NEXT OCMW k67OAD UW tegen E

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zag het nut van het paintballen ook niet helemaal....
als ik zoiets doe doe ik dat met vrienden niet met totaal onbekenden van me of je hebt een gebrek aan vrienden of je hebt teveeel vrije tijd....
 

DeletedUser

Guest
Ik weet het wel hoor, neiuwe tactiek van old UW, ze gaan paintballen met ons, laten zich dan ergens beschieten dat ze een kwetsuur oplopen en klagen je dan aan voor de rechter hopende dat je je hele leven blauw betaald zodat je geen internet meer kan bekostigen.

Jaja slimme freakzors!!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik weet het wel hoor, neiuwe tactiek van old UW, ze gaan paintballen met ons, laten zich dan ergens beschieten dat ze een kwetsuur oplopen en klagen je dan aan voor de rechter hopende dat je je hele leven blauw betaald zodat je geen internet meer kan bekostigen.

Jaja slimme freakzors!!:eek:

Eigenlijk gingen we jullie beschieten waardoor jullie dan naar het ziekenhuis moesten dan gingen we de ambulance carjacken, jullie in een krat stoppen, naar de maan zouden sturen, de maan aan flarden schieten om vervolgens jullie accounts over te nemen.



:rolleyes: Zoals Furiannl al zei... dit topic vraagt om een slotje ivm het openen van het andere topic.
 

DeletedUser

Guest
wel een heel ingewikkelde manier om iemand om te brengen wij doen het nogal basic : edelen jullie dorpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan