien tw-tools soms nogal lang duurt om te laden.

--> tw-tools is geen tool door ons gemaakt, echter staan er nu wel links op de betreffende pagina's maargoed. In de hulp kan wel misschien ergens een link

Ik bedoel bv: een link vanaf het spel, bijvoorbeeld naast 'Forum' en 'Chat' 'Ranglijst', dat rijtje bedoel ik.
 
Reactiescore
276
Lijkt me overbodig; je kunt het adres zelf intypen, in je snelbar instellen (PA) of in de snelbar van je browser instellen. Eventueel kun je een tw-tools link in het spel aanklikken en van daaruit naar de hoofdpagina gaan.
 

DeletedUser2826

Guest
Lijkt me overbodig; je kunt het adres zelf intypen, in je snelbar instellen (PA) of in de snelbar van je browser instellen. Eventueel kun je een tw-tools link in het spel aanklikken en van daaruit naar de hoofdpagina gaan.
Okéj, was maar ideetje. ;)

Wel dan denk ik dat men post ontleed is :) en er niets meer is.

Bedankt beide voor het snelle antwoord
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan