Nazi stam !?

DeletedUser

Guest
Wie was de leider van die politieke partij,
Hitler
wij heeft de SS en de SA opgericht Hitler
wie heeft met zijn politieke visie de macht gegrepen Hitler
wie wis van zijn plannen af zijn partij,

verder nog iets?

wouw wat een hoog niveau:rolleyes: owke mijn beurt:D

wie stuurt zijn legers naar afghanistan:O? Amerika!!
wie dood er onder andere taliban strijders? amerikaanse soldaten (onder andere dus ook wel meer landen gwoon voorbeeld;) )
wie wist dat amerika zijn leger daar ging heen sturen om de taliban aan te vallen?:rolleyes: nou gok het is wij allemaal:O dus wij zijn ook moordenaars:S we moeten dood:O want wij horen erbij...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
wouw wat een hoog niveau:rolleyes: owke mijn beurt:D

wie stuurt zijn legers naar afghanistan:O? Amerika!!
wie dood er onder andere taliban strijders? amerikaanse soldaten (onder andere dus ook wel meer landen gwoon voorbeeld;) )
wie wist dat amerika zijn leger daar ging heen sturen om de taliban aan te vallen?:rolleyes: nou gok het is wij allemaal:O dus wij zijn ook moordenaars:S we moeten dood:O want wij horen erbij...:rolleyes:

Schot in de roos zou ik zeggen.

Maar even terug op topic, in het verleden toen ik nog in ITA zat (deze stam bestaat niet meer voor wie nit zolang speelt) wilden we ook een keer naam veranderen. Ik weet niet meer precies in welke naam maar dat moesten we van de mods toen gelijk weer veranderen. Dus het kan wel bij ze gemeld worden, en denk dat het het ook wel waard is. Het is niet iets van vingers weizen wie fout zat wie goed zit of dergelijke het is gewoon uit respect voor al die mensen die geleden hebben aan allebij de kanten want ook de Duitsers hebben geleden en niet iedereen was het eens met wat er gebeurde.
 

DeletedUser

Guest
Schot in de roos zou ik zeggen.

Maar even terug op topic, in het verleden toen ik nog in ITA zat (deze stam bestaat niet meer voor wie nit zolang speelt) wilden we ook een keer naam veranderen. Ik weet niet meer precies in welke naam maar dat moesten we van de mods toen gelijk weer veranderen. Dus het kan wel bij ze gemeld worden, en denk dat het het ook wel waard is. Het is niet iets van vingers weizen wie fout zat wie goed zit of dergelijke het is gewoon uit respect voor al die mensen die geleden hebben aan allebij de kanten want ook de Duitsers hebben geleden en niet iedereen was het eens met wat er gebeurde.

De crazy Italians onder leiding van Mussolini konden er anders ook wat van ;)
 

DeletedUser1435

Guest
smerige slari0nactie dit erg sneu ik zal die stam wel ff bannen
 

DeletedUser

Guest
Het zijn gewoon Zorro indianen die nooit afgebrand zijn, hoor. Niks mis mee.

EDIT: Blijkbaar zijn ze onderhand wel afgebrand ze bestaan namelijk niet meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan