New gen tactics

Reactiescore
94
Wie er allemaal bij gaat horen weet ik niet, maar ofwel gaat het om samenwerkingen ofwel plannen om een stam op te richten.
Hier een aantal puntjes waarom ik dit denk:
- Er zijn een aantal stammen waar er nog 2-3 hoog gerankte spelers over zijn naast de pp verzamelaars, inactievelingen en MB`s.
- Zoals je zag is Odds naar Durin gesprongen met barbjes. is dit een oorlogsverklaring of net het afbakenen van de edellijnen?

En dan heb ik nog enkele andere vermoedens omdat ik nu toevallig daar in de buurt lig, maar die zijn te vaag om hier te posten aangezien ze evengoed volledig fout kunnen zijn.
 
Reactiescore
1.892
Je klinkt een beetje als de gemiddelde abuse idioot, alleen dan eentje met een heel klein beetje spelinzicht. Wat jij als licht abusen ziet, zie je alleen als licht omdat je het zelf daarvoor nog veel erger hebt gedaan of veel erger hebt gezien. Ik gok echter dat je voor mijn standaarden een keiharde abuser bent die zonder niet zoveel voorstelt.

Wel grappig om te zien dat je je eigen gebruik als minimaal dan wel nauwelijks probeert neer te zetten op het af.
Moet zeggen dat de maatstaf wel echt aanzienlijk is veranderd vergeleken met een wereld of 25 geleden. Heb ik me ook zwaar over verbaasd toen ik terug begon te spelen en dat doe ik nog steeds om eerlijk te zijn. Waar je eerst met 5k PP een ontzettende dikke start kon neerzetten komt het gemiddelde account daar tegenwoordig amper de eerste week mee door. Ergste is nog dat er nog ontzettend stoer mee wordt gedaan ook.
 
Reactiescore
1.380
Als je er zo op tegen bent waarom speel je het dan nog?
Kap er dan mee.

Hoop drama om niks. Het zit nou eenmaal in het spel en zal er nooit meer uitgaan.
Als zulke functies in welk spel dan ook uitgaan hou je het spel niet in leven en is het spel binnen de kortste keren verdwenen.

Als spelers abusen en daardoor slecht zijn vallen ze vanzelf door de mand in midgame of endgame want de sterke spelers blijven echt wel leven en die speel je niet zo maar weg.

Dat gezeur over vroeger is zo lame.
Vroeger reden we op paarden en hadden we nog geen tv. We leven in het heden dus accepteer het gewoon of kap ermee. Dat er serieus tig pagina's zijn over pp gebruik serieus ga farmen of doe maar niet want dan hebben wij minder gs.

En ja wij(Ik) gebruiken pp niet omdat het kan maar omdat ik het leuk vind zeker in een event. Heerlijk gewoon en ik stop er pas mee als het geld op is ;)
Een wereld zonder pp vind ik trouwens ook prima lijkt mij ook wel leuk.
 
Reactiescore
438
Moet zeggen dat de maatstaf wel echt aanzienlijk is veranderd vergeleken met een wereld of 25 geleden. Heb ik me ook zwaar over verbaasd toen ik terug begon te spelen en dat doe ik nog steeds om eerlijk te zijn. Waar je eerst met 5k PP een ontzettende dikke start kon neerzetten komt het gemiddelde account daar tegenwoordig amper de eerste week mee door. Ergste is nog dat er nog ontzettend stoer mee wordt gedaan ook.

Ik denk niet zo zeer dat je met 5k geen deftige start meer kan doen, ik denk dat mensen zich teveel vergelijken met de top 5 die absurde hoeveelheden er tegenaan gooit :p

5k kun je prima mee starten, zeker als je een wat latere start doet zodat de beurs op bijvoorbeeld 200~ stabiel staat.
 
Reactiescore
2.039
Ik ben het eens met je bericht maar denk je nu eens de volgende situatie in. Een belachelijk goede speler ligt in de buurt van red sky at morning (je bent even het voorbeeld vanwege je rang, geen idee hoeveel pp er is gebruikt). Dit is een account dat in ieder geval een redelijk aantal aan PP heeft gebruikt op deze wereld. Als die belachelijke goede speler 0 pp gebruikt, maakt hij early game dan uberhaupt wel een kans tegen red sky at morning? Ik denk persoonlijk van niet. Dus het zal best dat een goede speler een goede speler blijft, maar die wordt dan toch wel weggespeeld door de pp-abuser. Dat is dan ook de reden waarom een redelijk aantal mensen tegen de PP zijn. Als je genoeg geld gebruikt ben je sterker dan de sterkste speler, vooral in de early game dan. Naarmate je late-game komt wordt dit verschil steeds kleiner, maar door alle edels die je kan kopen via events blijft het altijd merkbaar.
Welke belachelijk goede speler?
 
Reactiescore
69
Ik denk niet zo zeer dat je met 5k geen deftige start meer kan doen, ik denk dat mensen zich teveel vergelijken met de top 5 die absurde hoeveelheden er tegenaan gooit :p

5k kun je prima mee starten, zeker als je een wat latere start doet zodat de beurs op bijvoorbeeld 200~ stabiel staat.

Zeker, ik heb nog nooit 5k in de start gestoken en halen vaak rang 1 dus je hoeft zeker geen grote aantallen daarin te steken :p als je er slim mee omgaat heb je echt niet veel nodig.
 

Deleted User - 487973263

Guest
Moet zeggen dat de maatstaf wel echt aanzienlijk is veranderd vergeleken met een wereld of 25 geleden. Heb ik me ook zwaar over verbaasd toen ik terug begon te spelen en dat doe ik nog steeds om eerlijk te zijn. Waar je eerst met 5k PP een ontzettende dikke start kon neerzetten komt het gemiddelde account daar tegenwoordig amper de eerste week mee door. Ergste is nog dat er nog ontzettend stoer mee wordt gedaan ook.

Toen ik verhalen hoorde over meer dan 100 k pp op een account spenderen schrok ik ook wel een beetje ja.
 
Reactiescore
94
Als je er zo op tegen bent waarom speel je het dan nog?
Kap er dan mee.

Hoop drama om niks. Het zit nou eenmaal in het spel en zal er nooit meer uitgaan.
Als zulke functies in welk spel dan ook uitgaan hou je het spel niet in leven en is het spel binnen de kortste keren verdwenen.

Als spelers abusen en daardoor slecht zijn vallen ze vanzelf door de mand in midgame of endgame want de sterke spelers blijven echt wel leven en die speel je niet zo maar weg.

Dat gezeur over vroeger is zo lame.
Vroeger reden we op paarden en hadden we nog geen tv. We leven in het heden dus accepteer het gewoon of kap ermee. Dat er serieus tig pagina's zijn over pp gebruik serieus ga farmen of doe maar niet want dan hebben wij minder gs.

En ja wij(Ik) gebruiken pp niet omdat het kan maar omdat ik het leuk vind zeker in een event. Heerlijk gewoon en ik stop er pas mee als het geld op is ;)
Een wereld zonder pp vind ik trouwens ook prima lijkt mij ook wel leuk.
Had jij mij niet op negeren gezet?
Doe dat aub terug, dan heb je een reden om naast de kwestie te reageren in 3 van de 5 alinea`s die je schrijft. En dan nog 1 punt waar ik het niet mee eens ben maar dat kan je teruglezen.
Het ging over het (lees?:engel:)niveau van de huidige spelers.

Waarom kreeg ik trouwens geen dreigmail na het dorpverlies?
 
Reactiescore
1.892
Als je er zo op tegen bent waarom speel je het dan nog?
Kap er dan mee.

Hoop drama om niks. Het zit nou eenmaal in het spel en zal er nooit meer uitgaan.
Als zulke functies in welk spel dan ook uitgaan hou je het spel niet in leven en is het spel binnen de kortste keren verdwenen.

Als spelers abusen en daardoor slecht zijn vallen ze vanzelf door de mand in midgame of endgame want de sterke spelers blijven echt wel leven en die speel je niet zo maar weg.

Dat gezeur over vroeger is zo lame.
Vroeger reden we op paarden en hadden we nog geen tv. We leven in het heden dus accepteer het gewoon of kap ermee. Dat er serieus tig pagina's zijn over pp gebruik serieus ga farmen of doe maar niet want dan hebben wij minder gs.

En ja wij(Ik) gebruiken pp niet omdat het kan maar omdat ik het leuk vind zeker in een event. Heerlijk gewoon en ik stop er pas mee als het geld op is ;)
Een wereld zonder pp vind ik trouwens ook prima lijkt mij ook wel leuk.
Heerlijk zo’n kortzichtige reactie van iemand die zich duidelijk aangesproken voelt. Moet ik dan ook maar gaan emigreren als ik het niet eens ben met het bewind van de regering? Kan er ergens ook wel van genieten hoor. Niks leuker dan zulke grootabusers hun zakgeld of uitkering afnemen. In de meeste gevallen gaan ze toch wel nat namelijk. Blijft echter wel een feit dat als je het vergelijkt met vóór invoering van de premiumbeurs het gewoon op kwaliteit ging en tegenwoordig elke newgen met een beetje gefarmde PP een ontiegelijk grote, misplaatste bek heeft. Niet iedereen heeft de tijd en/of de zin om meerdere werelden achter elkaar PP te farmen om dat er vervolgens in één wereldje doorheen te jagen.

(Ja, dit is stiekem alvast een pleidooi voor een PP-vrije 100ste wereld waar ik hopelijk niet aanwezig ben).
 
Reactiescore
1.892
Tsja, een wereld daarvoor gaat sowieso niet realistisch zijn vrees ik. Dan was W75 toch de beste kans..

Ik denk niet zo zeer dat je met 5k geen deftige start meer kan doen, ik denk dat mensen zich teveel vergelijken met de top 5 die absurde hoeveelheden er tegenaan gooit :p

5k kun je prima mee starten, zeker als je een wat latere start doet zodat de beurs op bijvoorbeeld 200~ stabiel staat.
Voor wat ik heb begrepen en gezien op bijv. W73 is dat bij lange na niet alleen maar de top 5 haha
 
Bovenaan