[Niet Officieël] Enquête - Jullie mening over Tribalwars

DeletedUser659

Guest
Re: Enquête - Jullie mening over Tribalwars

ingevuld
 

DeletedUser11726

Guest
Re: Enquête - Jullie mening over Tribalwars

ingevuld, welke dag speel je het meest, heb ik eigelijk gelogen, ik speel elke dag evenveel ma da kon je niet aanvinken
 

DeletedUser

Guest
Re: Enquête - Jullie mening over Tribalwars

ik heb hem ingevuld
 

DeletedUser15630

Guest
Re: Enquête - Jullie mening over Tribalwars

Dit is een weinig-informatieve enquete zou ik zo zeggen. Je mocht wel wat meer doelgerichter te werk gaan en wat dieper op sommige onderwerpen ingaan. De uitslagen van deze enquete zal weinig tot niet informatief zijn, en zal uiteindelijk leiden een analyse van algemeen gekende conclusies van de modale speler, waarvan iedereen reeds het antwoord wist. Toch een goed initiatief, maar kon best uitgebreider...
 

DeletedUser

Guest
Re: Enquête - Jullie mening over Tribalwars

:) vind het toch wle nog knap gedaan voor de eerste keer:) mischien dat je samen met het tw weekblad anders een wat uitgebreider enquete kunt houden;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Enquête - Jullie mening over Tribalwars

ingevuld.

Over het TWw, ik snap dat niet helemaal, wat bedoel je precies?
 

DeletedUser

Guest
Re: Enquête - Jullie mening over Tribalwars

ingevuld, welke dag speel je het meest, heb ik eigelijk gelogen, ik speel elke dag evenveel ma da kon je niet aanvinken

Ligt 't aan mij of ben ik die vraag helemaal niet tegengekomen? xD
 

DeletedUser2881

Guest
Re: Enquête - Jullie mening over Tribalwars

Effe een paar opmerkingen, of vragen

Wat ga je met de uitkomsten doen?
Waarom doe je dit?

En nog een mededeling, je gebruikt inhouden van Tribalwars zonder de vermelding.
Ben er van bewust dat dit niet mag
 

DeletedUser15630

Guest
Re: Enquête - Jullie mening over Tribalwars

Idd, het logo van Tribalwars gebruiken op je eigen site, zonder vermelding, en zelfs mits gebruik van de server van Tribalwars (link verwijst naar Tribalwars.nl) is illegaal en tegen de regels van dit forum/game!
 

DeletedUser

Guest
Re: Enquête - Jullie mening over Tribalwars

Ook ingevuld, alhoewel speel ik met meerdere accounts, dus heb ik op de 1ste vraag gewoon mijn AF-account gezet.
 

DeletedUser

Guest
Rofl, gemaakt, maar haal dit soort dingen voortaan eerst even door de spellingscontrole.
 

DeletedUser

Guest
Re: Enquête - Jullie mening over Tribalwars

Ik wil gewoon weten wat jullie van tribalwars vinden

Denk dat je dan beter een topic kan openen dan zo iets starten.
Je verzamelt gegevens van spelers, dit is volgens mij niet de bedoeling.
Je slaat de gegevens ook op, hoe weten wij wat jij er mee doet? ook onze ip adressen sla je op daar ben ik het dus niet mee eens.
Een Enquête is bedoeling voor een mening niet om gegevens te verzamelen...

Hoe moeten wij nu weten wat de rest van tw over tw vindt? gaat nergens over zo.
Wat als ik nou wil dat mijn gegevens niet gebruikt worden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Enquête - Jullie mening over Tribalwars


Sorry dat ik off-topic ga.. maar wat voor onzin staat er nu eigenlijk in je handtekening?

"De filosoof is onderrichter dan de ezel, maar de ezel is nuttiger dan de filosoof."
 

DeletedUser

Guest
ingevuld:D

krijgen we ook tussenstanden te zien en is er een einde aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3750

Guest
Re: Enquête - Jullie mening over Tribalwars

Sorry dat ik off-topic ga.. maar wat voor onzin staat er nu eigenlijk in je handtekening?

"De filosoof is onderrichter dan de ezel, maar de ezel is nuttiger dan de filosoof."

Tjah, dat zijn uitspraken van mensen die denken dat ze ook maar enig benul hebben van wat filosofie nou eigenlijk inhoudt :rolleyes:
 
Bovenaan