NEXT OCMW k67OAD UW tegen E

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser17372

Guest
Daar vertrouw ik op, ik had alleen meer verwacht Furian... trouwens hoop dat jou edels ook in de mijne verschijnen.

jouw Edels in de mijne verschijnen?
Wees gerust, ze gaan op tour bij jouw dorpen, dat er af en toe een Edeltreintje valt omdat je uberhaupt iets doet, verbaasde mij ook al, normaliter zijn ex-UW leden nog simpeler dan Interns te bemachtingen.
 

DeletedUser17372

Guest
Allebei: Geen woorden maar daden. Ga eens vechten.

lol
typische spuit 11 weer.
Je behoort niet eens tot 1 v/d stammen in dit topic, gelieve dus nutteloos commentaar als dat voor je te houden, aangezien je TW stats absoluut niet gebruikt om je argumenten te staven, dus shhhtttt.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb alle oorlog stats genomen. Als je niet alle neemt zie je niet waar de prio's liggen. Die liggen momenteel niet bij een van deze. Dus hier wordt verdedigd en elders aangevallen. Deze stats zijn dus de beste.
 

DeletedUser17372

Guest
omdat ze een NAP zijn aangegaan

dat krijg je ervan als je bondgenoten verraad zoals UW deed, maak je geen vrienden mee. Next heeft het altijd correct gespeeld, geen leugens en bedrog, daar waar oud UW spelers wel mee doorspekt zijn.

Ik kan een waslijst manco's aan de instelling van ex-UW leden geven, en leugens en bedrog van hun nieuwe stam, TWR zijnde.
Nu boeit dit allemaal weinig, voedt alleen maar mijn propagandamachine, maar word gewoon is beter in het spel TribalWars, lees anders het boek "TW voor dummies", altijd goede aanrader ^^

Met alle respect, maar je bent aan het lucht happen.

Ik snap niet waar je het uberhaupt vandaan haalt, er is niets geen planning tegen EM.

Lees je eigen forum dan maar is beter is mijn advies ;-)
<<zonder enig respect

Fuseer ook nog met K32 is mijn advies, versterkt jullie cluster goed zoals UW dat ook doet, en haak FFC ook gelijk aan, als je toch bezig bent, dan zitten alle targets in 1 stam, zoekt veel makkelijker statistieken op enzo straks ^^

@iddo Manoah; organiseer anders met al jullie BG's en NAP's een paintball toernooi, leer je gelijk heel W7 kennen, EM daagt alleen spelers uit binnen de grenzen en regels van TW ingame, geen frustratie uitingen in real life, dus we slaan jouw uitnodiging zodoende af ^^

Los van de bovenstaande propaganda oorlog, lets fight this out ingame, maar em, probeer wat beter je best te doen, ik zou bijna gaan stoppen door het complete gebrek aan ruggengraat en uitdagingen :(

-------------------
Evolution distinguishes itself by adapting to new environments and surpassing challenges. Mushrooms evolve from fungui into adaptive forms of life which can persist even the most hostile environments.

Eternity does not evolve how ever, it persists. A never ending, ongoing force of the Universe which will surpass all.

Combine these two elements, and a new Tribal Wars Evolution has arisen. A form of life which can prosper for Eternity under the most brutal and the harshest of environments.

»EM« proudly present; The Tribal Wars Evolution Theory.
 

DeletedUser

Guest
wow ik wist niet dat je zoveel nuttenloze dingen in 1 post kon zetten en er daarbij zeggen ga ingame uitvechten terwijl het enige dat ik zie is dat jij het hier uitvecht.

en ja ik heb er niets mee te maken. maar hou die ruzie ingame en vecht het gewoon uit met je troepjes.

woorden winnen geen dorpjes.
 

DeletedUser17372

Guest
wow ik wist niet dat je zoveel nuttenloze dingen in 1 post kon zetten en er daarbij zeggen ga ingame uitvechten terwijl het enige dat ik zie is dat jij het hier uitvecht.

en ja ik heb er niets mee te maken. maar hou die ruzie ingame en vecht het gewoon uit met je troepjes.

woorden winnen geen dorpjes.

dit bewijst zuiver hoe slecht jij 1 aspect van dit spel snapt dan :p
 

DeletedUser

Guest
leg is uit heb nog nooit iemand een dorpe zien krijgen door bedreigingen. ja een kleine noob kan je miss dreigen tot hij stopt maar dan ben je gewoon zielig.
 

DeletedUser17372

Guest
ik verzoek een slotje op dit onderwerp wegens een recentere posting met stamupdates na fusies and such.
 

DeletedUser

Guest
dank u voor het antwoord ...

en idd de stam e bestaat niet meer dus kan weg.
 

DeletedUser17372

Guest
gelukkig ziet iemand al eindelijk in dat je poep praat

ik negeer gewoon domme vragen, net zoals ik jou al maanden negeer, zie dat meer als "slim met mijn schaarse tijd omgaan".

Moet jij niet paintball sessies gaan organiseren ofzo? :rolleyes:
 

DeletedUser17372

Guest
was je bang om voor je raap geschoten te worden dan

hetgeen wat mij dwarszit, is dat types die mij via pm dreigen "neer te sabelen", waarvoor ik je overigens had kunnen laten bannen for life op TW, daarna ook vrolijk in real willen afspreken, waarbij neppe geweren een hoofdrol spelen.

Noem het een gezonde achterdocht van mijn kant, types zoals jij ver ver ver van alles wat mij dierbaar is te houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan