Narrr! vs Grace!

DeletedUser

Guest
Nieuws van de dag!

34tmysh0rts is weer eens van plan om een stam te leaven. Deze keer is hij bang voor -DR- en is van plan Narrr! hiervoor te verlaten en -DR- te joinen. Dit is nog niet gebeurt, maar zal spoedig komen. Dit doet Michael dan ook volledig uit eigenbelang.

Dikste zever ever!

Zegt degene die zelf nooit enige confrontatie aandurfde en alleen maar het hazepad nam.
Door wie anders is Narrr! gevallen dan door jou? :)


En inderdaad, dit is een keuze uit eigenbelang aangezien ik mij als leider had aangeboden ALS er een medeleider kwam die zelf initiatieven nam maar het schijnt dat ik sinds voor april 2012 in ODA al enige leider was en in Semper bleef ik enige leider die initiatief nam en alsook in Narrr!.

Dus nu moet je niet zeggen dat ik niets deed voor mijn stam want ik deed dagelijks minstens 5 VV's (bepaalde nachten zelfs 10, waarom denk je dat er zoveel edels gesniped werden?)




Doordat de leden die ondertussen gevallen zijn al niet konden rekenen op eigen stamgenoten, zie ik die mogelijkheid voor mezelf ook niet op tafel liggen en ga ik liever naar een vijandige stam die wel samenspeelt.

Als jij nu ook nog eens gaat backstabben, kan je er van uitgaan dat jij niet meer op mijn sympathie moet rekenen, en denk dat men andere ex-stamgenoten wie daar niet meer op moeten rekenen dit ook al goed genoeg weten.
 

DeletedUser

Guest
Dikste zever ever!

Zegt degene die zelf nooit enige confrontatie aandurfde en alleen maar het hazepad nam.
Volgensmij was ik degene die steeds op Grace! heeft zitten bashen ( Deoxine, murkbey, .duck sauce ). Vertel is, wanneer heb ik het hazenpad genomen?
Door wie anders is Narrr! gevallen dan door jou? :)
Mij de schuld geven van het vallen van Narrr!, wat nog steeds bestaat ook nog, is wel heel zielig. Kan ik er wat aan doen dat nadat ik stopte anderen ook stopten. Ik heb ook vroegtijdig aangegeven de zin in w25 kwijt te zijn.

En inderdaad, dit is een keuze uit eigenbelang aangezien ik mij als leider had aangeboden ALS er een medeleider kwam die zelf initiatieven nam maar het schijnt dat ik sinds voor april 2012 in ODA al enige leider was en in Semper bleef ik enige leider die initiatief nam en alsook in Narrr!.
Dit neemt niet weg dat je bang bent om de confrontatie aan te gaan met -DR- en ze daarom maar joined. Zover ik weet heb jij nooit aan de stam gevraagd of er een stamactie op -DR- kon komen. Als dit niet zo is, waarom join je -DR- dan?
Dus nu moet je niet zeggen dat ik niets deed voor mijn stam want ik deed dagelijks minstens 5 VV's (bepaalde nachten zelfs 10, waarom denk je dat er zoveel edels gesniped werden?)
Ik heb dan ook nergens gezegd dat je niks voor de stam deed.



Doordat de leden die ondertussen gevallen zijn al niet konden rekenen op eigen stamgenoten, zie ik die mogelijkheid voor mezelf ook niet op tafel liggen en ga ik liever naar een vijandige stam die wel samenspeelt.
Er werd wel degelijk samengespeeld in Narrr!, alleen als je op 4 accounts aanvallen hebt wordt de def verdelen wel moeilijk ja.
Als jij nu ook nog eens gaat backstabben, kan je er van uitgaan dat jij niet meer op mijn sympathie moet rekenen, en denk dat men andere ex-stamgenoten wie daar niet meer op moeten rekenen dit ook al goed genoeg weten.
Leuk dat je mij een backstabber noemt, terwijl je zelf naar een vijandige stam gaat.

..
 

DeletedUser65376

Guest
Nieuws van de dag!

34tmysh0rts is weer eens van plan om een stam te leaven. Deze keer is hij bang voor -DR- en is van plan Narrr! hiervoor te verlaten en -DR- te joinen. Dit is nog niet gebeurt, maar zal spoedig komen. Dit doet Michael dan ook volledig uit eigenbelang.

Wat een onzin zeg, beetje 34tmysh0rts nu zwart te maken.

Wie verliet Semper uit eigen belang en moest zo nodig Narrr! oprichten, Om zo nieuwe zin te krijgen in w25?
T klopt dat wij meegingen omdat wij klaar waren met t gezever van bepaalde leden.

Maar t was toen JOUW eigenbelang dat je joinde.
En wat deed je ookal weer toen Narrr! opgericht was en jij in de leiding zat?
Helemaal niks weer liet je andere t werk op knappen en weer was michael de zonde bok.

Toen de oorlogen kwamen had heel Narrr! t moeilijk en wie moest er stoppen?
Chillinlikeakrillin omdat die geen zin meer had, oke ik ben ook gestopt maar heb wel netjes gewacht tot vaagling ophield met aanvallen en heb een nieuwe co voor brent geregeld. Jij ging weg en gooide weer een permanente vv naar Michael.

Dat wij bang zijn voor -DR- is ook onzin, waarom zouden we bang moeten zijn?
De reden dat wij naar hun gaan is gewoon heel logisch als je de omgeving ziet rondom 34tmysh0rts, daarbij alles wat we over -DR- horen is positief over t samenspel en de sfeer binnen in. Iets wat we bij sommige accounts ook misten in Narrr!

Verder was t samenspel verre van goed binnen Narrr! Accounts die redelijk tot safe liggen, stonden maar minimaal vv af.
Op Viddon & 34tmysh0rts na.

Ja Karlak jij bent ook een backstabber na zo te doen terwijl je zekf al gestopt ben terwijl.
JIJ de oprichter was, ook JIJ stopte toen Narrr! het moeilijk had & JIJ nu Michael zwart wil maken terwijl je zelf niks tot nauwelijks iets deed voor Narrr!
 

DeletedUser

Guest
De sfeer binnen -DR- is inderdaad goed ^^ Komt misschien ook omdat daar vanaf het begin de prioriteiten lagen, een stabiele gezellige stam oprichten, en wel zien waar het schip strand. Inmiddels is onze visie groter, maar sfeer staat op #1.

zodoende hebben wij ook wel wat dompers gehad, maar zo te lezen hebben alle stammen daar wel mee te maken gehad ;)

inmiddels zit ik namelijk alweer 243 dagen in -DR- ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat een onzin zeg, beetje 34tmysh0rts nu zwart te maken.

Wie verliet Semper uit eigen belang en moest zo nodig Narrr! oprichten, Om zo nieuwe zin te krijgen in w25? T klopt dat wij meegingen omdat wij klaar waren met t gezever van bepaalde leden.
Je doet of het alleen mijn idee was. We hadden dit met een groepje al een tijd in gedachten. Jullie gingen niet mee toen ik de stam leavede, jullie ( brent iig ) hadden dit allang met elkaar afgesproken. Dat ik nou de eerste was die de stam leavede is gewoon toeval. Maar daar heb ik je nooit over gehoord en nu opeens wel?


Maar t was toen JOUW eigenbelang dat je joinde.
Ik ken nog niemand die een stam is gejoined zonder eigenbelang. Verschil tussen deze stamwisseling en die van myshorts is dat hij ( of jij nu ook ) een vijandige stam joined en wij een eigen stam begonnen.
En wat deed je ookal weer toen Narrr! opgericht was en jij in de leiding zat?
Helemaal niks weer liet je andere t werk op knappen en weer was michael de zonde bok.

Ik heb Michael genoeg gevraagd of ik iets voor hem kon doen. Toen was het niet nodig. Daarna heeft hij niks meer gevraagd.
Toen de oorlogen kwamen had heel Narrr! t moeilijk en wie moest er stoppen?
Chillinlikeakrillin omdat die geen zin meer had, oke ik ben ook gestopt maar heb wel netjes gewacht tot vaagling ophield met aanvallen en heb een nieuwe co voor brent geregeld. Jij ging weg en gooide weer een permanente vv naar Michael.

Ik had allang vantevoren vaak aangegeven dat ik het plezier in tw kwijt was. Als je dan slimmer was kon je nadenken dat het eraan zou komen. Zoals je zelf al zegt ben je na de aanvallen van vaagling weggegaan. Chillin had geen aanvallen. Enigste verschil is dat jij een co hebt gevonden voor Brent en ik niet voor het account chillin. Dat er nou een tijd later incs komen van duck sauce op chillin kan ik niks aan doen.
Dat wij bang zijn voor -DR- is ook onzin, waarom zouden we bang moeten zijn?
De reden dat wij naar hun gaan is gewoon heel logisch als je de omgeving ziet rondom 34tmysh0rts, daarbij alles wat we over -DR- horen is positief over t samenspel en de sfeer binnen in. Iets wat we bij sommige accounts ook misten in Narrr!

Wat moet ik aan de omgeving zien dan?

Verder was t samenspel verre van goed binnen Narrr! Accounts die redelijk tot safe liggen, stonden maar minimaal vv af.
Op Viddon & 34tmysh0rts na.

Niet iedereen kan zoveel per dag op tw zitten, of maken er niet hun leven van.

Ja Karlak jij bent ook een backstabber na zo te doen terwijl je zekf al gestopt ben terwijl.
JIJ de oprichter was, ook JIJ stopte toen Narrr! het moeilijk had & JIJ nu Michael zwart wil maken terwijl je zelf niks tot nauwelijks iets deed voor Narrr!

Jouw mening. Dat ik nou toevallig de stam oprichtte zegt niks. Het kon ook het account proud of lbf die de stam oprichtte.
. .
 

DeletedUser

Guest
dat zou ook een mogelijkheid voor ze kunnen zijn... Wat zouden de resterende leden van Narrr! gaan doen nu Milo naar Grace! is en 34th naar -DR- is?
 

DeletedUser54620

Guest
Er lag wel veel druk op de schouders van Narrr! Mede daardoor is de stam aan het leeg bloeden.
Wie weet hoe Aquil & DR zouden reageren onder dezelfde omstandigheden hmm :')?
 

DeletedUser

Guest
Er lag wel veel druk op de schouders van Narrr! Mede daardoor is de stam aan het leeg bloeden.
Wie weet hoe Aquil & DR zouden reageren onder dezelfde omstandigheden hmm :')?

Heb je inderdaad een punt, maar we zullen nu gewoon zien en we ervaren het verder wel ;)
 
Bovenaan