[Stemtopic] Netwerkpotjes

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

Netwerkpotjes

  • Ja

    Stemmen: 11 42,3%
  • Nee

    Stemmen: 8 30,8%
  • Twijfel

    Stemmen: 7 26,9%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Reactiescore
122
Toen ik begon met Wvw op dit forum was het volgens mij echt het netwerk en claim 'tijdperk'. Volgens mij waren mijn eerste 10 a 15 potjes allemaal met netwerken. Ik ben sindsdien ook altijd een fan geweest van netwerken, maar tis wel een must dat je een actieve groep hebt. Anders val je er snel buiten.

Ook de rollenverdeling moet top zijn waardoor mensen voorzichtig zijn met claims en infectiewolf is ook een must om eventuele netwerken te doorbreken.

Ik merk nu ook dat er de eerste dagen (zeker zonder claim) gewoonweg heel weinig info beschikbaar is. Wat mij betreft is de beste oplossing atm voor de groep die er nu is dan ook om netwerken uit te zetten en claimen aan.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Toen ik begon met Wvw op dit forum was het volgens mij echt het netwerk en claim 'tijdperk'. Volgens mij waren mijn eerste 10 a 15 potjes allemaal met netwerken. Ik ben sindsdien ook altijd een fan geweest van netwerken, maar tis wel een must dat je een actieve groep hebt. Anders val je er snel buiten.

Ook de rollenverdeling moet top zijn waardoor mensen voorzichtig zijn met claims en infectiewolf is ook een must om eventuele netwerken te doorbreken.

Ik merk nu ook dat er de eerste dagen (zeker zonder claim) gewoonweg heel weinig info beschikbaar is. Wat mij betreft is de beste oplossing atm voor de groep die er nu is dan ook om netwerken uit te zetten en claimen aan.

Eens. Er is heel erg een aversie tegen netwerkpotjes hier, ontstaan doordat een paar netwerkpotjes achter elkaar nogal fout gingen door goedjesnetwerken en niet gebalanceerde rollenverdeling. Een goed netwerkpotje in elkaar zetten is ook moeilijker dan een non-netwerk. Maar ze kunnen wel heel leuk zijn (al zijn ze ook enorm tijdvretend, veel meer dan normale potjes).

Nadeel van claimen is dat (iig een tijdje terug, idk hoe dat nu is) mensen dan een paar minuten voor de deadline ineens speciaaltje gingen claimen en er enorme chaos ontstond... Maar mits mensen een beetje fatsoenlijk doen met de mogelijkheid van claimen, is dat imo wel leuker dan non-claim.
 
Reactiescore
122
Bij netwerkpot moet je er zoveel mogelijk aan doen om ervoor te zorgen dat dingen niet 100% zeker kunnen zijn.

En ja dat claimen voor de DL is een soort laatste reddingsactie hé.
 

Deleted User - 487977001

Guest
misschien moeten we eens een even/oneven netwerkpotje organiseren
 

Deleted User - 2265087

Guest
ewel een potje waarbij je op oneven dagen mag netwerken en op even dagen niet :D

Heb je dat wel eens gespeeld? Is dat een beetje leuk? Enerzijds lijkt het me een voordeel: dag 1 is nuttig, dag 2 kun je in topic overleggen etc. Anderzijds leidt het er wellicht toe dat mensen op de oneven dagen actief spelen en dan van de even dagen een rust dagje maken.
Dus ben benieuwd of jij wel eens met zo'n potje hebt gespeeld en of het bevalt.
 

Deleted User - 487976997

Guest
Speedpotjes waren echt episch ja. Mocht er voldoende animo voor zijn is het wel een leuk idee om zoiets weer eens te organiseren :smile:
 

Deleted User - 487977001

Guest
Heb je dat wel eens gespeeld? Is dat een beetje leuk? Enerzijds lijkt het me een voordeel: dag 1 is nuttig, dag 2 kun je in topic overleggen etc. Anderzijds leidt het er wellicht toe dat mensen op de oneven dagen actief spelen en dan van de even dagen een rust dagje maken.
Dus ben benieuwd of jij wel eens met zo'n potje hebt gespeeld en of het bevalt.
nee capricornotje
 
Bovenaan