[Stemtopic] Netwerkpotjes

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

Netwerkpotjes

  • Ja

    Stemmen: 11 42,3%
  • Nee

    Stemmen: 8 30,8%
  • Twijfel

    Stemmen: 7 26,9%

  • Totaal aantal stemmers
    26

Deleted User - 487963986

Guest
Hoi hoi,

Nu de meeste toch via discord spelen. Of toch aanwezig zijn
Wilde ik eens horen of er nog animo is voor netwerkpotjes?

Zo ja wil ik hier ook weer eens een conceptje voor bedenken
 
Reactiescore
397
Netwerk potjes lijken mij heel interessant. In elk geval om eens te proberen. Ik merk vaak dat de eerste paar dagen er amper informatie is. Hetzelfde geldt overigens voor als de speciale rollen geen informatie krijgen. Daarnaast leer ik als 'nieuweling' ook wat mensen kennen wat mij leuk lijkt.

Het lijkt mij daarentegen lastig om de rollen er omheen te balanceren. Maar dit is dan natuurlijk aan de spelleider :).
 

Deleted User - 487963986

Guest
Netwerk potjes lijken mij heel interessant. In elk geval om eens te proberen. Ik merk vaak dat de eerste paar dagen er amper informatie is. Hetzelfde geldt overigens voor als de speciale rollen geen informatie krijgen. Daarnaast leer ik als 'nieuweling' ook wat mensen kennen wat mij leuk lijkt.

Het lijkt mij daarentegen lastig om de rollen er omheen te balanceren. Maar dit is dan natuurlijk aan de spelleider :).


Dan maak je meer gebruik van andere rollen.

Zoals vrouwe holle met de pek en veren actie of toegewijde dienstmeisje. Die zijn echt gemaakt vind ik om te netwerken.
 
Reactiescore
1.271
Gewoon veel welpen erin. Dan wordt er wel genetwerkt, maar moet je erg voorzichtig zijn.
 
Reactiescore
1.804
In mijn herinnering waren netwerkpotjes minder fijn. Dat je mensen in privébericht kan proberen overtuigen is leuk. Maar volgens mij zit je eigenlijk gewoon te wachten tot je ofwel in het netwerk wordt opgenomen of eruit gestemd wordt :biggrin: ik herinner me wel nog een legendarisch potje toen ik heel onervaren was, waarin Lieflap deed alsof ik gezienerd was en zo mijn hele vertrouwen won haha.
Ik heb liever potjes zonder claimen dan met netwerken
Eens.
Ik zal nog eens bekijken om eventueel speedpotjes te maken of een ander standaardpotje
spiedpotje wil ik wel nog eens proberen!!
 
Reactiescore
397
In mijn herinnering waren netwerkpotjes minder fijn. Dat je mensen in privébericht kan proberen overtuigen is leuk. Maar volgens mij zit je eigenlijk gewoon te wachten tot je ofwel in het netwerk wordt opgenomen of eruit gestemd wordt :biggrin: ik herinner me wel nog een legendarisch potje toen ik heel onervaren was, waarin Lieflap deed alsof ik gezienerd was en zo mijn hele vertrouwen won haha.

Eens.

spiedpotje wil ik wel nog eens proberen!!
Speedpotje lijkt me lachen.
 
Reactiescore
1.271
Speedpotje een keer vanaf 23:00 in de avond op een zaterdag. Tis toch niet alsof we heel veel anders te doen hebben?
 
Bovenaan