[Afgekeurd] Nieuw Forum

Reactiescore
1.367
Als je het AF een toekomst wil bieden dan zul je dat op een andere manier moeten doen. Ontwikkel een ingame- algemeen forum. Op dit ingame-algemeen wereld-forum maak je drie forumstukken; één voor gespam/geouwerhoer, één voor vragen/antwoorden (een soort beter mentorsysteem) en een wereldgerelateerd forum stuk. Op het spam stuk modereer je uitsluitend voor ongepast gedrag, op het vragen/antwoorden forum op 'zinnige' bijdragen.

Wat bereik je hiermee:
- Je betrekt direct alle spelers, goed of slecht, new-gen of old-gen en barrières als een account maken vallen weg.
- De (professionele) communicatie tussen spelers zal enkel groeien en het aantal gebruikers neemt aanzienlijk toe.
- Propaganda zal veel effectiever zijn doordat het meer gelezen zal worden en door iedereen -> dit is een stimulans om het te gebruiken.
- Nieuwe spelers staan in direct contact met andere spelers door zo een ingame forum en kunnen beter geholpen worden dan volgens het mentor systeem, waarbij veel spelers niet eens echt contact zoeken met desbetreffende mentor.

Tuurlijk zitten er veel losse eindjes; denk aan wereldoverkoepelende topics en het intensieve modereren. Het grote voordeel van zo ingame forum ten opzichte van skype is dat er gemodereerd kan worden, dus dat het voor iedereen leuk is. Daarnaast dat je verschillende topics hebt, als je geen spam wilt lezen, sla je dat topic over. In huidige skypechats hoef je geen moeite te doen om iets serieus te vermelden, het is gewoon laagwaardig moddergooien en elke bijlage met wat zinnigs is in dertig seconden weggespammed of zal niet worden gelezen.

Het is tijd voor iets nieuws, contests is trekken aan het een dood paard. De suggestie die ik deed is technisch zeker wel te realiseren lijkt mij, echter zal iemand dat eerst geheel moeten uitwerken en bovenal zal het TW-team er iets in moeten zien.

2 problemen die ik hier zie, je zou als niet speler een ingame account moeten aanmaken. En als je met meerdere mensen op 1 account speelt dan word het AF gebruik een beetje raar.
Maar bij inno zitten slimme mensen, die weten daar, hopelijk, wel een oplossing voor te vinden
 
Reactiescore
2.490
Dit idee is al een aantal keer opgegooid vanuit het Community Management team. Het is helaas niet haalbaar dit te realiseren.
 
Bovenaan