NF vs Sea.

DeletedUser55869

Guest
yep als het bb's worden door block blijven de troepen die er al zijn, als het bb's worden door eigen delete krijgt het lege dorp troepen volgens de punten , de volle dorpen behouden hun troepen.

Is het niet omgekeerd?
Want op w7 blijven de troepen van mensen die stoppen.
 

DeletedUser47948

Guest
yep als het bb's worden door block blijven de troepen die er al zijn, als het bb's worden door eigen delete krijgt het lege dorp troepen volgens de punten , de volle dorpen behouden hun troepen.

het is net omgekeerd ...
 

DeletedUser55869

Guest
oke , ik dacht dat ie met groote mond nf bedoelde , stond achter z'n zin, puntjes er tussen , vandaar.

Maar je hebt een punt , auch! heeft ook schitterend werk geleverd.

Hij vindt daadwerkelijk dat NF een grote mond heeft; maar hij zegt ook dat jullie die grote mond waarmaken.
 

DeletedUser

Guest
best raar eigelijk , bij mijn weten zijn de monden van onze leden niet groter dan van andere mensen , kunnen ook maar 32 tanden in hoor :p
 

DeletedUser56454

Guest
'k wist niet dat je de statistieken kon veranderen , als je dan wil reageren jasper maakt dan dat de stats juist zijn , 2 verloren dorpen op je naam ipv 0

en dat men mensen niet kleineert, dit is ten eerste een oorlogsspel , noemt men propaganda en demotiveren van de tegenstander +over jolien20 en cmoimil , zij verdienen geen respect , zitten/zaten met dubbel account en zijn zodoende door support op hun plaats gezet.



Zijn de stats tegen Auch! , niet tegen jullie. Dus is niets aan veranderd.

En Jolien en Cmoinil hadden geen dubbel account, ze kennen elkaar gewoon IRL en hadden vergeten internetverbinding delen aan te duiden toen ze samen bij 1 van de 2 thuis op de pc zaten...
 

DeletedUser55869

Guest
Zijn de stats tegen Auch! , niet tegen jullie. Dus is niets aan veranderd.

En Jolien en Cmoinil hadden geen dubbel account, ze kennen elkaar gewoon IRL en hadden vergeten internetverbinding delen aan te duiden toen ze samen bij 1 van de 2 thuis op de pc zaten...

Ik geloof niks zolang er geen duidelijkheid is.
Alleen dat ze geblokkeerd zijn :D
 

DeletedUser56594

Guest
Zijn de stats tegen Auch! , niet tegen jullie. Dus is niets aan veranderd.

En Jolien en Cmoinil hadden geen dubbel account, ze kennen elkaar gewoon IRL en hadden vergeten internetverbinding delen aan te duiden toen ze samen bij 1 van de 2 thuis op de pc zaten...

Vertel dat maar aan de mod's, klinkt als een sterk verhaal :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
'k wist niet dat je de statistieken kon veranderen , als je dan wil reageren jasper maakt dan dat de stats juist zijn , 2 verloren dorpen op je naam ipv 0

en dat men mensen niet kleineert, dit is ten eerste een oorlogsspel , noemt men propaganda en demotiveren van de tegenstander +over jolien20 en cmoimil , zij verdienen geen respect , zitten/zaten met dubbel account en zijn zodoende door support op hun plaats gezet.

zitten niet met een dubbel acc =) zitten soms samen op kot en waren vergeten verbinding te delen =)
 

DeletedUser

Guest
Vertel dat maar aan de mod's, klinkt als een sterk verhaal :rolleyes:

wel als de mod's slim genoeg zijn kunnen ze vaak genoeg zien dat ze tegelijk online waren met totaal verschillende ip's op een totaal andere locatie =) Maarja geen idee of ze hiervoor moeite gaan doen ^^
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser55869

Guest
Jammer dat je niet kon zien wat er in stond, nauwelijks wat verloren. Maarja wat moet ik van een stel noobs verwachten:eek:

Overigens ben ik nu boos op jullie! door jullie heb ik die verdediger van de dag op 1.000 Troops teweinig niet binnengehaald. Kon er nou niet 1cleartje bij?!:mad::p

Wat een stoute jongens toch van Sea. :(
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat je niet kon zien wat er in stond, nauwelijks wat verloren. Maarja wat moet ik van een stel noobs verwachten:eek:

Overigens ben ik nu boos op jullie! door jullie heb ik die verdediger van de dag op 1.000 Troops teweinig niet binnengehaald. Kon er nou niet 1cleartje bij?!:mad::p

zou maar erg zijn als je veel had verloren :) 3 clears die 40+ uren lopen xD

en jammer van de award maar zo gaat het ook bij jasper al 3 dagen :rolleyes:
 
Bovenaan