NAP Lords

Reactiescore
1.363
Heb je uberhaupt al eens gekeken naar onze ligging chrissie?
Maakt niet uit babe, jullie associëren je constant met schedel.
Dus jullie horen er gewoon bij imo.
Moeten jullie maar niet zo dom en kinderachtig gaan 'memen'.
 
Reactiescore
1.753
Echt onbegrijpelijk deze hele kwestie, het ruikt naar een zeer verdacht zaakje en het feit dat de goedheid van señor-latina-milfhunter-Tommie hier zodanig in twijfel wordt getrokken kan echt niet door de beugel. Het dorp zou gewoon altijd terug moeten gaan maar ik begrijp dat je dit niet zomaar wil geven. Ik stel voor dat ik start met een nieuw account, jullie me allemaal boosten en dan zal ik als onpartijdige derde het dorp overnemen en terug geven aan señor-latina-milfhunter-Tommie. Stuur maar een bericht als het dorp leeg staat Jelle.

Daarnaast is de houding van Kevin erg logisch met zijn zilveren medaille voor de pee-en-pee. Het zou je sieren moest je hier toch je verlies toegeven zodat we nog een mooie strijd kunnen voeren. Laat maar weten op welke steun ik vanuit jouw stam kan rekenen
 
Reactiescore
449
Reactiescore
2.064
Echt onbegrijpelijk deze hele kwestie, het ruikt naar een zeer verdacht zaakje en het feit dat de goedheid van señor-latina-milfhunter-Tommie hier zodanig in twijfel wordt getrokken kan echt niet door de beugel. Het dorp zou gewoon altijd terug moeten gaan maar ik begrijp dat je dit niet zomaar wil geven. Ik stel voor dat ik start met een nieuw account, jullie me allemaal boosten en dan zal ik als onpartijdige derde het dorp overnemen en terug geven aan señor-latina-milfhunter-Tommie. Stuur maar een bericht als het dorp leeg staat Jelle.

Daarnaast is de houding van Kevin erg logisch met zijn zilveren medaille voor de pee-en-pee. Het zou je sieren moest je hier toch je verlies toegeven zodat we nog een mooie strijd kunnen voeren. Laat maar weten op welke steun ik vanuit jouw stam kan rekenen

Wrm doe je zo tegen mij
 
Reactiescore
1.753

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Gaat dit hele topic serieus over 1 dorp? :redface:
 
Reactiescore
1.753
En is het dorp al terug of moet ik mijn tweede been ook strekken en mikken op een knieschijf???
 
Reactiescore
451
En is het dorp al terug of moet ik mijn tweede been ook strekken en mikken op een knieschijf???

Je mag in onze rim starten en zo het dorp edelen naar het boosten om het zo aan tom terug te geven
Wel wil ik je eropwijzen dat ik je als je edels lopen wel door een van mijn mbs laat edelen voor dat jou edels het dorp in kwestie bereikt hebben

Een fijne zondag
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
2.444
Wij spelen maar met 8 account
Ik kan er geen 16 vinden

Groetjes

1627815899993.png


Chaos, GWAMM en TuuTuu werken allemaal samen tegen Looney, het zijn er zelfs meer dan 16! Nou is een lid van TuuTuu wel een moraalbreker dus daar kan een heel account afgerekend worden.
 
Reactiescore
5.608
Sorry de midget komt op lord-toms mvg
 
Bovenaan