NICE ULT AMUMU WE DAGEN JE UIT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
853
Prima, voeg me toe en ik zal je berichtje doen wanneer we spelen.

Tijd + stream link zullen nog op AF komen!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik wil wel even zeggen dat dit soort niet tw-gerelateerde uitdagingen geen gewoonte moeten worden op een wereldforum.

Deze sta ik toe, aangezien iedereen weet dat NUA zichzelf tot LoL goden hebben verklaard, dus deze uitdaging vind ik wel gepast en grappig, maar voortaan kunnen ze inderdaad op het vrije forum.
 
Reactiescore
2.506
Wat hebben jullie toch een lieve mod die dit toelaat.
 
Reactiescore
603
& sowieso word dat weken of maanden wachten tot iedereen een 5v5 kan lol
komt er nooit van :p
 
Reactiescore
2.506
Ik wil jullie niet op ideeën brengen en sta niet voor de consequenties in, maaarreeuhh

#MinecraftBattles
#PokemonGOEvent
 
Reactiescore
853
Ik wil jullie niet op ideeën brengen en sta niet voor de consequenties in, maaarreeuhh

#MinecraftBattles
#PokemonGOEvent
ik zal je niet tegenhouden, denk dat het best een leuk element kan toevoegen aan het spel tussen stammen als er competities naast TW gehouden zouden worden :p
 
Reactiescore
2.506
ik zal je niet tegenhouden, denk dat het best een leuk element kan toevoegen aan het spel tussen stammen als er competities naast TW gehouden zouden worden :p

Klopt, maar hier in het spelenforum voor en niet een wereldfora, althans zo kijk ik ertegenaan.
 
Reactiescore
853
Klopt, maar hier in het spelenforum voor en niet een wereldfora, althans zo kijk ik ertegenaan.
Als het een strijd tussen de stammen zou zijn is het in principe toch wereld gerelateerd? Ik denk dat er een heleboel mensen het leuk zouden vinden om naast TW wat meer competitie te hebben tussen stammen, op W43 hadden we onderling een OSM competitie. Dit heeft niks met TW zelf te maken maar kan toch iets meer leven brengen in het momenteel nogal dode AF.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan