NF vs Sea.

DeletedUser

Guest
Ram, Wicked Sick! (420|310) , C34
Herkomst Speler: flopper99
Dorp: Wicked Sick! (420|310) C34
Doel Speler: Overgaauw
Dorp: Groningen 055 (483|372) C34
Aankomst: 04.06.11 09:23:43:143

De naam zegt al genoeg over deze aanval:eek:
 

DeletedUser

Guest
Zoals je ziet :)
Met een goede teamwork zal de overmacht van Auch en NF vermoedelijk winnen :)

Is niet NF die aan Auch! vraagt of ze mee willen doen. IMO zou Auch! zelf nog even een topic aan moeten maken, want de credits gaan in mijn geval geheel naar NF!

Vandaar ook dat ik alleen zal kijken naar statistieken die NF zal plaatsen, die zullen ongetwijfeld, no offense Auch!, minder noob zijn dan die van Auch!
 

DeletedUser

Guest
Is niet NF die aan Auch! vraagt of ze mee willen doen. IMO zou Auch! zelf nog even een topic aan moeten maken, want de credits gaan in mijn geval geheel naar NF!

Vandaar ook dat ik alleen zal kijken naar statistieken die NF zal plaatsen, die zullen ongetwijfeld, no offense Auch!, minder noob zijn dan die van Auch!

Bedankt dat je ons noob noemt. En ja het klopt, meer en deels komt nu van NF af, en de rede kun je zelf ook bedenken maarja, blijkbaar ben je daar, no offence gate, te noob voor.
Wij zijn nog maar net begonnen. NF is al tijdje bezig. Wij liggen allemaal redelijk ver dus een stam aanval heeft tijd nodig. En intussen tijd hebben we er al 1 gedaan, die gezorgt heeft dat de kant aan NF redelijk leeg was, zodat zij konden edelen.

Het is een team oorlog. NF helpt ons, Wij helpen NF
 

DeletedUser55869

Guest
Bedankt dat je ons noob noemt. En ja het klopt, meer en deels komt nu van NF af, en de rede kun je zelf ook bedenken maarja, blijkbaar ben je daar, no offence gate, te noob voor.
Wij zijn nog maar net begonnen. NF is al tijdje bezig. Wij liggen allemaal redelijk ver dus een stam aanval heeft tijd nodig. En intussen tijd hebben we er al 1 gedaan, die gezorgt heeft dat de kant aan NF redelijk leeg was, zodat zij konden edelen.

Het is een team oorlog. NF helpt ons, Wij helpen NF

Ik vind de verspreide toestand van Auch! juist goed.
Veel edelruimte waardoor je niet op elkaars kap kunt zitten van: "jij edelt in mijn cluster!".
 

DeletedUser56594

Guest
één ding staat vast: Het gaat nu wel heel erg makkelijk :D Volle clears worden gekilled lijkt wel of sommige in Sea. het opgegeven hebben :eek:

Treintjes met Bijlsnelheid, clears zonder rammen etc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
één ding staat vast: Het gaat nu wel heel erg makkelijk :D Volle clears worden gekilled lijkt wel of sommige in Sea. het opgegeven hebben :eek:

Treintjes met Bijlsnelheid, clears zonder rammen etc.

Mooie handtekening:cool:
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller: tiger18
Herkomst: 033 tiger (457|351) C34

Aantal: 0 0 4213 0 108 1321 471 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 4213 0 64 1321 471 0 0 0 0 0


Sorry Sea, maar jullie failen echt.
 
Bovenaan