Net nieuw, paar vraagjes :)

DeletedUser266

Guest
:confused: Hi, ik heb dit spel nog niet zo heel erg lang en heb daarom een paar vraagjes.. waar jullie mij hopelijk een beetJj mee kunnen helpen:confused:


1.Wat houd ''stam'' in?
2.Hoe gaat Jj lvl omhoog?
3.Is het ook mogelijk iemand anders zijn dorp te zien?

Alvast bedankt :eek:
 

DeletedUser

Guest
1. stam is een groep mensen die samenwerkt om de rest te verslaan, hierbij speelt diplomatie een belangrijke rol
2. de term lvl (behalve per gebouw) bestaat hier niet, hier kan je beter worden door gebouwen te bouwen(bouw eerst je grondstof gebouwen op) en een sterk leger te bouwen om je omgeving te onderwerpen
3. dat kan alleen met verkenners, die kan je maken als je een stal hebt gebouwd , ga dan naar je smederij en druk bij verkenner op ontwikkel;)
 

DeletedUser266

Guest
1. stam is een groep mensen die samenwerkt om de rest te verslaan, hierbij speelt diplomatie een belangrijke rol
2. de term lvl (behalve per gebouw) bestaat hier niet, hier kan je beter worden door gebouwen te bouwen(bouw eerst je grondstof gebouwen op) en een sterk leger te bouwen om je omgeving te onderwerpen
3. dat kan alleen met verkenners, die kan je maken als je een stal hebt gebouwd , ga dan naar je smederij en druk bij verkenner op ontwikkel;)

Héééééééél erg bedankt:)

Hoe maak ik een smederij?
 

DeletedUser

Guest
1. stam is een groep mensen die samenwerkt om de rest te verslaan, hierbij speelt diplomatie een belangrijke rol
2. de term lvl (behalve per gebouw) bestaat hier niet, hier kan je beter worden door gebouwen te bouwen(bouw eerst je grondstof gebouwen op) en een sterk leger te bouwen om je omgeving te onderwerpen
3. dat kan alleen met verkenners, die kan je maken als je een stal hebt gebouwd , ga dan naar je smederij en druk bij verkenner op ontwikkel;)

Ik blij me verbazen over die jongen:confused:
Je hebt toch geen trouwplannen ofzo dat je ook serieus gaat posten? :D
 

DeletedUser

Guest
Nou volgensmij als er iets gevraagd word antwoord hij in een zo begrijpelijk mogelijk en zo netjes geschreven post mogelijk, en als hij geen vraag kan beantwoorden dan schrijft hij een zo begrijpelijk mogelijk en zo netjes mogelijke post ergens anders om een gesprek te starten of onderhouden.
 

DeletedUser266

Guest
Mag ik iets vragen?

Vast wel..

Als je op mijn naam klikt
dan staat daar onder aan iets over een lidmaatschap... :S

Wat houd dat in?
 

DeletedUser

Guest
nee, hij bedoelt: Junior member, dat betekent dat je minder als 30 (of 50) keer hebt gepost, en btw Amokro, ik ga nog niet trouwen:D eerst ff proberen weer levend terugkomen:eek:
 
Bovenaan