Niets is wat het lijkt

DeletedUser63354

Guest
Weet je dat ik niet eens snap waar dit topic over gaat :p kijk die beginpost, waar wilt hij eigenlijk heen :p?
 

DeletedUser63354

Guest
Owh fijn dat er eerst 13 pagina's spam tussen de opening en de eindelijke verklaring van dit topic zitten dan.
 

DeletedUser68345

Guest
Wellicht het grote plan van de RIM stammen, hun voorbereiding zal bijna gereed zijn.
En dan --Magic--, ik verwacht er wel wat van en ben benieuwd hopelijk kreeg ik niet te veel slaag.
 

DeletedUser63354

Guest
als je goed achter de 1ste post kijkt zijn dara wat plekken gereserveerd
alleen een zon blije gozer heeft het laatste part verneukt:)

Dat heb ik gezien ja. Maar als die niet ingevuld worden heeft dat niet zoveel zin nee. Ik begrijp tot nu toe van de openingspost dat bibs een een grote macht op w33 is. En blijkbaar is dat slecht/verkeerd? Ik zie graag een GOED stukjr propaganda op dit forum waar iedereen elkaar maar zwart maakt.
 

DeletedUser64057

Guest
Dat heb ik gezien ja. Maar als die niet ingevuld worden heeft dat niet zoveel zin nee. Ik begrijp tot nu toe van de openingspost dat bibs een een grote macht op w33 is. En blijkbaar is dat slecht/verkeerd? Ik zie graag een GOED stukjr propaganda op dit forum waar iedereen elkaar maar zwart maakt.

je wens is uitgekomen part 2 is verschenen
 

DeletedUser

Guest
Hoop toch dat de volgende delen wat spannender en wat langer zijn, dit is ff 10 seconden een tekst zonder interpunctie lezen en kloar :confused:
 

DeletedUser56859

Guest
uhm kan aan mij liggen hoor maar wat willen jullie hiermee bereiken zie dat niet echt :)
 

DeletedUser64057

Guest
Hoop toch dat de volgende delen wat spannender en wat langer zijn, dit is ff 10 seconden een tekst zonder interpunctie lezen en kloar :confused:

ja klopt maar meost even aanvallen de deur uit gooien en als ik jullie pas laat info geef is blurrie er al mee aangekomen:D
 

DeletedUser

Guest
Hoop toch dat de volgende delen wat spannender en wat langer zijn, dit is ff 10 seconden een tekst zonder interpunctie lezen en kloar :confused:

Uiteindelijk wint kwaliteit het van kwantiteit. De alliantie tegen bibs is nu een aantal koppen groter. Zullen nog wel meer stammen komen die in de aanvalsvreugde willen delen.

Of dit een garantie voor succes is valt af te wachten. De vraag is heeft bibs meer kwaliteit dan louter en alleen farmen, waar na verloop van tijd de positieve effecten minder van worden.

Mocht dat niet het geval zijn, dan zal bibs het einde van de zomer niet halen.
 

DeletedUser63354

Guest
Part 2

het is dan eindelijk zover part 2 is verschenen deze omdat zojuist de stam + CK + de oorlog heeft verklaard aan bibs en alle anderen stammen aan onze zijde snel de stats zullen joinen

ik presenteer u de oorlogverklaring:
De stam is in oorlog met Be Ironic, Be Smart!

Oorlogsnaam: Summer of love

Verklaring:
Een zomer vol liefde dat belooft het te worden grote legers zullen bezoeken brengen aan de ander hun kastelen en vriendschappen zullen ontstaan en ongetwijfeld ook afbreken

verder rest ons te melden dat we jullie succes wensen en vergeet niet af en toe gewoon eens lekker een terrasje te pakken en te genieten van de zon

mvg orcwarlord6 & schasbad

volgende week is er ongetwijfeld voldoende om weer over te schrijven voor nu stop ik er weer mee omdat mijn aanvallen de deur uit moeten

mvg mwimp

Ik vroeg om een goed stukje propaganda :p dus mijn wens is niet uitgekomen!
 

DeletedUser64057

Guest
Ik vroeg om een goed stukje propaganda :p dus mijn wens is niet uitgekomen!

nou hou sorry dan ik heb echt geen tijd voor geneuzel momenteel:)
echt grote stukken kan ik er niet van maken ik ben niet zon onzin schrijver als blur die er een gigantisch verhaal kan maken en er inhoudelijk eigenlijk vrij weinig zegt mijn teksten zijn meestal duidelijker en korter
daarom wachte ik ook liever tot er meer was maar wil jullie wel mee laten genieten
 

DeletedUser63354

Guest
nou hou sorry dan ik heb echt geen tijd voor geneuzel momenteel:)
echt grote stukken kan ik er niet van maken ik ben niet zon onzin schrijver als blur die er een gigantisch verhaal kan maken en er inhoudelijk eigenlijk vrij weinig zegt mijn teksten zijn meestal duidelijker en korter
daarom wachte ik ook liever tot er meer was maar wil jullie wel mee laten genieten

T was een grapje jelle :p
 
Bovenaan