Next level backstab

Reactiescore
1.094
t boeit niemand, t komt erop neet dat niemand samen wil werken met jou. Denk maar eens na waarom dat zou zijn.
En dat hun de stam verlaten ja wie wilt nou in een stam zitten met iemand die hier alles zelf doet en niks bespreekt binne een stam totaal niks.

Wat een comeback lol. Dit is natuurlijk totaal geen excuus om 1 min na het leaven aan te vallen.

Uit die pms, die een halve dag voor de aanval zijn gezonden blijkt dat hij wel op de hoogte is van de oorlog. Als hij het er zo niet mee eens was had hij dan en daar moeten leaven. Dit is gewoon een pure stab.

Behalve een pm achteraf heb ik nog geen pm gezien waarbij ze hun zorgen uiten over het niet overleggen van stamacties. Dus vooralsnog kan dat hele argument ook niet serieus worden genomen
 
Reactiescore
292
giphy.gif
 
Reactiescore
180
t boeit niemand, t komt erop neet dat niemand samen wil werken met jou. Denk maar eens na waarom dat zou zijn.
En dat hun de stam verlaten ja wie wilt nou in een stam zitten met iemand die hier alles zelf doet en niks bespreekt binne een stam totaal niks.


Allemaal goed en wel dat de persoon in kwestie niet jullie beste vriend is, maar het waren toch stamgenoten?
Dus dit is toch een pure stab? misschien effe daarop reageren ?
 
Reactiescore
1
Allemaal goed en wel dat de persoon in kwestie niet jullie beste vriend is, maar het waren toch stamgenoten?
Dus dit is toch een pure stab? misschien effe daarop reageren ?

Ja ik zeg niet dat t geen stab is. Maar komop ik val een bg aan van hun waar ik niks van wist en kreeg gelijk incomings, terwijl we over samenwerking aan t overleggen waren. Endan val ik klein spelertje aan en is dat ineens bg en krijg ik ze op me . Tuurlijk nicksimon kiest voor mij kijk hoe jij speelt
 
Reactiescore
1
Er kwam hele uitleg en ook dat nicksimon t er niet mee eens dat ze op mij gingen, dat die dan leaved als hun niks bespreken ja tuurlijk.

maar jullie zitten graag in een stam waar niks overlegt wordt he, maar gewoon gedaan en besloten wordt door die zogenaamde leider.
 
Reactiescore
461
Ja ik zeg niet dat t geen stab is. Maar komop ik val een bg aan van hun waar ik niks van wist en kreeg gelijk incomings, terwijl we over samenwerking aan t overleggen waren. Endan val ik klein spelertje aan en is dat ineens bg en krijg ik ze op me . Tuurlijk nicksimon kiest voor mij kijk hoe jij speelt
Je bent over samenwerking aan het praten maar alsnog val je hun aan ? En dan verschiet je ervan als ze jou aanvallen ? of wat moeten wij hier uit afleiden.
Communicatie is key en ik denk dat het hiermee misgelopen is.
 
Reactiescore
1
En ik ben totaal tegen stabbe maar dit is anders nosense deed wat die wil zonder overleg, daar hadden die jongens geen zin in dus zijn ze geleaved
 
Reactiescore
1.094
HAHAHAHAHAH

PM ? Hij heeft hem gelijk geblokkeerd die pm was amders wel verzonden dus peaat niet als je niks weet

Die pm gesprekken van Nonsense en Nicksimon lijkt van 11 uur smorgens, de dag van de aanval. Daarin staat dat nicksimon al weet heeft van de 'oorlog' dus dan lijkt me over en weer aanvallen daar een logisch gevolg van. Als Nicksimon niet mee eens was met de aanvallen op jou, dan had hij op dat moment al de stam moeten leaven. En niet op het moment dat de aanvallen daadwerkelijk plaatsvinden (9 10 en 11 uur savonds en verder), instant leaven en Nonsene aanvallen.

Dat is gewoon een kneiterharde stab.
Daar is overigens niets 'praat niet als je niks weet' aan, want het is simpelweg de pms & gebeurtenissen op chronologische volgorde zetten.

Maar voor iemand die stabt en typt als een analfabeet had ik ook niets meer verwacht dan zo'n kansloze reactie.
Hoop dat je gerekt wordt. Ik zou me schamen om met mensen zoals jou en nicksimon in de stam te zitten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
417
Het is wel raar dat jij, Depth, iedereen de les leest dat men van niks weet zonder met gefundeerde argumenten te komen. De originele post staat vol met bewijsmateriaal waar het bij jouw argumenten nog wel eens mist. Verder ben ik het volledig eens dat dit gewoon een keiharde stab is. Ook vraag ik mij af hoe je een potentiële BG aanvalt als je aan het onderhandelen bent?!?
 
Reactiescore
1
Het is wel raar dat jij, Depth, iedereen de les leest dat men van niks weet zonder met gefundeerde argumenten te komen. De originele post staat vol met bewijsmateriaal waar het bij jouw argumenten nog wel eens mist. Verder ben ik het volledig eens dat dit gewoon een keiharde stab is. Ook vraag ik mij af hoe je een potentiële BG aanvalt als je aan het onderhandelen bent?!?

Ik wist niks af van die bg, als hij me dat had gezegt was niks aan de hand. Kreeg gelijk incomings ja dan ist klaar toch
 
Reactiescore
1
Maar nogmaals tegen iedereen, ik ben ook tegen stabben natuurlijk. Maar ik en nick kennen elkaar al zolang op tw, ver gekomen samen ook op 1 acc. Maar die actie wat nosense gooit op mij terwijl die samen wou werken met me? Hij had pm kunnen sturen of wat dan ook. Hij laat gelijk binnen 5 min 4 man mij aanvallen.. we waren er zowiezo uitgekomen als die me gwn ff gezegt had dat diegene wat ik aanviel een bg van hem was. Voor derest gun ik niemand dat die gestabt wordt maar ik sta hier gwn los van, dat nick binnen 5 min zijn hoofddorp pakt ewa ja dat is dan zo ik kreeg tog ook gelijk incomings met katas op hoofd en ah?!
Nou hij kreeg gelijk edels, wist ook dat ik en nick goed waren samen dusja zelfde verhaatje.

Exuses voor mijn reactie aan sommigen.
 
Reactiescore
417
Ik denk niet dat je kan zeggen dat jou geen blaam treft in deze situatie. NoSense komt met twee uitgebreide berichten waarin hij de gehele situatie beschrijft. Dat een vriend van jou in de stam zit waarmee jij in oorlog ligt is wel een hele rare situatie, ook omdat hij dus bevelen kan zien en dus op de hoogte is en dus de informatie door kan schuiven. Als hij niet mee wil doen en liever over springt naar een vijandelijke stam is dat zijn goed recht mits hij dat aangeeft en hier dus over onderhandeld kan worden. Wat nu is gebeurd is dat er mensen zijn geleaved en direct zijn gaan aanvallen met de reden om jouw dorp te beschermen. Dit ligt dus meer aan die vriend van je.

Echter moet ik ook eerlijk zeggen dat je eerste paar reacties via zowel de PM als hier op het AF niet echt getuige van redelijkheid. Als je binnenvalt met het boeit niet en niemand mag je en de aanval opent dat hij eerst maar eens goed moet nadenken vraag ik mij af je beseft wat er is gebeurd. Dat je daarna je bewust bent dat het inderdaad een stab is maar er verder niks mee doet is wel heel raar. Weet ook niet hoe het verhaal zit met jou en spelers waar je een samenwerking mee wilt en waarom je elkaar dan aanvalt, maar dat zal wel aan mij liggen. Daarna ga je ook vrolijk verder door andere mensen die hun mening over de situatie geven aan te vallen met het argument dat men niks weet zonder enige informatie te geven is ook redelijk raar.

Wat ik eigenlijk nog het raarst vind is dat je zegt dat het een stab is, vervolgens iedereen afkraakt maar wel doodleuk verkondigd dat je tegen stabben bent en dat dit geen stab is. Je verhaal slaat kant noch wal en enige spijt betuiging lijkt nog ver weg…
 
Reactiescore
1
Die pm gesprekken van Nonsense en Nicksimon lijkt van 11 uur smorgens, de dag van de aanval. Daarin staat dat nicksimon al weet heeft van de 'oorlog' dus dan lijkt me over en weer aanvallen daar een logisch gevolg van. Als Nicksimon niet mee eens was met de aanvallen op jou, dan had hij op dat moment al de stam moeten leaven. En niet op het moment dat de aanvallen daadwerkelijk plaatsvinden (9 10 en 11 uur savonds en verder), instant leaven en Nonsene aanvallen.

Dat is gewoon een kneiterharde stab.
Daar is overigens niets 'praat niet als je niks weet' aan, want het is simpelweg de pms & gebeurtenissen op chronologische volgorde zetten.

Maar voor iemand die stabt en typt als een analfabeet had ik ook niets meer verwacht dan zo'n kansloze reactie.
Hoop dat je gerekt wordt. Ik zou me schamen om met mensen zoals jou en nicksimon in de stam te zitten.


Ik denk niet dat je kan zeggen dat jou geen blaam treft in deze situatie. NoSense komt met twee uitgebreide berichten waarin hij de gehele situatie beschrijft. Dat een vriend van jou in de stam zit waarmee jij in oorlog ligt is wel een hele rare situatie, ook omdat hij dus bevelen kan zien en dus op de hoogte is en dus de informatie door kan schuiven. Als hij niet mee wil doen en liever over springt naar een vijandelijke stam is dat zijn goed recht mits hij dat aangeeft en hier dus over onderhandeld kan worden. Wat nu is gebeurd is dat er mensen zijn geleaved en direct zijn gaan aanvallen met de reden om jouw dorp te beschermen. Dit ligt dus meer aan die vriend van je.

Echter moet ik ook eerlijk zeggen dat je eerste paar reacties via zowel de PM als hier op het AF niet echt getuige van redelijkheid. Als je binnenvalt met het boeit niet en niemand mag je en de aanval opent dat hij eerst maar eens goed moet nadenken vraag ik mij af je beseft wat er is gebeurd. Dat je daarna je bewust bent dat het inderdaad een stab is maar er verder niks mee doet is wel heel raar. Weet ook niet hoe het verhaal zit met jou en spelers waar je een samenwerking mee wilt en waarom je elkaar dan aanvalt, maar dat zal wel aan mij liggen. Daarna ga je ook vrolijk verder door andere mensen die hun mening over de situatie geven aan te vallen met het argument dat men niks weet zonder enige informatie te geven is ook redelijk raar.

Wat ik eigenlijk nog het raarst vind is dat je zegt dat het een stab is, vervolgens iedereen afkraakt maar wel doodleuk verkondigd dat je tegen stabben bent en dat dit geen stab is. Je verhaal slaat kant noch wal en enige spijt betuiging lijkt nog ver weg…

Dus ik heb t gedaan? Ik moest nick zeggen blijf maar solo?

Ik kreeg tog een vieze actie van nonense, terecht dat hij die gelijk trugkreeg. Praten kan die niet had me kunnen zeggen is mijn bg maar nee gelijk aanvallen. Dan niet gaan huilen als je zelf gelijk wordt aangevallen
 
Reactiescore
4
Dc bericht:

Depths viel een bondgenoot van mijn stam aan (bondgenootsschap) was besloten door alleen nosense. Op de dag dat depths aanviel werd die bondgenoot uit zn eigen stam gegooid, maar nosense vond het nodig om depths aan te vallen. Zonder oveleg begon die met een plan, maar niemand binnen de stam was het ermee eens. Ik had al aangegeven dat ik dephts van een oude wereld kende, dus dat ik sws niet mee wilde aanvallen. Vervolgens werd hij boos en sloot die een bgschap met sd1 zonder ons in te lichten, na overleg met sd1 (toen ik hun hier over had ingelicht) is dit verbroken en was ik er ook goed klaar mee




aaaaaaah, wat zielig... Hij was boos aaaaaaahh :(
Zonder enige vorm van bewijs klinkklare onzin uitkramen, en het voor je slaafjes (mattiezzz) opnemen kan iedereen.
Het spreekt voor zich dat je als speler zijnde een beetje voorzichtig bent als je stamgenoot(en) zijn bevriend met een speler die je wilt aanvallen omdat hij je heeft uitgemaakt voor enemies.
Maar diezelfde stamgenoten hadden allang moeten vertrekken dan, wat deden ze zolang in die stam? Waarom hebben jullie geen eigen stam opgericht? Waarom heeft hij zich niet eerder aangesloten bij Illmatic? Waarom hebben ze niet eerder aangegeven dat ze niet eens zijn met de beslissingen van de leiding? Er was een topic door mij plaatst op het gedeelde forum om een aanval op Depths te starten. Zij hebben dit gelezen en waren hiervan op de hoogte. Waarom zijn ze toen niet geleaved en een statement gemaakt van wij doen hier niet aan mee?

Ze hebben je op een achterlijke, onmenselijke manier weten te redden omdat je helemaal niks meer kon. Je had helemaal geen troepen meer beste jongen. Als je slaafjes dit niet hadden gedaan was je de volgende dag meerdere dorpen kwijt en je wist dat we verder zouden pushen. Je bent gered door een pure stab. BAH! schandalig dit! En je probeert je vrienden nog te redden door het goed te praten, werkelijk waar helemaal schandalig! Gadver!

Ik ga niet op al je nutteloze comments reageren, we kunnen hier dagen over discussiëren wat nergens voor nodig is. Dit valt niet goed te praten en kan niet meer worden recht getrokken.
Ik ben overigens wel benieuwd naar de meningen van de twee bekendere leden Shaolin en Insomnia.

En op de manier waarop je aan het communiceren bent ga ik maar helemaal niet op in. Ik denk dat de meeste mensen wel een inschatting hebben met wat voor type ze te maken hebben.

We want justice! We want justice! We want Justice!
 
Bovenaan