Neem er nog eentje!

DeletedUser74552

Guest
Knul ik denk dat jij niet eens moet praten over classics en presteren. Behalve met halve moralistische daden spelen. Stabbers en botters toelaten. Wereld kapot spelen door diplomatie i.p.v. daden. Wow dat is stoer.
Klap van de molen gehad vanochtend ? Er heeft niemand gestabbed onder mijn leiding of gebot for that matter. Daarnaast heb je zelf zuibird aangenomen toen je leider was op wereld 5.. nog wat. . Classic 15 heb je zelf nog met Rens en Flex gespeeld en het op een runnen gezet, @Clickb*it @thelightfighter . Zelfs Rens speelde uiteindelijk nog langer op dat acc dan jou net voor je weg werd gespeeld door Dick. Zing nog een liedje, draai nog een rondje en scheer je dan maar weer weg. Complete idioot.
 

DeletedUser69389

Guest
Klap van de molen gehad vanochtend ? Er heeft niemand gestabbed onder mijn leiding of gebot for that matter. Daarnaast heb je zelf zuibird aangenomen toen je leider was op wereld 5.. nog wat. . Classic 15 heb je zelf nog met Rens en Flex gespeeld en het op een runnen gezet, @Clickb*it @thelightfighter . Zelfs Rens speelde uiteindelijk nog langer op dat acc dan jou net voor je weg werd gespeeld door Dick. Zing nog een liedje, draai nog een rondje en scheer je dan maar weer weg. Complete idioot.
Je weet de reden Andries. Elke speler stopt dan tijdelijk. Ook mijn andere werelden stonden op een lager pitje. De uitkomsten daarvan zijn later ook bekend geweest bij anderen. Wat ook resulteerde in een tijdelijke quit. Ik hoop dat jouw naasten nooit zoiets mag overkomen als wat mijn familie en ik de laatste tijd hebben meegemaakt. Zelfs Dick weet daarvan en begrijpt het volkomen. Maargoed een sociaal gestoord figuur begrijpt dat niet.

Het is veelzeggend dat je op zo'n laaghartige manier je punt probeert te maken en dat is veelzeggend voor wat jou typeert als speler en naar mijn mening ook als persoon. TW is een bijzaak in het leven en geen primair iets. Dat vergeten spelers zoals jijzelf volgens mij nog al snel. Er zijn voldoende redenen in het leven om tw links te laten liggen. Het is maar een spelletje en geen leven. Wanneer het om leven en dood gaat dan ga ik geen tw spelen nee. Sneu figuur dat je bent.
 
Reactiescore
7.918
Spelers die op belangrijke momenten bepaalde redenen hebben om niet meer te kunnen spelen kan incidenteel voorkomen. Bij jou is dit nu al zo vaak aan de orde geweest dat je geloofwaardigheid weg is. Ook op 59 zal je falen gaan blijken, Roald zit al je shit te fiksen terwijl jij denkt de grote man te zijn. Je moet echt van geluk spreken dat hij er is, neem er een voorbeeld aan en gedraag je ook eens zo.
 

DeletedUser74552

Guest
Je weet de reden Andries. Elke speler stopt dan tijdelijk. Ook mijn andere werelden stonden op een lager pitje. De uitkomsten daarvan zijn later ook bekend geweest bij anderen. Wat ook resulteerde in een tijdelijke quit. Ik hoop dat jouw naasten nooit zoiets mag overkomen als wat mijn familie en ik de laatste tijd hebben meegemaakt. Zelfs Dick weet daarvan en begrijpt het volkomen. Maargoed een sociaal gestoord figuur begrijpt dat niet.
Och och snuf snuf. Het was slechts een voorbeeld van waar je het op een runnen hebt gezet. Een sociaal gestoord figuur ben ik zelfs, ik weet niet waar ik dat aan te danken heb maar schijnbaar denk jij goedkoop punten te kunnen scoren ten behoeve van mij. Helaas kom je dan van een koude kermis thuis want iedereen die met mij gespeeld heeft weet dondersgoed dat je weer zomaar wat aan het posten bent. Op de zuibird gerecruit durf je niet eens te reageren :rolleyes:. W50 was je ook totaal niet noemenswaardig. Classic 13 weggespeeld. Classic 15 gerunned. Noem anders eens een wereld waar je de afgelopen 2 jaar wel wat op hebt bereikt Martijn?
 

DeletedUser69389

Guest
Ach jullie zijn de typische spelers waardoor tw minder leuk is geworden. Spelers zonder eergevoel en respect. Bart gedroeg zich op W55 in mijn tijd fatsoenlijk. Men vergeet dat die classic wereld zijn eerste wereld was waar die speelde en na grondig onderzoek een deel van de beweringen over hem ongegrond bleken te zijn. Iets wat ik ook op het Algemeen Forum aldaar heb aangetoond.

Dit terwijl spelers als Mastermarkb en Paul stelselmatig praktijken pleegden die ik niet goedkeur. Voor de rest ga lekker door zou ik zeggen. Wees trots op jezelf met een leven alleen op tw en geen respect voor anderen. Er bestaat een leven naast tw en ik kan de spelers van Ithy dan ook volledig begrijpen.
 
Reactiescore
7.918
Ach jullie zijn de typische spelers waardoor tw minder leuk is geworden.

Als wij de reden zijn geweest dat jij minder plezier in dit spel hebt gekregen, kan ik dat alleen maar toejuichen. Overigens zag ik je berichtje wel hoor, goed dat je het verwijderd hebt overigens.
 

DeletedUser74552

Guest
Er bestaat een leven naast tw en ik kan de spelers van Ithy dan ook volledig begrijpen.
Dat geld voor iedereen die TW speelt. Daar heb je de VV functie voor zodat stamgenoten je inactiviteit kunnen opvangen, een erg zwak excuus maar begrijpelijk vanuit jou kant. Pot verwijt de ketel, daarnaast heeft Zuibird wel gestabt onder jou leiding, mastermark en Paul niet onder mijn leiding. Ik hoef dan ook geen excuus te gebruiken als toen was ik er niet meer actief, ik bedoel JIJ neemt hem aan als leider of je nou actief blijft ja of nee. Het is jou verantwoordelijkheid. Als je niet van plan bent met het schip ten onder te gaan dan neem je beter geen leidersfunctie op je.
 
Reactiescore
2.303
Tuurlijk wel. Het zuiden gooit juist de handdoek in de ring vanwege de 3 dagen lang geen communicatie vanuit team Ity en Stressed. Daarbij hadden ze ook zichzelf op kunnen pakken en door kunnen gaan. Als de stam de motivatie van Ity had gezien, dan weet ik zeker dat beide Queen accs er nog wat van hadden geprobeerd te maken. Ity was het grote account dat het moest gaan doen he. Het account wat als beste van de classic werd bestempeld. Om dan 3 dagen onbereikbaar te zijn voor je stam, bakken met dorpen verliezen en daarna zeggen ah ja omdat de rest de handdoek in de ring gooit, gaan wij ook maar niet door. Dat balletje gaat voor mij echt niet op. Dat ze dat nog durven posten hier zonder blikken of blozen. Ik zou me schamen.

Ik snap niet dat je nu zo een dikke haatpost maakt tenopzichte van Ity :p
Unsullied lag al keihard onder vuur van eyjaf toen ze deze post maakten. Vind ik op zijn minst even laag als van Ithy, zij waren koningsdag vieren, kan gebeuren. Er was ook niemand die VV deed voor Ithy als stam zijnde? Je post alles vrij makkelijk in de schoenen van ithy, echter ben ik niet overtuigd dat zij de enige zijn die schuld treffen. Er is nooit wat gedaan vanuit geheel margi richting ons om de situatie bij stressed te verhelpen. Je hoort mij nergens zeggen dat ik dit normaal vind ofcourse, maar de situatie "margis" is wel meer dan enkel het inactief zijn van Ithy. Had TNW ons dit weekend aangevallen gingen we ook dorpen verliezen... Maar dan kon de vv garantie naar een speler binnen onze stam toch?

Niet zo lopen zeiken en iemand keihard natrappen op iets waar zij evenveel schuld aan hebben als de rest van de stam.
 

DeletedUser58227

Guest
@YoWhite heeft weer iets gevonden om tof over te doen hoor. Wat heb jij nou eigenlijk van jezelf als speler laten zien Andries? Mijn inziens heb je je deze classic vergelijkbaar gedragen als bijvoorbeeld een Mastermark.
Misschien eens een toontje lager beginnen zingen, knul.
 
Reactiescore
2.303
@YoWhite heeft weer iets gevonden om tof over te doen hoor. Wat heb jij nou eigenlijk van jezelf als speler laten zien Andries? Mijn inziens heb je je deze classic vergelijkbaar gedragen als bijvoorbeeld een Mastermark.
Misschien eens een toontje lager beginnen zingen, knul.
Iedereen weggespeeld die voor hem kwam liggen, in dat opzicht heeft die zich inderdaad gedragen als MasterMark.
Iemand die je net weggespeeld hebben knul gaan noemen, pho wat een lef!
 

DeletedUser74552

Guest
Ik snap niet dat je nu zo een dikke haatpost maakt tenopzichte van Ity :p
Unsullied lag al keihard onder vuur van eyjaf toen ze deze post maakten. Vind ik op zijn minst even laag als van Ithy, zij waren koningsdag vieren, kan gebeuren. Er was ook niemand die VV deed voor Ithy als stam zijnde? Je post alles vrij makkelijk in de schoenen van ithy, echter ben ik niet overtuigd dat zij de enige zijn die schuld treffen. Er is nooit wat gedaan vanuit geheel margi richting ons om de situatie bij stressed te verhelpen. Je hoort mij nergens zeggen dat ik dit normaal vind ofcourse, maar de situatie "margis" is wel meer dan enkel het inactief zijn van Ithy. Had TNW ons dit weekend aangevallen gingen we ook dorpen verliezen... Maar dan kon de vv garantie naar een speler binnen onze stam toch?

Niet zo lopen zeiken en iemand keihard natrappen op iets waar zij evenveel schuld aan hebben als de rest van de stam.
Wat een onzin. Ik schuif helemaal niet alles in de schoenen van Ity. Echter zichzelf er makkelijk vanaf maken met:''Oh de stam geeft op dus hebben wij ook maar besloten niet meer te loggen.'' is wel echt veel te makkelijk hoor. Ja indd dan kon de vv naar ons waarschijnlijk of andere spelers. Ik zeg niet dat stressed beter heeft gepresteerd of TNW for that matter maar Ity was/hoorde het beste account van deze classic te zijn. Ik loop ook niet na te trappen want ik heb er niet om gevraagd dat zij de handdoek in de ring gingen gooien, ik had liever gezien dat ze nog doorspeelde. Heel Margis eigenlijk. En als je mijn afgelopen posts leest, dan lees je dat ik even goed teleurgesteld ben in alle andere accounts van Margis.
 

DeletedUser74552

Guest
@YoWhite heeft weer iets gevonden om tof over te doen hoor. Wat heb jij nou eigenlijk van jezelf als speler laten zien Andries? Mijn inziens heb je je deze classic vergelijkbaar gedragen als bijvoorbeeld een Mastermark.
Misschien eens een toontje lager beginnen zingen, knul.
4ae97b947982554f1233c42b5494d789.png

Ga beter loggen dan mij hier komen aanspreken. En overigens zou jou wegspelen genoeg moeten zijn om je vraag te beantwoorden, ''knul''.:D.
 

DeletedUser58227

Guest
Nope, heb betere dingen te doen dan mijn tijd verdoen aan een verloren spelletje.
Jammer dat je deze wereld geen een keer de moeite hebt genomen fatsoenlijk op me te reageren. Maar bon, bevestigt alleen mijn uitspraken. Veel plezier met je wereldwinst Andries.
 

DeletedUser74552

Guest
Nope, heb betere dingen te doen dan mijn tijd verdoen aan een verloren spelletje.
Jammer dat je deze wereld geen een keer de moeite hebt genomen fatsoenlijk op me te reageren. Maar bon, bevestigt alleen mijn uitspraken. Veel plezier met je wereldwinst Andries.
Dankje, jammer dat je niet voor meer uitdaging kon zorgen.
 
Reactiescore
117
Wat een onzin. Ik schuif helemaal niet alles in de schoenen van Ity. Echter zichzelf er makkelijk vanaf maken met:''Oh de stam geeft op dus hebben wij ook maar besloten niet meer te loggen.'' is wel echt veel te makkelijk hoor. Ja indd dan kon de vv naar ons waarschijnlijk of andere spelers. Ik zeg niet dat stressed beter heeft gepresteerd of TNW for that matter maar Ity was/hoorde het beste account van deze classic te zijn. Ik loop ook niet na te trappen want ik heb er niet om gevraagd dat zij de handdoek in de ring gingen gooien, ik had liever gezien dat ze nog doorspeelde. Heel Margis eigenlijk. En als je mijn afgelopen posts leest, dan lees je dat ik even goed teleurgesteld ben in alle andere accounts van Margis.

Ik reageerde daar op hetgeen dat jij zei dat wij het zouden hebben opgegeven, je hebt mij niet horen zeggen dat ik niet meer ga loggen. Vanaf het moment dat ik terug was ben ik gewoon blijven loggen, dat dit dan te laat is kan ik weinig aan veranderen. Het was voor ons gewoon een ongelukkige timing en dat is ook zeker geen excuus, echter geef ik aan dat het niks met onwelwillendheid te maken heeft.
 

DeletedUser74552

Guest
Ironisch dat jij dat zegt :p
ironisch

Ironisch is een synoniem voor 'spottend'. Het wordt vaak gebruikt wanneer je iets zegt, maar eigenlijk het tegendeel bedoeld van wat je zegt. Meestal is dat dan bedoeld als grapje, maar met een wrange nasmaak. Het stelt bepaalde feiten in een lachwekkend daglicht en is bedoeld om te spotten.
Ik heb het idee dat je zelf niet echt meer weet wat je post nu. Hierboven de definitie van ironisch, hopelijk helpt dat een beetje. Begrijpend lezen schijnt even moeilijk voor je te zijn als deffen :D.

Ik reageerde daar op hetgeen dat jij zei dat wij het zouden hebben opgegeven, je hebt mij niet horen zeggen dat ik niet meer ga loggen. Vanaf het moment dat ik terug was ben ik gewoon blijven loggen, dat dit dan te laat is kan ik weinig aan veranderen. Het was voor ons gewoon een ongelukkige timing en dat is ook zeker geen excuus, echter geef ik aan dat het niks met onwelwillendheid te maken heeft.
Okee begrijpelijk, vanwaar dan het gebrek aan communicatie naar de stam toe? Zelfs geen poging tot VV aanvraag in die dagen. Als ik Mark een beetje ken dan is hij niet iemand die snel opgeeft. Je moet het wel erg bont maken als accounts zijnde wil hij besluiten de handdoek in de ring te gooien. Vooralsnog is het voor mij echt niet duidelijk waarom dit gedaan is. Dat Stressed ging vallen had iedereen aan zien kunnen komen. @Irritant Mannetje. Classic 14 heeft hij weken gedeffed met maar 7 man in de stam totaal ofzo en nu geeft hij na 3 dagen op. Daar klopt iets niet aan.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Koningsdag kan altijd heftig zijn, meeste dorpenverlies is gebeurd in de ochtend na koningsdag van Ithy, dus kan er wel inkomen dat er dan niks geregeld was. Is gewoon zuur dat de rest van de stam zo zwak op zo'n situatie reageert terwijl je zeker nog terug had kunnen slaan.
Als ik Ithy was en de andere 5 accs gooien de handdoek in de ring, tja dan zou ik er zelf ook mee stoppen.
 

DeletedUser74552

Guest
Koningsdag kan altijd heftig zijn, meeste dorpenverlies is gebeurd in de ochtend na koningsdag van Ithy, dus kan er wel inkomen dat er dan niks geregeld was. Is gewoon zuur dat de rest van de stam zo zwak op zo'n situatie reageert terwijl je zeker nog terug had kunnen slaan.
Als ik Ithy was en de andere 5 accs gooien de handdoek in de ring, tja dan zou ik er zelf ook mee stoppen.
Precies dat ja. Dat had ik overigens ook niet gepikt als account zijnde. Kom op jongens, wat dorpen verlies overleven we wel. Schouders eronder en door. Daarom geef ik aan dat er gewoon makkelijk over word gedaan. Verliezen wat dorpen en voila heel Margis kapt ermee. Als je kijkt naar de post die dit topic startte bijvoorbeeld. Die is gemaakt op Zondag terwijl het meeste dorpen verlies zaterdagochtend heeft plaatsgevonden. Wat is er in de tussentijd gebeurd dan.
 
Bovenaan